d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev123456482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Mar 14 2010 12:04pm
Well synes real er noget lort TBH ^^

Fortrækker meget mere holde som Man U og Barca istedet, som køber unge og talenter istedet for real som køber verdens bedste spillere og failer alligevel ..

Håber barca kommer i finalen i CL og vinder på madrids bane, så de kan tude som altid ty
Member
Gold: 1,719.00
Mar 14 2010 12:08pm
Quote (TheStreetMan @ 14 Mar 2010 19:59)
Idiot
at du tvivler på fcb mod real madrid er bare : :Wacko:
virkeligt.

ja de har begge 62 points hva så ?,
real madrid er en fiasko , vi kan jo se om nogen kampe hvem der ligger først.

Go bak to tha streetz, ya dig?

Jeg synes ærligt også at barcelona er et bedre hold, men deres spil har ikke just været prangende her for nyligt og Real Madrid fokusere
nu fuldt ud på Primera Division og med spillere som Ronaldo, Alonso, Casillas, kaka og jeg kan blive ved, bliver du simpelthen nød til at
tage dem seriøst.
Banned
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 14 2010 12:13pm
Quote (serwork @ 14 Mar 2010 19:08)
Go bak to tha streetz, ya dig?

Jeg synes ærligt også at barcelona er et bedre hold, men deres spil har ikke just været prangende her for nyligt og Real Madrid fokusere
nu fuldt ud på Primera Division og med spillere som Ronaldo, Alonso, Casillas, kaka og jeg kan blive ved, bliver du simpelthen nød til at
tage dem seriøst.

så du siger hvis AGF fik messi på deres hold at de lige pludselig ville være det bedste hold ?
nej, self ikk.

real-m tror de blir gode af at købe top spiller, og hvis du ikke tror på det jeg siger er jeg ret ligeglad, real-m har selv bevist de er dårliger ind dårlige.

at de kan tabe til lyon, fuckin lyon, med sån nogen top spiller beviser bare at de ikke er noget, vi kan snak om det når den spanske lige er blevet spillet færdig, så får vi jo at se hvem der vinder, og det gør barca, der ikk noget der.

at nogen bare kan sige real-m har en chance mod barca er bare helt godnat jo, og det beviser bare du ikke har noget forstand på fodbold, du kan sige hvad du vil, jeg ligeglad, men vi får jo at se hvem der vinder.

This post was edited by TheStreetMan on Mar 14 2010 12:13pm
Member
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Mar 14 2010 12:16pm
Quote (TheStreetMan @ 14 Mar 2010 20:13)
så du siger hvis AGF fik messi på deres hold at de lige pludselig ville være det bedste hold ?
nej, self ikk.

real-m tror de blir gode af at købe top spiller, og hvis du ikke tror på det jeg siger er jeg ret ligeglad, real-m har selv bevist de er dårliger ind dårlige.

at de kan tabe til lyon, fuckin lyon, med sån nogen top spiller beviser bare at de ikke er noget, vi kan snak om det når den spanske lige er blevet spillet færdig, så får vi jo at se hvem der vinder, og det gør barca, der ikk noget der.

at nogen bare kan sige real-m har en chance mod barca er bare helt godnat jo, og det beviser bare du ikke har noget forstand på fodbold, du kan sige hvad du vil, jeg ligeglad, men vi får jo at se hvem der vinder.

xDDD

Hvis man ser på barcas hold, så er 7-9 af dem som starter inde fra deres ungdomhold etc, som altid har spillet for barca..

hvor real har købt dem alle
Member
Gold: 10.75
Mar 14 2010 12:17pm
Quote (TheStreetMan @ Mar 14 2010 07:13pm)
nej, self ikk.

Nogen folk kan man bare ikke tage seriøse :D
Banned
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 14 2010 12:19pm
Quote (Sunshines @ 14 Mar 2010 19:17)
Nogen folk kan man bare ikke tage seriøse :D

præcis sån en som dig. du blir ved med at tro du et eller andet ?
at du som barca fan bare tvivler på dem mod real-madrid, pf, du burde fuckin skamme dig.

Quote (Hore_to_the_t @ 14 Mar 2010 19:16)
xDDD

Hvis man ser på barcas hold, så er 7-9 af dem som starter inde fra deres ungdomhold etc, som altid har spillet for barca..

hvor real har købt dem alle

yep, os derfor de spiller bedre som et hold, og det beviser de os, de er nr.1 alle steder og vinder alt hvad de kan vinde.
Member
Gold: 7,454.00
Mar 14 2010 12:22pm
Sker der for 0-0? :huh:
Member
Gold: 29,415.28
Mar 14 2010 12:23pm
Quote (xz-master @ 14 Mar 2010 20:22)
Sker der for 0-0? :huh:

Det ved jeg ikke, men håber på at der snart kommer en kasse fra Brøndby :)
Retired Moderator
Gold: 1,015.74
Trader: Trusted
Mar 14 2010 12:24pm
Hvis I ønsker at diskutere, så skal det foregå i en ordentlig tone!

Det her er jeres eneste verbal!!
Member
Gold: 1,719.00
Mar 14 2010 12:25pm
Quote (TheStreetMan @ 14 Mar 2010 20:13)
nej, self ikk.

Du er jo helt til grin at høre på AGF og Real Madrid har ingen ligheder, og Real Madrid har jo ikke kun én god spiller de har holdet til det og det er ikke særlig lang tid siden de sidst vandt mesterskabet.

Jeg ved jo ingen ting om fodbold, i forhold til folk som dig, Per Frimann er jo slet ikke i nærheden af dine fodbold mæssige viden, som bare udelukker et hold der rent faktisk ligger nr. 1
Go Back To Dansk Topic List
Prev123456482Next
Add Reply New Topic New Poll