d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Skype
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Jul 9 2010 03:22pm
Quote (slothynator @ Jul 9 2010 11:20pm)
Jamen tak for det og undskyld at jeg skubbede den så hårdt ud til kanten ;). ps jeg har intet at gøre med det min ven skrev heh :P


Du gav ham mit skype navn.
Member
Posts: 419
Joined: May 7 2010
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jul 9 2010 03:47pm
Quote (Gerner @ Jul 9 2010 11:22pm)
Du gav ham mit skype navn.


jeg sagde ikke hvad han skulle skrive ;)
Banned
Posts: 243
Joined: Jul 10 2010
Gold: 0.00
Jul 10 2010 05:24pm
Okey tak for de oplysninger, lol
Member
Posts: 9,419
Joined: Aug 16 2008
Gold: 3,001.00
Jul 10 2010 07:52pm
LOL
Member
Posts: 17,291
Joined: Jan 1 2009
Gold: 0.00
Jul 12 2010 03:47am
nici06130

need more friends :'(
Member
Posts: 1,227
Joined: Apr 14 2009
Gold: 0.00
Jul 12 2010 08:37am
Fisse-Jørgen89 i adder bare, der står finland :D
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,298.16
Jul 12 2010 12:01pm
Quote (nici @ Jul 12 2010 10:47am)
nici06130

need more friends :'(


adder dig når jeg kommer hjem :), så har du en ven mere xD
Member
Posts: 17,291
Joined: Jan 1 2009
Gold: 0.00
Jul 13 2010 12:22am
Quote (berens @ Jul 12 2010 07:01pm)
adder dig når jeg kommer hjem :), så har du en ven mere xD


Wait wat?
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll