d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev12728293031167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 6 2012 10:57am
Quote (JVL @ Jun 6 2012 04:04pm)
http://i46.tinypic.com/2euohvo.jpg

Nyeste fund <3


Du sådan en nub :(
Hvad er den nye dmg så?

Quote (berens @ Jun 6 2012 05:38pm)
Første dag i lvl 60 på hc og så dør jeg  :wallbash:


awww der er en som er i trist humør der var :D

Quote (pjuske1991 @ Jun 6 2012 06:56pm)
Nogen der ved om der overhovedet kommer gems på ah mere ?


Burde der vel gøre? :)
Member
Posts: 8,167
Joined: Jun 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 6 2012 11:13am
Nogen som har nogle gode skills når man soloer ? som dh.

og hvis i har nogle passive som passer til vil det være en stor hjælp :)
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jun 6 2012 11:34am
Quote (TheAngel @ Jun 6 2012 05:57pm)
Du sådan en nub :(
Hvad er den nye dmg så?



awww der er en som er i trist humør der var :D



Burde der vel gøre? :)


87k, men det var fordi den anden havde 81% crit dmg på sig, men dette er bedre avg dmg. Fatter stadig ikke jeg fandt en rare 1200+ dps bow ;D
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 6 2012 11:49am
Quote (berens @ 6 Jun 2012 16:38)
Første dag i lvl 60 på hc og så dør jeg  :wallbash:



Det sutter godt nok. Hvor skete det henne?
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,243.16
Jun 6 2012 11:57am
Quote (TheAngel @ Jun 6 2012 05:57pm)
awww der er en som er i trist humør der var :D


nah, det var min egen fejl, så det fint nok.

Quote (Whyred @ Jun 6 2012 06:49pm)
Det sutter godt nok. Hvor skete det henne?


act 3. Vi havde lige flæsket et par elites på samme tid, og så tænkte jeg ikke lige over de var "molten". Så gik jeg bare han og tog mit loot xD. Boom, Boom, Boom B)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 6 2012 12:55pm
Quote (berens @ Jun 6 2012 04:38pm)
Første dag i lvl 60 på hc og så dør jeg  :wallbash:


noooo mate, hvordan skete det?
jeg er ellers snart 60 også, synd vi ikke lige fik spillet sammen.

/E


Quote (berens @ Jun 6 2012 06:57pm)
nah, det var min egen fejl, så det fint nok.



act 3. Vi havde lige flæsket et par elites på samme tid, og så tænkte jeg ikke lige over de var "molten". Så gik jeg bare han og tog mit loot xD. Boom, Boom, Boom  B)


looooool nederen, den klassiske :D

This post was edited by eLmasten on Jun 6 2012 12:56pm
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,243.16
Jun 6 2012 01:07pm
Quote (eLmasten @ Jun 6 2012 07:55pm)
noooo mate, hvordan skete det?
jeg er ellers snart 60 også, synd vi ikke lige fik spillet sammen.

/E


looooool nederen, den klassiske :D


Ikke andet end bare at skynde sig der op igen, på den kedelige zk måde xD
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 6 2012 01:20pm
Quote (berens @ Jun 6 2012 09:07pm)
Ikke andet end bare at skynde sig der op igen, på den kedelige zk måde xD


Mister man sine items, hvis man dør på HC? :unsure:
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,243.16
Jun 6 2012 01:22pm
Quote (TheAngel @ Jun 6 2012 08:20pm)
Mister man sine items, hvis man dør på HC? :unsure:


Jep. Alt på din char ( inkl. charen ).
Så det bedst at have items i stash istedet for invi ^^
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jun 6 2012 01:52pm
Så er diablo på inferno sgu klaret. Lidt sent men hellere sent end aldrig B)

This post was edited by JVL on Jun 6 2012 01:52pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev12728293031167Next
Add Reply New Topic New Poll