d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Scoutzknifez 1.6
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 2,995.50
Nov 3 2009 11:36am
Quote (Monze @ 3 Nov 2009 19:14)
Pingen er dårlig og der har ikke rigtig noget med aim at gøre. Det gælder mere om at ha en syg sens så man kan vende og dreje i luften.

Det har bare ikke rigtig noget med cs at gøre efter min mening.

Vil jeg slet ikke give dig ret i. Det har rigtig meget med aim at gøre, dem der er gode til SK er dem med det bedste aim, at kunne "surf" i luften hjælper bare en med at bevæge sig hurtigere rundt.
Syntes det har ligeså meget med cs at gøre, som et hvert andet aim map, kan ikke se forskel der.
Men hvis cs for dig er 5v5 de_dust2/de_nuke etc. så forstår jeg udmærket godt, du ikke syntes det har meget med cs at gøre.
Men SK = aim imo.

Personligt køre jeg med meget lav sens, syntes jeg klart er det bedste.
Member
Gold: 253,169.00
Nov 3 2009 11:40am
Quote (GumleLad @ 3 Nov 2009 18:36)
Vil jeg slet ikke give dig ret i. Det har rigtig meget med aim at gøre, dem der er gode til SK er dem med det bedste aim, at kunne "surf" i luften hjælper bare en med at bevæge sig hurtigere rundt.
Syntes det har ligeså meget med cs at gøre, som et hvert andet aim map, kan ikke se forskel der.
Men hvis cs for dig er 5v5 de_dust2/de_nuke etc. så forstår jeg udmærket godt, du ikke syntes det har meget med cs at gøre.
Men SK = aim imo.

Personligt køre jeg med meget lav sens, syntes jeg klart er det bedste.

Det har du også lov til, men for mig får cs ud på aim og IQ i 5on5 og sådan noget. Til dels også aim_map, men ikke rigtig.

Det er lidt ligesom fy_pool_day. Det har heller ikke noget med cs at gøre IMO.
Member
Gold: 7,525.26
Nov 4 2009 07:50am
Quote (Monze @ 3 Nov 2009 18:14)
Pingen er dårlig og der har ikke rigtig noget med aim at gøre. Det gælder mere om at ha en syg sens så man kan vende og dreje i luften.

Det har bare ikke rigtig noget med cs at gøre efter min mening.

Det med pingen har jeg ikke hørt klager om før på serveren, der er et script der kicker folk med 100 > ping og noget med choke/loss limit.
Personligt synes jeg SK har utroligt meget med aim og gøre, og ikke mindst taktik, der er en grund til at man kan vinde 5 mod 1, det handler om at være taktisk og beregne hvilke steder man kan stå sådan at man kun står overfor en person ad gangen og ikke mindst kunsten at strafe, det tager rigtig lang tid at lære.
Når det skal gå rigtig hurtog du spiller mod gode spillere har du tit ikke tid til at bruge sigtekornet, og så er det vigtigt at kunne ramme - ellers er du selv færdig.

Dem der kan dreje sindssygt hurtigt rundt i luften har tit problemer med at ramme, og jeg synes det gælder om at finde en balance, som Gumle siger, kører også med 1,6 sens, og det virker glimrende.
Member
Gold: 253,169.00
Nov 4 2009 08:44am
Quote (Znuggle @ 4 Nov 2009 14:50)
Det med pingen har jeg ikke hørt klager om før på serveren, der er et script der kicker folk med 100 > ping og noget med choke/loss limit.
Personligt synes jeg SK har utroligt meget med aim og gøre, og ikke mindst taktik, der er en grund til at man kan vinde 5 mod 1, det handler om at være taktisk og beregne hvilke steder man kan stå sådan at man kun står overfor en person ad gangen og ikke mindst kunsten at strafe, det tager rigtig lang tid at lære.
Når det skal gå rigtig hurtog du spiller mod gode spillere har du tit ikke tid til at bruge sigtekornet, og så er det vigtigt at kunne ramme - ellers er du selv færdig.

Dem der kan dreje sindssygt hurtigt rundt i luften har tit problemer med at ramme, og jeg synes det gælder om at finde en balance, som Gumle siger, kører også med 1,6 sens, og det virker glimrende.

Alt over 50 i ping betyder lag i min bog.
Member
Gold: 7,525.26
Nov 4 2009 09:12am
Quote (Monze @ 4 Nov 2009 15:44)
Alt over 50 i ping betyder lag i min bog.

Okay, det kan jeg jo ikke forhindre dig i at synes, men selv er det ikke meget "lag" jeg opfatter på serveren. MEN hvis det er lag du synes er problemet, kan jeg nok godt finde en mere stabil sk server.
Member
Gold: 490.00
Nov 5 2009 04:45pm
Jeg har også probs med lag på serveren, har det dog kun nogle gange.
Sådan en dag kører det fint, så kan jeg komme næste dag og lagge virkelig meget.
Min loss er altid 10+ derinde og choke 5-7+, men bliver aldrig kicket.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll