d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hey Drenge/piger Hvad Syntes I Om Hash? > Hash Rygning?
Prev1234569Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 547.25
Mar 12 2010 03:08am
Har aldrig prøvet det men har ikke noget i mod det så længe folk holder sig til det og ikke går videre op af brandstigen
Member
Gold: 50.00
Mar 12 2010 03:56am
Jeg ryger et par gange om måneden og røg for første gang for snart seks år siden.

Som sagt; cannabinoler er en slags rusmiddler , meget lig alkohol (ikke kemisk set). Og som med alkohol går det først rigtig galt, når man indtager det i ukontrollerede mængder.

Hvis cannabis "bør være ulovligt", "burde" alkohol ligeledes være det.

Jeg er for legalisering af urten.

En legalisering ville ødelægge en del af det økonomiske grundlag for banderne (deriblandt rockerne) og afkriminalisere hash-miljøerne i Danmark. Det ville desuden give staten en masse penge, der kunne være til almen gavn (en del kunne også bruges på informationskampagner om kontrolleret brug af cannabis, meget lig alkoholkampagnerne).

Cannabis blev til at starte med ulovliggjort, da en knægt (der havde røget urt) slog sin far ihjel i USA. Det fik mange amerikanske stater til at forbyde cannabis på trods af, at drengen slog sin far ihjel grundet helt andre forhold. Men staterne troede, at det var urten, der fik ham til det, så de begyndte at forbyde rygning af cannabis over hele USA (denne holdning bredte sig til de fleste lande i den vestlige verden).

Legaliser det.
Member
Gold: 617.15
Mar 12 2010 05:00am
til nogen som sagt,, at

ja
folk er forskellige med det.. nogle blive agrasive. .arg kan ikke stave lol
men hey! bliver nogle ikke også det med alkohol`?
er der ikke 100+ dårlige ting med alkohol?
der er folk som isteden for at drikke sig fuld vil sidde med en god joint og slappe af
det kan jeg fandme også lide

alle kan skaffe hash.. jeg kender nok 10+
eller kan bare spørger min bror som kender nogen der sælger noget godt ^^

latterligt at det er ulovlig
Member
Gold: 617.15
Mar 12 2010 05:04am
Quote (Huffie @ Mar 11 2010 11:07pm)
Quoter også li ham den anden

Det var sådanset grund nok.. tja det kommer vel an på hvor høj man blir om man ka ta vare på sig selv, men synes ikke det skal være lovligt når det kun går på at blive høj

samme som alkohol..

ved du hvad forskellen er?
jeg har ikke tømmermænd
jeg skal ikke bruge mange penge
jeg bliver højst endel sulten.. men jeg elsker mad?
kan huske alt og har ikke problemer med at styre migselv eller komme hjem
sover så pisse godt
Member
Gold: 547.25
Mar 12 2010 05:22am
Synes også det skulle være frit / lovligt for Alkohol er på lige fod hvis ikke værre.
Banned
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 12 2010 06:28am
Quote (BigSweetThing @ 12 Mar 2010 10:56)
Jeg ryger et par gange om måneden og røg for første gang for snart seks år siden.

Som sagt; cannabinoler er en slags rusmiddler , meget lig alkohol (ikke kemisk set). Og som med alkohol går det først rigtig galt, når man indtager det i ukontrollerede mængder.

Hvis cannabis "bør være ulovligt", "burde" alkohol ligeledes være det.

Jeg er for legalisering af urten.

En legalisering ville ødelægge en del af det økonomiske grundlag for banderne (deriblandt rockerne) og afkriminalisere hash-miljøerne i Danmark. Det ville desuden give staten en masse penge, der kunne være til almen gavn (en del kunne også bruges på informationskampagner om kontrolleret brug af cannabis, meget lig alkoholkampagnerne).

Cannabis blev til at starte med ulovliggjort, da en knægt (der havde røget urt) slog sin far ihjel i USA. Det fik mange amerikanske stater til at forbyde cannabis på trods af, at drengen slog sin far ihjel grundet helt andre forhold. Men staterne troede, at det var urten, der fik ham til det, så de begyndte at forbyde rygning af cannabis over hele USA (denne holdning bredte sig til de fleste lande i den vestlige verden).

Legaliser det.

Det kunne ikke siges bedre tror jeg.
+1
Member
Mar 12 2010 06:45am
Quote (TheStreetMan @ 12 Mar 2010 14:28)
Det kunne ikke siges bedre tror jeg.
+1

takker :)
Member
Gold: 2.19
Mar 12 2010 06:46am
Nu har jeg ikke lige set hvad folk har skrevet, men jeg syntes det burde forbydes, for jeg har en onkel som ryger det op til flere gange dagligt, og det har gjort ham fuldstændig skæv i hovedet.
Tit når han snakker, så aner han ikke realteten af halvdelen af hvad han siger.. Han aner ikke en skid om hvad han snakker om, og jeg tvivler på at han har mange hjerneceller tilbage.
Member
Mar 12 2010 06:47am
Quote (drullenz @ 12 Mar 2010 14:46)
Nu har jeg ikke lige set hvad folk har skrevet, men jeg syntes det burde forbydes, for jeg har en onkel som ryger det op til flere gange dagligt, og det har gjort ham fuldstændig skæv i hovedet.
Tit når han snakker, så aner han ikke realteten af halvdelen af hvad han siger.. Han aner ikke en skid om hvad han snakker om, og jeg tvivler på at han har mange hjerneceller tilbage.

læs mit første indlæg (anden post på denne side)
Member
Gold: 2.19
Mar 12 2010 06:54am
Quote (BigSweetThing @ Mar 12 2010 12:47pm)
læs mit første indlæg (anden post på denne side)

Hvad har det med hvad jeg skrev at gøre? :)

2 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): drullenz, grummel

hey, lol :P

This post was edited by drullenz on Mar 12 2010 06:54am
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234569Next
Closed New Topic New Poll