Ja det var ret klam måde de spillede på, de prøvede allerede at spilde tiden inden der var gået 1 min, og alt det skuespil de lavede ^^ (ved godt sergio os selv lavet et) , men inter spillede rigtig klamt, også det med at ham med den der slags hjelm på fra inter prøvede at snak messi's selvtilid ned.... er det virkeligt det fodbold er ved at blive til ?, virkeligt.....
Hvor er de 2 straffespark barza skulle have haft?! :S

det her ved jeg ikk hvor du får fra ^^ , der var måske 1 der kunne være blevet dømt, men det gjorte det ikke :S
det irretere mig helt vildt hvorfor barca først kæmpede RIGTIGT når der var 10 min tilbage, men er du sindsyg et flot mål lavet af pique , virkligt flovt , han er faktisk bedre i angrebet end zlatan

, og da barca scorede nr.2 mål hopped jeg bare rundt i stuen indtil jeg hørte at det blev annuleret

nå ^^ , nu må vi jo se i finalen hvem der vinder, jeg tror bayern M vinder nu fordi Inter har ALT for mange gule kort, næsten halvdelen af holder har et gul kort, selv fuckin mål manden for det klamme spil han lavede mod barca, og i ved at inter laver gule kort i hver en kamp, så der skal nok komme et eller 2 røde mod bayern håber jeg.
Hva' fanden har det med sagen at gøre, at over halvdelen af Inters hold har et gult kort?