lad være med at ødelægge det her topic. Jeg synes virkelig i skal til at stramme den. Donations har
ingenting at gøre med et trusted tag. Jeg synes lige i skal læse den her quote godt og grundig igennem, da det tilsyneladende ser ud til, at i har misforstået en hel del.
Vi (d2jsp), belønner de medlemmer, som har udvist en god opførsel, ærlighed, retskaffenhed, og aktivitet på forummet med denne specielle klassificering.
Det karakteristiske ved et sådan medlem kan beskrives således: generelt vellidt og respekteret, hjælpsom, ærlig, etisk, åben, aktiv og venlig.
Det er ikke nok bare at være en god Trader, det kræver også, at man er villig til at hjælpe andre, være tolerant, følge forum reglerne, og agere efter den gyldne regel; "Vær mod andre, som du ønsker de skal være mod dig".
Vi har alle problemer, men det er måden, hvorpå disse medlemmer løser dem, som gør at vi bemærker dem. Evnen til at sætte sig udover personlige forskelle og blive ved med at skabe en positiv atmosfære på forummet, er måske den mest ønskelige evne hos disse medlemmer.
Jeg vil også lige understrege at jeg
ikke gider se flere spam post's her! Hvis i virkelig vil diskuterer det videre så pm mig istedet.