Quote (Raavigc @ Jul 30 2010 02:46am)
Jeg er klar over betydningen af NGO'er.
Men måske man skulle opveje den økonomiske indsats bekæmpelse kontra opbygning lige nu.
Som det ser ud er NGO'erne meget bedre stillet til opbygnings arbejde PT! og så der er jo ikke nogen grund til at spille resurser der.
Ja hvis man ser det ud fra et marxistisk synspunkt, så har du ret.
Men du får det jo til at lyde som om det er det rette synspunkt?
Ser du det ud fra et liberalt synspunkt, så det jo en helt anden måde at forholde sig til situationen.
Du kan da ikke være sikker på de ville vælte regimet.
Det er nogle gode konspirationer du har fat i

Ja det er pga frygt for terror man gik i afganistan og af frygt for masseødelæggelses våben man gik i Irak.
Det ok - tog det ikke så tungt.
jeg ved da ikke om det er typisk USA.
Sydkorea har de ikke hjulpet dem ganske meget efter Kora krigen?
Israel ?
(nu skal det ikke ud i en Israel versus Palæstina debat

).
Btw. hvor finder du kerne Marxister ? ingen steder - indtil nu er der ingen ideologi der har kunne overleve ved 100% ideologisk tanke gang.
Har aldrig sagt at nogen synspunkter er mere rigtig end andre, men siger bare, at der er flere synspunkter. Et marxistisk synspunkt er lige så rigtigt som et liberalistisk synspunkt. Min pointe i det her er, at der ikke kun er et synspunkt, men fleree, og når du snakker om undertrykt befolkning lejer jeg bare lidt videre med tanken.
Og ja det er til dels konspirations teori, men hvis man ser generelt på de krige der har været, og hvad de har medført, så bakker det op omkring, hvad jeg siger. Men vi kan vel begge blive enige om, at alle krige er drevet af et økonomisk aspekt, og i det her tilfælde har det så været at TVANGSINDFØRER demokrati, så man i vesten kan handle bedere med mellemøsten.
Og nu en mere konspiration, men Olie kontrol.