d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev126272829305001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Nov 18 2010 12:49pm
Quote (MrLennon @ Nov 18 2010 06:49pm)
Jamen så må du jo bruge mit link.. så sker der dig ikke noget lille basse..



JEG ER FUCKING IKKE NEGATIV MAND!!!!1!!!



Korrekt, de er allesammen ens, 22 tumper sparker efter en bold, har bedre at tage mig til..


Ja, hellere sniffe en anden mand i røven og give ham et par på skalden, ikke lige som "ahhh, han var 20 cm fra mig, jeg falder og tuder" ren skuespil i fodbold..


Hver sin forundring.
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 18 2010 12:52pm
Quote (MrLennon @ Nov 18 2010 07:21pm)
Morale er godt, dobbeltmorale er dobbelt så godt.. det her er internettet, ikke din baggård, der er andre regler her.. get used to it..


Du giver absolut ingen menning, derfor vil jeg nu stoppe med og svare på dine kommentare efter den her.
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 18 2010 12:58pm
Quote (MrLennon @ 18 Nov 2010 14:10)
Fodbold er jo ikke verdens bedste sport, det er en smagssag, syntes det virker lettere retarderet at løbe rundt 22 mand efter en bold og så bruge 90 min på det.. så vil jeg sku hellere tage en tur ud og skate eller dyrke noget kampsport..
Desuden syntes jeg at fodbold er overrated, så seje er de jo heller ikke, de kan sparke til en bold, tillykke du har bruge 20 år af dit liv på at sparke til en bold..


Spørgsmålet er: De laver penge, hvad laver du?

This post was edited by Sometimes on Nov 18 2010 12:59pm
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 18 2010 01:11pm
Quote (Sometimes @ 18 Nov 2010 20:58)
Spørgsmålet er: De laver penge, hvad laver du?


hold dig til Fodbold tråden prettyboy..

Quote (Provo2100 @ 18 Nov 2010 20:52)
Du giver absolut ingen menning, derfor vil jeg nu stoppe med og svare på dine kommentare efter den her.


We are anonymous, we are legion.
Member
Posts: 3,331
Joined: Feb 25 2006
Gold: 0.00
Nov 18 2010 01:11pm
Quote (MrLennon @ 18 Nov 2010 19:49)
Jamen så må du jo bruge mit link.. så sker der dig ikke noget lille basse..



JEG ER FUCKING IKKE NEGATIV MAND!!!!1!!!



Korrekt, de er allesammen ens, 22 tumper sparker efter en bold, har bedre at tage mig til..


Ja, hellere sniffe en anden mand i røven og give ham et par på skalden, ikke lige som "ahhh, han var 20 cm fra mig, jeg falder og tuder" ren skuespil i fodbold..


kæft
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 18 2010 01:12pm
Quote (Huffie @ 18 Nov 2010 21:11)
kæft


Prøver du at skrive en hel sætning ?
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 18 2010 01:12pm
Quote (MrLennon @ 18 Nov 2010 21:11)
hold dig til Fodbold tråden prettyboy..



We are anonymous, we are legion.


Undskyld Emo kid, men så vidt jeg ved så er det en all-around tråd det her?, så må jeg vel gerne stille dig det spørgsmål? :* <3
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 18 2010 01:15pm
Quote (Sometimes @ 18 Nov 2010 21:12)
Undskyld Emo kid, men så vidt jeg ved så er det en all-around tråd det her?, så må jeg vel gerne stille dig det spørgsmål? :* <3


Jeg arbejder på Hulby møllegård, jeg får min månedlige løn som kommunal ansat, det er hvad jeg laver, Btw, tak for den søde kommentar :)
Member
Posts: 3,331
Joined: Feb 25 2006
Gold: 0.00
Nov 18 2010 01:21pm
Quote (MrLennon @ 18 Nov 2010 21:12)
Prøver du at skrive en hel sætning ?


kommer fra en der ikke gennemførte folkeskolen
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 18 2010 01:23pm
Quote (Huffie @ 18 Nov 2010 21:21)
kommer fra en der ikke gennemførte folkeskolen


Jeg gennemførste både folkeskolen, efterskolen, HF og HG.. kkthxbai..
Go Back To Dansk Topic List
Prev126272829305001Next
Closed New Topic New Poll