d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev12932942952962971003Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 10.75
Feb 4 2010 08:44am
Ligner jo en svækling i forhold til det der.
Bænker selv kun 70 kilo 10 reps.
Member
Gold: 10.75
Feb 4 2010 08:45am
Quote (Hore_to_the_t @ Feb 4 2010 03:43pm)
Less talk ty ^^^^

Tror det er tid til IRL pics topic xDD

Er fandme enig, kunne godt tænke mig at se dem som siger de er 2 meter og bænker 117 kilo og spise så sundt at deres slikkepind er ved at falde af :rofl:
Member
Gold: 14,259.00
Feb 4 2010 08:45am
Quote (Borki @ Feb 4 2010 03:42pm)
Ja og musklerne vokser så det brager, hvis man spiser og træner fornuftigt og godt :)

jeg vil sige det sådan her.
min kost er ikke så god, med hensyn til usunde sager. drikker omkring 2 liter cola om dagen og, spiser da også en del chips, slik / drikker hver weekend osv. :)
tilgengæld spiser jeg 6 måltider om dagen og jeg får kød i hvert måltid.
drikker dagligt både kreatin og proteinpulver - dog først efter træning naturligvis ikke under træning, da det påvirker dine muskler bedst (synes jeg). eftersom at din krop efter træning går over i restitutions fasen, hvor din krop slapper af men musklerne stadig vokser :)
Member
Gold: 2,095.00
Feb 4 2010 08:47am
Quote (Sunshines @ Feb 4 2010 03:44pm)
Ligner jo en svækling i forhold til det der.
Bænker selv kun 70 kilo 10 reps.

Svækling??
Det skal du sku ikke sige, jeg bænker sku kun omkring de 60..
Men jeg hader dog også den øvelse :-)

Quote (Hore_to_the_t @ Feb 4 2010 03:43pm)
Less talk ty ^^^^

Tror det er tid til IRL pics topic xDD

Haha ja det kunne da være morsomt :D

Gotta go, work is calling. ;)

This post was edited by Debring on Feb 4 2010 08:48am
Banned
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 4 2010 08:47am
Quote (xz-master @ 4 Feb 2010 13:38)
Du mener vel: "så nej, det har ikk rigtig noget at gøre med den usunde mad."
Du er åbenlyst dum, rent ud sagt :huh:

Jeg har lavet en års rapport om forbindelsen mellem usund mad (Fast Food som hovedemne) og motion. I 10'klasse, og kan uden at tænke videre over det, fortælle dig at du tager fejl.

Hvis du stoppede med at træne og levede mere som den gennemsnitlige Dansker, så ville du uden tvivl tage på!
Selvom du ikke er direkte tyk, så tvivler jeg på at du er sund indvendig.

Du kan bare ikke afslå, at maden vi spiser ikke har noget at gøre med vores form og vægt.

måske har du læst om det, og hvad så ?
har du prøvet at træne ornligt ?, nej,
kom tilbage om et år når du har passet din træning i et år med at gå til træning hver anden dag uden undtagelser,
så kan du tale til mig
Member
Feb 4 2010 08:49am
Quote (Debring @ Feb 4 2010 03:47pm)
Svækling??
Det skal du sku ikke sige, jeg bænker sku kun omkring de 60..
Men jeg hader dog også den øvelse :-)

det også fint. nogle gange ser jeg folk der ligger der med 10 kilo i hver side, knaldrøde i skallen som skal have hjælp ^_^

Quote (TheStreetMan @ Feb 4 2010 03:47pm)
måske har du læst om det, og hvad så ?
har du prøvet at træne ornligt ?, nej,
kom tilbage om et år når du har passet din træning i et år med at gå til træning hver anden dag uden undtagelser,
så kan du tale til mig

jeg træner 5-6 gange ugenligt :) den eneste fridag er Lørdag, og så nogle gange fredag :)

Quote (Debring @ Feb 4 2010 03:49pm)
Hehe ja, eller dem som tager 10-20 kg for meget, som skal have hjælp til hver evig en :-)

det komisk at se på :lol:

This post was edited by Tol_lunatick on Feb 4 2010 08:50am
Member
Gold: 2,095.00
Feb 4 2010 08:49am
Quote (Tol_lunatick @ Feb 4 2010 03:49pm)
det også fint. nogle gange ser jeg folk der ligger der med 10 kilo i hver side, knaldrøde i skallen som skal have hjælp ^_^

Hehe ja, eller dem som tager 10-20 kg for meget, som skal have hjælp til hver evig en :-)
Member
Trader: Trusted
Feb 4 2010 08:51am
Quote (Tol_lunatick @ 4 Feb 2010 15:45)
jeg vil sige det sådan her.
min kost er ikke så god, med hensyn til usunde sager. drikker omkring 2 liter cola om dagen og, spiser da også en del chips, slik / drikker hver weekend osv. :)
tilgengæld spiser jeg 6 måltider om dagen og jeg får kød i hvert måltid.
drikker dagligt både kreatin og proteinpulver - dog først efter træning naturligvis ikke under træning, da det påvirker dine muskler bedst (synes jeg). eftersom at din krop efter træning går over i restitutions fasen, hvor din krop slapper af men musklerne stadig vokser :)

Spiser også selv kreatin på kapsler, har kørt min loadingfase (hvis du ved hvad det er). Så nu kører jeg med 4-5 gram om dagen, max. Ellers drikker jeg 1-2 proteinshakes hverdag, bare for at erstatte en måltid også stadig optage en masse proteiner i musklerne, både når jeg træner og når jeg ikke gør.

Jeg drikker meget cola, men spiser ikke slik, chips og sager som den slags. Jeg drikker allerhøjst 2 gange om måneden, fordi ikke er smadrer min træning alt for meget, da alkohol er det værste der er opfundet og nedbryder ens muskelmasse utroligt meget. (Vil nu sige det sådan, at når man har fået nok sprut, så er det sku meget sjovt.)

Sørger selvfølgelig også for en fornuftig kost og søvn, så er det altså ikke helt galt. ;)

Quote (Debring @ 4 Feb 2010 15:49)

Får også støtte til mine sidste 3, men det er stortset ingenting - det er bare for at føle, at jeg får hjælp, men selv yder det hele. Den teknik virker super godt for mig.

This post was edited by Borki on Feb 4 2010 08:53am
Member
Feb 4 2010 08:54am
Quote (Borki @ Feb 4 2010 03:51pm)
Spiser også selv kreatin på kapsler, har kørt min loadingfase (hvis du ved hvad det er). Så nu kører jeg med 4-5 gram om dagen, max. Ellers drikker jeg 1-2 proteinshakes hverdag, bare for at erstatte en måltid også stadig optage en masse proteiner i musklerne, både når jeg træner og når jeg ikke gør.

Jeg drikker meget cola, men spiser ikke slik, chips og sager som den slags. Jeg drikker allerhøjst 2 gange om måneden, fordi ikke er smadrer min træning alt for meget, da alkohol er det værste der er opfundet og nedbryder ens muskelmasse utroligt meget. (Vil nu sige det sådan, at når man har fået nok sprut, så er det sku meget sjovt.)

Sørger selvfølgelig også for en fornuftig kost og søvn, så er det altså ikke helt galt. ;)

man plejer og sige at hver gang du drikker sparker du din træning en uge tilbage ;)
altså det dumt og drikke proteindrik 2 gange dagligt medmindre du trænger 2 gange dagligt, eller bare drikker meget små mængder.
eftersom at din krop kan optage en vis mængde protein dagligt, hvis du får for meget protein, sætter det sig på kroppen. jeg kørte med forkert blanding i 2 måneders tid eftersom jeg ikke havde noget målebærge.
det resulterede i tykke kinder, og en smule mave.
så jeg måtte op på kondicyklen, (da mine rygerlunger ikke kan klare løbebåndet :lol: )
Member
Trader: Trusted
Feb 4 2010 08:57am
Quote (Tol_lunatick @ 4 Feb 2010 15:54)
man plejer og sige at hver gang du drikker sparker du din træning en uge tilbage ;)
altså det dumt og drikke proteindrik 2 gange dagligt medmindre du trænger 2 gange dagligt, eller bare drikker meget små mængder.
eftersom at din krop kan optage en vis mængde protein dagligt, hvis du får for meget protein, sætter det sig på kroppen. jeg kørte med forkert blanding i 2 måneders tid eftersom jeg ikke havde noget målebærge.
det resulterede i tykke kinder, og en smule mave.
så jeg måtte op på kondicyklen, (da mine rygerlunger ikke kan klare løbebåndet :lol: )

Ups, glemte hvis at tilføje at det ikke er ren valleprotein men weightgainer - jeg har svært ved at få nok kJ og proteiner gennem min kost (da jeg hader alt fisk, æg og tun), derfor er det nødvendigt og indtage det i pulverform gennem weightgainer, det er ikke dumt - det er bare spørgsmål om at finde den rigtig mængde af protein og kj, og drikke det på de rigtige tidspunkter.

This post was edited by Borki on Feb 4 2010 09:00am
Go Back To Dansk Topic List
Prev12932942952962971003Next
Closed New Topic New Poll