d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev128293031325001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 18 2010 01:52pm
Quote (Tupac93 @ 18 Nov 2010 21:50)
du meget alene er du ikke :lol: ?


Ikke rigtigt..
Jeg har ofte gæster, og besøger ofte mine venner.. har bl.a. lige haft xz-master på besøg til en gang tekken tidligere idag..
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Nov 18 2010 02:02pm
Guys dont feed the troll please, lad som ingenting..

ohh min Gud, må desværre give Huffie ret, denne chat bliver nok closed anyways, i kan jo ikk stoppe når legen er god..
Member
Posts: 83,123
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,017.00
Nov 18 2010 03:38pm
Godaften folkens ;)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 18 2010 03:50pm
Blev den åbnet igen :o ?!?!?!?!?!?
Member
Posts: 83,123
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,017.00
Nov 18 2010 03:50pm
Quote (LegionOfAngels @ 18 Nov 2010 22:50)
Blev den åbnet igen :o ?!?!?!?!?!?


Som du kan se ja ;) så nu må vi håbe at folk kan styre sig nu da :rofl:
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Nov 18 2010 03:51pm
Quote (LegionOfAngels @ Nov 18 2010 10:50pm)
Blev den åbnet igen :o ?!?!?!?!?!?


Nej, du har bare evnen til at poste i lukkede threads. TEACH ME HOW TO DO IT, PLEASE!!!
Member
Posts: 41,227
Joined: Sep 12 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Nov 18 2010 03:51pm
Quote (LegionOfAngels @ Nov 18 2010 10:50pm)
Blev den åbnet igen :o ?!?!?!?!?!?


nej den er stadig lukket desværre :/((((( xDDDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 18 2010 03:52pm
Quote (LegionOfAngels @ 18 Nov 2010 23:50)
Blev den åbnet igen :o ?!?!?!?!?!?


Det ser sådan ud.. det kan selfølgelig også være en drøm, men jeg går ud fra at den er åben igen..
Tillad mig at sige undskyld hvis folk har set sig sure på mig over jeg ikke bryder mig om fodbold.. Jeg går i seng og i må sove godt..

ps, husk på:

We are Anonymous, We are Legion!
Member
Posts: 83,123
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,017.00
Nov 18 2010 03:55pm
Quote (MrLennon @ 18 Nov 2010 22:52)
Det ser sådan ud.. det kan selfølgelig også være en drøm, men jeg går ud fra at den er åben igen..
Tillad mig at sige undskyld hvis folk har set sig sure på mig over jeg ikke bryder mig om fodbold.. Jeg går i seng og i må sove godt..

ps, husk på:

We are Anonymous, We are Legion!


Godnat og sov godt ;)
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 18 2010 03:56pm
Burde virkelig lukke Jsp og skride i seng..
Laver folk?

Quote (Tupac93 @ Nov 18 2010 07:24pm)
mrlennon fuck dog af med dig, du for trip at høre på.


lol'd, og reported.
Go Back To Dansk Topic List
Prev128293031325001Next
Closed New Topic New Poll