d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Joke
Prev1272829303160Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 20 2011 05:29am
To kvinder gik ud på en badebro for at tisse.

Den ene siger : Pas på ! du tisser ned i en kano.


Den anden : Hold kæft, det er min kusse, der spejler sig i vandet !
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.91
Aug 20 2011 05:49am
Quote (EnTeK @ Aug 20 2011 12:05pm)
En blondine går fortvivlet hend til veninden.

blondinen : Jeg kan aldrig kende forskel på mine to heste.
Først målte jeg deres manke, men de er lige lange! Så målte jeg deres længde, men de var også lige lange!
Og så målte jeg deres skostørrelser, men de har lige store fødder!

veninden : Den sorte er da lige en centimeter højere end den hvide!


lol, den fortalte min dansk lærer mig for to dage siden :D
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 20 2011 06:07am
To elefanter ser en nøgen mand for første gang, de giver ham elevator blikket, kigger på hinanden.

Den ene elefant : Hvordan fanden får han sin mad i munden ?

Den anden : Hvorfor tror du har er så lille


Quote (berens @ Aug 20 2011 01:49pm)
lol, den fortalte min dansk lærer mig for to dage siden :D


Hvorfor posted du den ikke ???????
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 20 2011 07:21am
Hvad er forskellen på en blondine og en lolitta dukke ?

En blondine kan stønne.
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 20 2011 12:19pm
Manden : Øv hvor kedelig en boksekamp. Nu har jeg glædet mig hele ugen,
og så er det hele overstået på under 3 minuter....!

Konen : Ja, den fornemmelse kender jeg godt !
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.91
Aug 20 2011 01:24pm
Quote (EnTeK @ Aug 20 2011 01:07pm)

Hvorfor posted du den ikke ???????


orkede ikke at skrive den ind :D
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Aug 20 2011 02:01pm
Quote (EnTeK @ 20 Aug 2011 20:19)
Manden : Øv hvor kedelig en boksekamp. Nu har jeg glædet mig hele ugen,
og så er det hele overstået på under 3 minuter....!

Konen : Ja, den fornemmelse kender jeg godt !


:lol:
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 20 2011 05:19pm
spørgsmål : hvorfor findes der kun snemænd og ikke snekoner ?

svar : Det er kun mænd der er dumme nok til at stå ude hele vinteren
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 20 2011 05:22pm
spørgsmål : Hvad er forskellen på en klog pige og afskylig snemand ?

Svar: Den afskylige snemand er blevet set...
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 20 2011 05:27pm
De mødte hinanden på en bar og vågnede op i samme seng. jeg ved hvad du laver sagde pigen

pigen : Du er pædagog.

manden : ja, men hvordan vidste du det ?

pigen : På grund af dit lilla undertøj.

manden : Så må du jo være narkoselæge.

pigen : Ja men hvordan vidste du det ?

manden : Jeg ku ikk mærke en skid !
Go Back To Dansk Topic List
Prev1272829303160Next
Add Reply New Topic New Poll