Quote (Sunshines @ Feb 4 2010 03:22pm)
Der er en nede i mit gym som går i folkeskolen (tror jeg, 8. klasse?), som bænker 90 kilo. Ser så vildt ud da han maks er 1.50 meter.
må sige at 90 kilo er meget godt, men nu lyder det heller ikke som om han er begynder.
btw. nogen her der har set den dokumentar med verdens stærkeste dreng?

edit: højde han intet med hvor meget du kan løfte at gøre.
tværtimod.
det handler udelukkende om din bygning og naturligvis om hvor meget testeron din krop indeholder, da det er forskelligt fra person til person.
fede mennesker er ofte meget stærke, eftersom du får muskler af at gå at bære på alt det fedt.
i USA blev der lavet et eksperiment med en mand der vejede omkring 200 kilo, han fik en voldsom fedtsugning og begyndte og konditionstræne etc. da fedtet så var fjernet fra kroppen havde han 8 pack, flot brystkasse, meget markerede arme både biceps og triceps etc.
Quote (TheStreetMan @ Feb 4 2010 01:07pm)
jeg spiser fuckin mange shawarma'er og pizza'er , og jeg bliver ikk fed (men okay jeg træner os vær anden dag) så nej, det har ikk rigtigt noget at gøre med vægten,
hvis man er 19x høj burde man veje meget mere ind 6x kilo.
XDDDDDDDDDDDDD
din fedtprocent har også meget at sige, og om du har tykke/tunge knogler spiller også en væsentlig rolle i din vægt.
Quote (xz-master @ Feb 4 2010 01:38pm)
Du mener vel: "så nej, det har ikk rigtig noget at gøre med den usunde mad."
Du er åbenlyst dum, rent ud sagt

Jeg har lavet en års rapport om forbindelsen mellem usund mad (Fast Food som hovedemne) og motion. I 10'klasse, og kan uden at tænke videre over det, fortælle dig at du tager fejl.
Hvis du stoppede med at træne og levede mere som den gennemsnitlige Dansker, så ville du uden tvivl tage på!
Selvom du ikke er direkte tyk, så tvivler jeg på at du er sund indvendig.
Du kan bare ikke afslå, at maden vi spiser ikke har noget at gøre med vores form og vægt.
jeg vil tildels give dig ret i det du siger
bortset fra det med at han ville tage på, hvis han stoppede med at træne.
nogle mennesker har et højt forbrændingsniveau i kroppen, så derfor har de svære ved at tage på. ligesom folk der træner og spiser weigth gainer for at tage på.
men det skal dog siges at som regel er forbrændingsniveauet højest fra barndommen op til slutningen af teenagealderen, derefter går du over i "voksen" rækken, hvor din krop som regel bliver mere modtagelig overfor for fedt, fordi forbrændingsniveaut bliver sat ned.
This post was edited by Tol_lunatick on Feb 4 2010 08:39am