d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hej! Jeg Er Ny Her :p
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 742.00
May 15 2010 02:54pm
Quote (Buch @ May 10 2010 03:46am)
velkommen til jsp... sikker på du får en god tid herinde

Enig... :)

Velkommen til jsp(;
Member
Gold: 655.43
May 15 2010 03:45pm
Quote (drullenz @ May 10 2010 06:21pm)
Skulle ikke undre mig, hvis du er multi, for det første har du et navn, som minder meget om en gammel trusted poker spiller fleSs, der blev for fg grådig, og welchede 100k fg

For det andet har du været her i én enkelt dag, og du ved allerede at man spiller poker i Bar and Pub Games forumet,
hvilket der er beviser på her, hvor du tilmelder dig en don :-]

Og kan jeg spørge dig om, hvor du har fået de 100fg fra? :-]

Hold da op, bare fordi man har et navn, som minder om en anden på denne side, betyder jo ikke at man er multi.. Du ved godt, at mange forskellige kan blive kaldt det samme ? feks er der mindst 3 herinde jeg kender som hedder Mads, det betyder ikke at det er den samme person.
Plus hvad rager det egentlig dig hvor han har 100fg fra ? Der er flere 100 måder at få fg på siden lovligt.. Der er 1 måde at få dem ulovligt.. Så kan man jo regne lidt på de odds..

Quote (drullenz @ May 10 2010 08:37pm)
Top 6 Friends
No friends currently added.

Så hvem er din mate? :-]

Hvis du ligger mærke til det, så skriver han i datid.. Hvilket kan betyde at hans ven ikke er her mere..
Jeg kender ennda en herinde, som jeg var i forsvaret med, men vi er ikke på hinandens buddylist.. Så bare fordi man ikke er på friendlist med hinanden, betyder jo ikke, at man ikke kender hinanden..

Velkommen til jsp, følg reglerne, som Markos linkede til og du vil ikke ende galt i byen..
Member
Gold: 310.00
May 16 2010 02:16pm
Velkommen til D2jsp :)

Vil anbefale dig at kigge rundt omkring og se hvordan folk gør herinde, og forstå dig lidt på normerne herinde. :)

Ellers håber jeg du får en hyggelig stund her :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll