Quote (DoitKaner @ 7 Apr 2011 17:48)
Hey Guys .. !
Jeg er faktisk super meget i tvivl om hvad jeg skal spille i aften ..
Benfica - PSV Eindhoven ~ Benfica er jo et stabilt hold, og burde egentligt vinde den her på hjemmebane, men.. Man kan SLET ikke regne med PSV, de kan vinde mod de bedste og tabe mod de dårligste .. Hva siger i til den ?
Jeg ville selv sige et : 1
Dynamo Kiev - Sporting Braga ~ Hvis man ser på Kiev's statestik over de seneste mange kampe, så burde de i den grad vinde .. Men det kan ikke altid gøres op i det at det er international fodbold..
Braga har vist en stor styrke på det seneste, men deres spillestil er ualmindelig ringe, og som reglen ret heldige .. Hva siger i ? Jeg ville sige : 1
FC Porto - Spartak Moscow ~ Porto er klart Potugal's bedste hold, og et mellemhold fra Rusland med Jetlag, burde da give en nem sejr til Porto ? Hva siger i ? Jeg ville sige : 1
Villarreal - Twente Enschede ~ Den her har jeg det sværest med .. Villarreal spiller fantastisk bold for tiden, og deres spillere er virkelig i topform.. Rossi og Nilmar score mega mange basser ! Men Twente spiller mega stabilt og har et suverent forsvar .. Personligt ville jeg sige en smal sejr til Villarreal, men er meget i tvivl .. Hva siger i ? Jeg ville igen sige : 1
:: Dvs, 4 x 1'taller for min side, men det kommer jo næppe til at ske ? ::
Quote (berens @ 7 Apr 2011 17:54)
tror sku at psv tager sejren idag, ellers er jeg enig

Hvis du tror PSV vinder i aften, så skal du da ned og spille på den

Den giver vold meget igen