Quote (MrLennon @ 18 Nov 2010 22:52)
Det ser sådan ud.. det kan selfølgelig også være en drøm, men jeg går ud fra at den er åben igen..
Tillad mig at sige undskyld hvis folk har set sig sure på mig over jeg ikke bryder mig om fodbold.. Jeg går i seng og i må sove godt..
ps, husk på:
We are Anonymous, We are Legion!
Godnat og sov godt
