d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev127282930315001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Nov 18 2010 01:24pm
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.

mrlennon fuck dog af med dig, du for trip at høre på.
Member
Posts: 29,525
Joined: May 27 2008
Gold: 14,259.00
Nov 18 2010 01:24pm
Quote (MrLennon @ Nov 18 2010 08:23pm)
Jeg gennemførste både folkeskolen, efterskolen, HF og HG.. kkthxbai..


måske er mit spørgsmål irrelevant og upassende, men kan man dumpe en efterskole? ^_^
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 18 2010 01:29pm
Quote (Tol_lunatick @ 18 Nov 2010 21:24)
måske er mit spørgsmål irrelevant og upassende, men kan man dumpe en efterskole? ^_^


Ja, jeg gik der i 10.klasse, det er FS10, den kan man sagtens dumpe..

Quote (Tupac93 @ 18 Nov 2010 21:24)
mrlennon fuck dog af med dig, du for trip at høre på.


Snak dog pænt, jeg har ikke gjort dig noget.. Ja, jeg er trip, jeg er legion..

This post was edited by MrLennon on Nov 18 2010 01:31pm
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Nov 18 2010 01:31pm
nå mrlennon, du synes så du bedre end os andre fordi du har gået 20 år i skole???
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 18 2010 01:32pm
Quote (Tupac93 @ 18 Nov 2010 21:31)
nå mrlennon, du synes så du bedre end os andre fordi du har gået 20 år i skole???


Nej, jeg har ikke gået 20 år i skole, men jeg kan næsten fornæmme på din kommentar at du ikke har gennemført skolen..
Det er typisk de der Fodbold/Rap typer..

Edit: Jeg ser ikke mig selv som bedre, vi alle har en Jsp profil, hurra for os alle..


This post was edited by MrLennon on Nov 18 2010 01:32pm
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Nov 18 2010 01:36pm
Quote (MrLennon @ 18 Nov 2010 20:32)
Nej, jeg har ikke gået 20 år i skole, men jeg kan næsten fornæmme på din kommentar at du ikke har gennemført skolen..
Det er typisk de der Fodbold/Rap typer..

Edit: Jeg ser ikke mig selv som bedre, vi alle har en Jsp profil, hurra for os alle..


du synes fodbold er for tumper men du synes ikke det er spild af ens liv at have gået i skole 20 år og sidde på et kontor resten af sit liv?
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 18 2010 01:41pm
Quote (Tupac93 @ 18 Nov 2010 21:36)
du synes fodbold er for tumper men du synes ikke det er spild af ens liv at have gået i skole 20 år og sidde på et kontor resten af sit liv?


Igen, jeg har ikke brugt 20 år på at gå i skole, og jeg sidder ikke på et kontor, jeg arbejder med unge der har svært ved at komme i job, enten pga misbrug eller handicap..
Hver dag er forskellig på mit job, en dag er jeg udenfor, en anden dag nede i en kælder og måske en tredje dag på taget.
Og lige for at afslutte, jeg har aldrig påstået at fodbold er for tumper, blot konstateret at jeg ikke bryder mig om det.
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Nov 18 2010 01:44pm
Quote (MrLennon @ 18 Nov 2010 20:41)
Igen, jeg har ikke brugt 20 år på at gå i skole, og jeg sidder ikke på et kontor, jeg arbejder med unge der har svært ved at komme i job, enten pga misbrug eller handicap..
Hver dag er forskellig på mit job, en dag er jeg udenfor, en anden dag nede i en kælder og måske en tredje dag på taget.
Og lige for at afslutte, jeg har aldrig påstået at fodbold er for tumper, blot konstateret at jeg ikke bryder mig om det.


Quote (MrLennon @ 18 Nov 2010 18:49)
Korrekt, de er allesammen ens, 22 tumper sparker efter en bold, har bedre at tage mig til..


så du synes at sidde i en kælder er bedre end nogen fodbold spiller der har det sjovt og tjener så mange penge du ikke engang kan tælle til ?
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 18 2010 01:49pm
Quote (Tupac93 @ 18 Nov 2010 21:44)
så du synes at sidde i en kælder er bedre end nogen fodbold spiller der har det sjovt og tjener så mange penge du ikke engang kan tælle til ?


Jeg har antydet at det var 22 tumper i metafor..
Ja, jeg trak kabler i kælderen og fik sat internet til kontoret, det var ret underholdende at kravle rundt dernede..
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Nov 18 2010 01:50pm
Quote (MrLennon @ 18 Nov 2010 20:49)
Jeg har antydet at det var 22 tumper i metafor..
Ja, jeg trak kabler i kælderen og fik sat internet til kontoret, det var ret underholdende at kravle rundt dernede..


du meget alene er du ikke :lol: ?
Go Back To Dansk Topic List
Prev127282930315001Next
Closed New Topic New Poll