Quote (Tol_lunatick @ 4 Feb 2010 15:45)
jeg vil sige det sådan her.
min kost er ikke så god, med hensyn til usunde sager. drikker omkring 2 liter cola om dagen og, spiser da også en del chips, slik / drikker hver weekend osv.

tilgengæld spiser jeg 6 måltider om dagen og jeg får kød i hvert måltid.
drikker dagligt både kreatin og proteinpulver - dog først efter træning naturligvis ikke under træning, da det påvirker dine muskler bedst (synes jeg). eftersom at din krop efter træning går over i restitutions fasen, hvor din krop slapper af men musklerne stadig vokser

Spiser også selv kreatin på kapsler, har kørt min loadingfase (hvis du ved hvad det er). Så nu kører jeg med 4-5 gram om dagen, max. Ellers drikker jeg 1-2 proteinshakes hverdag, bare for at erstatte en måltid også stadig optage en masse proteiner i musklerne, både når jeg træner og når jeg ikke gør.
Jeg drikker meget cola, men spiser ikke slik, chips og sager som den slags. Jeg drikker allerhøjst 2 gange om måneden, fordi ikke er smadrer min træning alt for meget, da alkohol er det værste der er opfundet og nedbryder ens muskelmasse utroligt meget. (Vil nu sige det sådan, at når man har fået nok sprut, så er det sku meget sjovt.)
Sørger selvfølgelig også for en fornuftig kost og søvn, så er det altså ikke helt galt.

Quote (Debring @ 4 Feb 2010 15:49)
Hehe ja, eller dem som tager 10-20 kg for meget, som skal have hjælp til hver evig en :-)
Får også støtte til mine sidste 3, men det er stortset ingenting - det er bare for at føle, at jeg får hjælp, men selv yder det hele. Den teknik virker super godt for mig.
This post was edited by Borki on Feb 4 2010 08:53am