Quote (DoitKaner @ Apr 8 2011 09:15pm)
hehe , ja
Men tvivler sku på SAF forlader klubben de næste par år .. Han skal først sidde i kørestol før han smutter

Det bliver alt i alt spændende at se hvad der sker til sommer

Tror bestemt heller ikke, at han forlader klubben lige rundt om hjørnet, men der går nok heller mange år endnu.

- Glæder mig utroligt meget til og se, hva de forskellige klubber finder på og hvilket spillere Barca har tænkt sig, at aflægge bud på.
Der har før været meget snak omkring interessen for: Tevez, Sanchez og enkelte andre spillere.
Quote (Sunshines @ Apr 8 2011 09:19pm)
Drogba og Torres er ikke planen for Chelsea. Selv som almindelig fodboldfan kan jeg da se at de er alt alt for ens til at kunne noget. Desuden er Drogba også så indebrændt at han ikke vil spille Torres når de endelig er på banen sammen. Det gavner hverken hans eget eller Torres' spil.
En god 4-3-3'er som blev implementeret under Mourinho er hvad Chelsea kender og spiller bedst under synes jeg. Torres skal nok finde formen og målene skal nok komme.
Hvis Pep vil forlade Barca er det kun hans egen fejl. Manden har ingen taktisk sans og med det spillermateriale han har til rådighed er der intet under hvad han har opnået. Nok er han catalaner og kæmpe idol i klubben, og han kender da også alle Barca's værdier fra bunden af, men hvis han ikke forlænger vil jeg da stemple ham som komplet idiot.
Er helt enig, som jeg også har skrevet i min sidste post.
- Jeg vil dog også sige, at det er ligefrem dumt, hvis han forlader en klub, med så meget succes og så dygtige fodboldspillere og især når klubben er ivrige efter, at han forbliver, som træner.