Quote (MrLennon @ 18 Nov 2010 20:41)
Igen, jeg har ikke brugt 20 år på at gå i skole, og jeg sidder ikke på et kontor, jeg arbejder med unge der har svært ved at komme i job, enten pga misbrug eller handicap..
Hver dag er forskellig på mit job, en dag er jeg udenfor, en anden dag nede i en kælder og måske en tredje dag på taget.
Og lige for at afslutte, jeg har aldrig påstået at fodbold er for tumper, blot konstateret at jeg ikke bryder mig om det.
Quote (MrLennon @ 18 Nov 2010 18:49)
Korrekt, de er allesammen ens, 22 tumper sparker efter en bold, har bedre at tage mig til..
så du synes at sidde i en kælder er bedre end nogen fodbold spiller der har det sjovt og tjener så mange penge du ikke engang kan tælle til ?