d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev12829303132167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 6 2012 01:58pm
Nogen der kender følelsen af at have MASS fg og gerne vil have en char som bare owner hele vejen igennem Inferno, men som er så fucking nærrig, at man bare ikke kan få sig selv til det?? -_-
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 6 2012 02:01pm
Quote (TheAngel @ 6 Jun 2012 20:58)
Nogen der kender følelsen af at have MASS fg og gerne vil have en char som bare owner hele vejen igennem Inferno, men som er så fucking nærrig, at man bare ikke kan få sig selv til det?? -_-


Nej, prøv at send mig dine fg, kunne da være sjovt at prøve.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 6 2012 02:03pm
Quote (Whyred @ Jun 6 2012 10:01pm)
Nej, prøv at send mig dine fg, kunne da være sjovt at prøve.


Hvis du havde 31 k fg og 7mill igg, hvilken char ville du så lave? ^^
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 6 2012 02:08pm
Quote (TheAngel @ Jun 6 2012 09:03pm)
Hvis du havde 31 k fg og 7mill igg, hvilken char ville du så lave? ^^


Lav en monk, en uber monk..
Lav dine 31k fg om til 60m igg..
Så har du 67m at købe det sygeste gear til monk..
Men lav den tanky med uber dps..
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 6 2012 02:10pm
Quote (JelleDK @ Jun 6 2012 10:08pm)
Lav en monk, en uber monk..
Lav dine 31k fg om til 60m igg..
Så har du 67m at købe det sygeste gear til monk..
Men lav den tanky med uber dps..


Har sgu overvejet det ^^
Må jeg ærligt indrømme :p
Men så igen, 67 mill er ikke sikkert man når så langt for, da jeg er meget up på at mine items skal være the best xD
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 6 2012 02:13pm
Quote (TheAngel @ Jun 6 2012 09:10pm)
Har sgu overvejet det ^^
Må jeg ærligt indrømme :p
Men så igen, 67 mill er ikke sikkert man når så langt for, da jeg er meget up på at mine items skal være the best xD


Selvfølgelig kan du det..
Tror du kan få det for 60m, hvis du laver nogle gode handler..
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jun 6 2012 02:14pm
Quote (TheAngel @ Jun 6 2012 09:10pm)
Har sgu overvejet det ^^
Må jeg ærligt indrømme :p
Men så igen, 67 mill er ikke sikkert man når så langt for, da jeg er meget up på at mine items skal være the best xD


Personligt ville jeg lave en monk med dualwield. Massere af LOH og tanky dps. Spørg rune hvis du er tvivl om noget han ved vist en del, og så vidt jeg ved kommer monks til at dominate i pvp.
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 6 2012 02:28pm
Quote (TheAngel @ 6 Jun 2012 21:03)
Hvis du havde 31 k fg og 7mill igg, hvilken char ville du så lave? ^^



Tjah. Jeg går personligt op i at man skal kunne lide den karakter man spiller med, således at man nyder at logge ind og spille lidt. Så jeg ville have prøvet et par classes og lavet den jeg syntes bedst om :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 6 2012 02:30pm
Quote (Whyred @ Jun 6 2012 10:28pm)
Tjah. Jeg går personligt op i at man skal kunne lide den karakter man spiller med, således at man nyder at logge ind og spille lidt. Så jeg ville have prøvet et par classes og lavet den jeg syntes bedst om :)


Jeg tror virkelig monk er fed :D har godt nok ikke prøvet den O.o
Men ved den er super fed tanker ^^
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jun 6 2012 02:35pm
Quote (TheAngel @ Jun 6 2012 09:30pm)
Jeg tror virkelig monk er fed :D har godt nok ikke prøvet den O.o
Men ved den er super fed tanker ^^


Monk er awesome hvis man har 2x LOH weapons :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev12829303132167Next
Add Reply New Topic New Poll