d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Joke
Prev1262728293060Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,512
Joined: Mar 2 2006
Gold: 133.70
Aug 20 2011 12:01am
genial tråd
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 20 2011 01:07am
Hvorfor bruger en blondine ikke vibrator?

Den ødelægger tænderne.
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 20 2011 01:43am
Hvad er forskellen mellem en blondine og en computer?

Computeren skal kun have informationerne én gang.
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 20 2011 01:50am
Hvad er ligheden mellem en hund og en blondine?

De render altid rundt med en kæp i munden!
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 20 2011 02:09am
Under en fin middag ville uheldet, at enke fru Jensens gebis knækkede.
En beleven herre overfor hende så hendes problem, og listede i et lommetørklæde flere gebispar over til hende under bordet ganske diskret.
Det fjerde par kunne fru Jensen bruge, og resten af middagen forløb fint.

Da de nåede til kaffen, satte fru Jensen sig i sofaen ved siden af sin redningsmand

Jensen : Tusind tak for hjælpen gode herre. Jeg forstår, at De er tandtekniker?
manden : Med et et smil på læben. Næh fru, jeg er bedemand....
Member
Posts: 5,141
Joined: Jun 17 2006
Gold: 21.00
Aug 20 2011 02:51am
Quote (EnTeK @ 20 Aug 2011 09:43)
Hvad er forskellen mellem en blondine og en computer?

Computeren skal kun have informationerne én gang.


HAHAHAHAHA den her joke, reddede lige min dag ! :D
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 20 2011 05:05am
En blondine går fortvivlet hend til veninden.

blondinen : Jeg kan aldrig kende forskel på mine to heste.
Først målte jeg deres manke, men de er lige lange! Så målte jeg deres længde, men de var også lige lange!
Og så målte jeg deres skostørrelser, men de har lige store fødder!

veninden : Den sorte er da lige en centimeter højere end den hvide!
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 20 2011 05:10am
To rødspætter sad på en bar og fik et par øl.

Den ene rødspæte : Kan du ikke låne mig en 50'er?

Den anden rødspæte : Nej, jeg er helt flad.
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 20 2011 05:14am
Hvad gør hønen, når den fryser ?

Den gå ind under den varme hane.
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 20 2011 05:18am
Hvad er selvtillid ?

Selvtillid er: når en mus svømmer på ryggen, ned af storebælt med stå pik.
Og råber : åben broen for helvede.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1262728293060Next
Add Reply New Topic New Poll