Quote (Danish @ Nov 25 2009 09:05am)
1. Når man ikk føjer til de regler der er sat skal man straffes " Advalser " ( Det skete ikke for Andre Ward )
2. Når en sportsudøver " Mikkel kessler " IKKE bruger ufine metoder for at vinde alle sine kampe, må man også gerne brokke sig en del, især da der ikk blir gjort noget ved de 5 headbumps der blir givet imod kessler.
3. Når Mikkel Kessler er en fair bokser så er det klart at han kommer ud af koncentration i sin ro, da den anden bokser " Andre Ward " bruger ufine metoder så som skaller / Albuer / skulder.
4. Mikkel Kessler var favorit ja, men der sker ofte at den der er favorit begår den fejl at i sidste minutter man starter tvivler man en del også er hammeren slået.. ( Samme skete for kessler da han mødte Joe Calzaghe ) Dog var kampen mere lige i " Medierne "
5. Bare vent, Mikkel kommer igen og han skal nok møde Andre Ward i finalen også skal i se hvor meget han kan lammetæve Andre.
6. Hvis de Mikkel Kessler og Andre Ward mødes igen så blir det i Danmark. ( Så er det ham der har klart hjemmefordel. )
Man må gerne kommentere mit synspunk, da jeg godt kan tåle at andre har deres meninger og jeg har mine.
Private !
True this.
Jeg er fuldstændig enig.
Kessler har 2 kampe, og han skal nok vinde Super Six.. Næste kamp i Marts vinder han, no problem. Ku' nu være fedt at tage ind og se den