d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Bærbar Computer > Skal Til At Have En Ny
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Jul 24 2010 12:47pm
Quote (Sunshines @ 24 Jul 2010 20:44)
Så hvis jeg tror jeg ved en hulens masse skal jeg bare begynde at ævle løs, og når jeg så bliver overbevist om at jeg er forkert på den skal jeg bare give hash undskyldningen?
Fedt!

Jeg har meldt ud lige fra starten at jeg ikke havde ret meget styr på det, jeg kan kun sige hvad jeg kan huske og hvad jeg har læst.. Det er dig der går i Rage og flipper ud over de mindste ting.. Men hvis det er i det smalle perspektiv du ser tingene i er du helt undskyldt..
Member
Gold: 10.75
Jul 24 2010 12:50pm
Quote (MrLennon @ Jul 24 2010 07:47pm)
Jeg har meldt ud lige fra starten at jeg ikke havde ret meget styr på det, jeg kan kun sige hvad jeg kan huske og hvad jeg har læst.. Det er dig der går i Rage og flipper ud over de mindste ting.. Men hvis det er i det smalle perspektiv du ser tingene i er du helt undskyldt..

Quote (MrLennon @ Jul 24 2010 12:59pm)
Tror du skal have dine skolepenge tilbage..
Uden nogle erhvervsuddannede er der ingen produktion, uden produktion er der ingen eksport, uden eksport er der ingen indkomst.. Med andre ord, hvis vi ikke havde arbejderne havde vi jo intet..
Bare fordi dine kagedejs arme ikke kan slå med hammer betyder det ikke at du har mere ret fordi du bruger din tid på at læse økonomi, Danmarks økonimi holder sig fint, vi har ikke noget at skulle bekymre os om de næste mange år, Vi eksportere 80 mio svin til europe hvert år, vi eksportere 270 tons græs til usa hvert år, vi har nogle af de bedst uddannede Smede og tømre i danmark.. og lige for at holde mig til din post.. hvad fanden har påklædning med STX at gøre? hvis folk vil være dyriske må de vel selv om det, hvis de vil være mappedyr må de vel også selv om det.. eller hvis de vil være fucking klædt som pirater må de vel også det.. Hurra for din enorme viden om erhvervsuddannelser og deres gavn..

Det er måske dig, som skal ha' dine skolepenge tilbage?
Member
Gold: 800.00
Jul 24 2010 12:51pm
I bund og Grund er der brug for alle folk og alle de uddannelser danmark har at tilbyde.
Jeg skal starte på første år som HHX'er næste år, og jeg glæder mig, fordi det er det jeg vil.
Flere af mine kammerater har valgt en erhvervsuddannelse. Tømrer, mekaniker eller maler .. Jeg snakker ikke ned til dem, fordi de har valgt deres vej, jeg respekterer min medmennesker, Sunshines.

Måske skulle du begynde på det samme.
Member
Jul 24 2010 12:51pm
Quote (Sunshines @ 24 Jul 2010 20:50)
Det er måske dig, som skal ha' dine skolepenge tilbage?

Ville sku gerne have mine penge tilbage.. så kunne jeg klare min egen økonomi ;)
Member
Jul 24 2010 12:53pm
Quote (c0rs @ Jul 24 2010 07:51pm)
I bund og Grund er der brug for alle folk og alle de uddannelser danmark har at tilbyde.
Jeg skal starte på første år som HHX'er næste år, og jeg glæder mig, fordi det er det jeg vil.
Flere af mine kammerater har valgt en erhvervsuddannelse. Tømrer, mekaniker eller maler .. Jeg snakker ikke ned til dem, fordi de har valgt deres vej, jeg respekterer min medmennesker, Sunshines.

Måske skulle du begynde på det samme.

Jeg respekterer skam også mine medmennesker, og det er også derfor jeg gerne vil have at de læser videre.
Hvis de vil være tømrer så er det selvfølgelig det de skal være, men ham knægten her (OxeV) har vist ikke bestemt sig endnu, så jeg prøver at trække ham i den rigtige retning (i manges hoveder)
Member
Jul 24 2010 12:55pm
Quote (Sunshines @ 24 Jul 2010 20:53)
Jeg respekterer skam også mine medmennesker, og det er også derfor jeg gerne vil have at de læser videre.
Hvis de vil være tømrer så er det selvfølgelig det de skal være, men ham knægten her (OxeV) har vist ikke bestemt sig endnu, så jeg prøver at trække ham i den rigtige retning (i manges hoveder)

Jeg tror ærlig talt at der er flere byggepladsarbejdere, tømre, smede, snedkere, slagtere osv.. end der er slipsedyr der arbejder med økonomi.. Im just saying..
Member
Jul 24 2010 12:57pm
Quote (Sunshines @ Jul 24 2010 07:53pm)

Der er ingen forkert vej, vi har brug for alle.
Ville du måske selv ligge gulv i dit hus?
Selvfølgelig, er det vigtigt med en høj uddannelse. Flere af mine lærere igennem tiden, har sagt at jeg kunne blive noget stort.
Fysiker, videnskabsmand, politiker etc.. Men det vil jeg ikke være, jeg syntes at salgsassistent passer meget perfekt på mine ambitioner.
Måske har OxeV ikke ambitioner til andet end at være lærling? Lad ham dog selv bestemme, eller overlad det til hans uddannelsesvejleder.
Member
Jul 24 2010 01:02pm
Quote (c0rs @ Jul 24 2010 07:57pm)
Der er ingen forkert vej, vi har brug for alle.
Ville du måske selv ligge gulv i dit hus?
Selvfølgelig, er det vigtigt med en høj uddannelse. Flere af mine lærere igennem tiden, har sagt at jeg kunne blive noget stort.
Fysiker, videnskabsmand, politiker etc.. Men det vil jeg ikke være, jeg syntes at salgsassistent passer meget perfekt på mine ambitioner.
Måske har OxeV ikke ambitioner til andet end at være lærling? Lad ham dog selv bestemme, eller overlad det til hans uddannelsesvejleder.

Set fra et international økonomisk synspunkt skal vi ikke have nogle i Danmark der skal ligge gulve i huse. Det skal vi overlade til fx Polen som har komparative fordele indenfor dette erhverv.
Member
Jul 24 2010 01:04pm
Quote (Sunshines @ 24 Jul 2010 21:02)
Set fra et international økonomisk synspunkt skal vi ikke have nogle i Danmark der skal ligge gulve i huse. Det skal vi overlade til fx Polen som har komparative fordele indenfor dette erhverv.

Jamen vi gider ikke alle de polakker.. vi kan selv jo.. så hvorfor invitere dem herop når vi godt selv kan gøre noget ved det?
Det ender fandme lige som med alle de sortsnusere fra tyrkiet.. de laver også vores mad nu.. MEN VI KAN JO SELV!
Member
Jul 24 2010 01:09pm
Quote (Sunshines @ Jul 24 2010 08:02pm)

Hvad nytter det hvis alle tager en HHX?
Arbejdsløsheden ville stige, fordi vi har en masse folk der kan sælge gulve. Men hvis vi ikke har nogen til at ligge dem, hvad så?
Så kan Polen gøre det. Men hvad så med de personer i danmark, der er ordblinde eller talblinde? hvad skulle de tage sig til?
Jeg vill 11 gange hellere betale for en dasker til at lægge gulv, end en polakker. Men det er mit valg, og det er det der får vores samfund til at fungerer.
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll