d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hej Gutter!!! > Spiller I Stadig??
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 2,300.00
Jul 4 2010 04:06am
Quote (lulzz @ Jul 4 2010 04:10am)
og hvad så ?

fordi du kalder tppk -> pk som overhovedet ikke er det samme så er det ulovligt at tale om pk der ik omhandler hax ?

spænd lige hjelmen -.-

haha, tror lige du skal læse indlægene igen :-P
Member
Gold: 7,985.83
Jul 4 2010 07:11am
Quote (MrLennon @ Jul 4 2010 08:19am)
Mester, du har ikke helt fattet det hva? D2pk er en Mod man installere og spiller, den er lavet udelukkende til PvP, De har deres egen server og har intet med B.net at gøre, spænd hjelmen før du begynder at spille smart...

hva rager det mig hvad du syntes "pk" er og ik er

hvad jeg siger er rigtigt og hvis i ik kan fatte det kan i sutte min nosser

jeg har ikke snakket om nogen lorte mods jeg snakker om PK

ik mit problem at i ik kan kalde tingene hvad de rigtig hedder

så lad vær med at sige "man må ik snakke om pk" for jo det må man godt

Member
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Jul 4 2010 07:43am
Quote (lulzz @ 4 Jul 2010 15:11)
hva rager det mig hvad du syntes "pk" er og ik er

hvad jeg siger er rigtigt og hvis i ik kan fatte det kan i sutte min nosser

jeg har ikke snakket om nogen lorte mods jeg snakker om PK

ik mit problem at i ik kan kalde tingene hvad de rigtig hedder

så lad vær med at sige "man må ik snakke om pk" for jo det må man godt

du er nok en af de sjoveste jeg har mødt i dk forum xDDDDD Tror helt seriøst, at du fejler noget
Member
Jul 4 2010 07:47am
Quote (Hore_to_the_t @ Jul 4 2010 01:43pm)
du er nok en af de sjoveste jeg har mødt i dk forum xDDDDD  Tror helt seriøst, at du fejler noget

det gør jeg os, jeg er fucking sindsyg

men det gir mig ik mindre ret i at PK er PK og ik alt muligt andet pis og det gerne må snakkes om

der er os mods der hedder d2lol, så hvis jeg vælger at kalde det d2 så må man ik snakke om d2 ??! hvordan lyder det lige ? fucking retarded
Member
Gold: 655.43
Jul 4 2010 04:19pm
Quote (lulzz @ Jul 4 2010 03:47pm)
det gør jeg os, jeg er fucking sindsyg

men det gir mig ik mindre ret i at PK er PK og ik alt muligt andet pis og det gerne må snakkes om

der er os mods der hedder d2lol, så hvis jeg vælger at kalde det d2  så må man ik snakke om d2 ??! hvordan lyder det lige ? fucking retarded

Øh.. Det er kun dig, som snakker om PK.. De andre snakkede pm D2PK mod.. Læs hele deres post, i stedet for at begynde at skrive alt mulig lort..

Quote (JVL @ Jul 2 2010 12:46pm)
Spiller ikke så meget mere, men alle mine chars er på eu nl. Og så d2pk også self ;-)

Quote (MrLennon @ Jul 2 2010 12:51pm)
Det er ikke tilladt at snakke om Pk mod, Desuden bryder jeg mig ikke om D2pk, Alle zodbugger og shopper de der gale items.. det er omtrent lige så sjovt at spille Open B.net, Tunngle FTW! Online LAN server og så med sine Legit chars.. Totalt fede Leagues der er på Tunngle..

Ingen af dem snakkede om pk.. Kun d2pk mod.. Så inden du starter rage, så hav dine facts rigtige..
Member
Jul 5 2010 03:38am
Quote (JelleDK @ Jul 4 2010 10:19pm)
Øh.. Det er kun dig, som snakker om PK.. De andre snakkede pm D2PK mod.. Læs hele deres post, i stedet for at begynde at skrive alt mulig lort..

Ingen af dem snakkede om pk.. Kun d2pk mod.. Så inden du starter rage, så hav dine facts rigtige..

Quote (JVL @ Jul 2 2010 11:29am)
pk er nu sjovt nok imo. Men lad os droppe snakken om det, hvis det ikke er tilladt.

hmm ? måske er det ik det han mener men så må han sku lærer at skrive tingene ordenligt,

måske skulle i tabere tage at se med jeres fucking øjne hvad det er han skriver før i spiller dumme,

sjovt du blander dig og ber mig om at have min facts rigtige mens du har ik pudset dine briller ordenligt,

This post was edited by lulzz on Jul 5 2010 03:42am
Member
Jul 5 2010 06:26am
Quote (lulzz @ Jul 5 2010 11:38am)
hmm ? måske er det ik det han mener men så må han sku lærer at skrive tingene ordenligt,

måske skulle i tabere tage at se med jeres fucking øjne hvad det er han skriver før i spiller dumme,

sjovt du blander dig og ber mig om at have min facts rigtige mens du har ik pudset dine briller ordenligt,

Skal det tages som personal attacks ? Jeg blander mig, når jeg vil..
Hvis man bare tænker sig bare en lille smule om og ikke spiller total dum, så kan man meget let regne ud, hvad deres snak er om.. Men istedet læses der vel bare den nyeste post også bliver der smidt en reply.. Så ved stadig ikke hvor du har dine facts fra.. For det var dig som startede snakken om pk.. De andre snakkede om d2pk mod, men efter en post hver skrev de pk, i stedet d2pk mod..
Member
Gold: 0.00
Jul 5 2010 06:47am
Hey allesammen

Jeg er lige begyndt og spille igen bare sådan for hyggens skyld i stedet for bare at sidde på nettet..

kunne være cool hvis der var nogen som var friske på game sammen ? det gør det hele lidt lettere hvis man hjælper hinanden ?
Member
Jul 5 2010 06:50am
Quote (JelleDK @ Jul 5 2010 12:26pm)
Skal det tages som personal attacks ? Jeg blander mig, når jeg vil..
Hvis man bare tænker sig bare en lille smule om og ikke spiller total dum, så kan man meget let regne ud, hvad deres snak er om.. Men istedet læses der vel bare den nyeste post også bliver der smidt en reply.. Så ved stadig ikke hvor du har dine facts fra.. For det var dig som startede snakken om pk.. De andre snakkede om d2pk mod, men efter en post hver skrev de pk, i stedet d2pk mod..

tag det som du vil,

det er dig der blander dig uden at vide va fuck du snakker om

hvis i ik vil mistolkes så skriv dog for helved tingene som de er, tror du selv jeg gider og sidde og læse alt hvad de har skrevet ? nej idfc

de skriver "pk må ik tales om" jeg svare "jo hvis det ik har noget med hax at gøre"

de laver en fejl ik mig, jeg har ret i hvad jeg siger, at de så ik kan beskrive tingene med de rigtige ord er sku ik mit problem,

så sut jer selv
Member
Jul 5 2010 06:58am
Quote (lulzz @ Jul 5 2010 02:50pm)
tag det som du vil,

det er dig der blander dig uden at vide va fuck du snakker om

hvis i ik vil mistolkes så skriv dog for helved tingene som de er, tror du selv jeg gider og sidde og læse alt hvad de har skrevet ? nej idfc

de skriver "pk må ik tales om" jeg svare "jo hvis det ik har noget med hax at gøre"

de laver en fejl ik mig, jeg har ret i hvad jeg siger, at de så ik kan beskrive tingene med de rigtige ord er sku ik mit problem,

så sut jer selv

Fejlene er alle sammen på din side.. Du nævner dem endda også selv..
#1 Du blander dig, uden at vide hvad der snakkes om..
#2 Du gider ikke at læse hvad der bliver skrevet..
#3 Du begynder bare at rage ud i det blå, når folk prøver at forklare dig det modsatte.. Dette er ikke den første tråd det er sket i..

Fejlen starter i din aller første post, når DU misforstår samtalen, og derefter prøver at redde den, ved at rage over de 2 som faktisk skrev om noget helt andet, som DU ikke gad at læse..
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll