d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1263264265266267482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 20,016.00
Apr 5 2011 07:09am
Quote (cojeftulle @ Apr 5 2011 02:03pm)
vi skal lige blive enige om at at.madrid tog mesterskabet for 4 år siden mener jeg det er og har altid været godt med og der ikke har været så stor point forskel mellem barca, real, at.mardid og valencia.

-Espanoyl har bare ikke midlerne til at følge med mere, sådan er det bare :)

Kan jeg desværre ikke være enig med dig i, fordi det er sidste gang i 95-96 sæsonen, hvor de tog mesterskabet. Siden den sæson er de hverken blevet nr.2 eller nr.3 så nej er bestemt ikke enig. Jovist de har altid gjort det godt, men ikke meget bedre end de gør det nu.
- De har bare en lidt sløj periode lige nu og sådan er det. Det er rimelig normalt for disse hold, i så stærke ligaer. Det er jo ikke ligefrem fordi deres spil er faldet så gevaldigt.

Espanyol er en stolt klub, som også har kunne være med i top 5-6 i mange år og da de besluttede sig for, at ombygge deres stadion, gik det helt galt, de røg ned og var nedryksnings truet det meste af sæsonen og har efterfølgende haft det ekstremt svært i ligaen.
Member
Gold: 30.60
Apr 5 2011 07:41am
Quote (Provo2100 @ 5 Apr 2011 15:09)
Kan jeg desværre ikke være enig med dig i, fordi det er sidste gang i 95-96 sæsonen, hvor de tog mesterskabet.  Siden den sæson er de hverken blevet nr.2 eller nr.3 så nej er bestemt ikke enig. Jovist de har altid gjort det godt, men ikke meget bedre end de gør det nu.
- De har bare en lidt sløj periode lige nu og sådan er det. Det er rimelig normalt for disse hold, i så stærke ligaer. Det er jo ikke ligefrem fordi deres spil er faldet så gevaldigt.

Espanyol er en stolt klub, som også har kunne være med i top 5-6 i mange år og da de besluttede sig for, at ombygge deres stadion, gik det helt galt, de røg ned og var nedryksnings truet det meste af sæsonen og har efterfølgende haft det ekstremt svært i ligaen.

sorry my bad -.- det var selvølgelig valencia og så er det jo 6 eller 7 år siden kan ikke lige huske.
men ja espanyol har været gode, det har jyventus og liverpool også. de har bare mistet det der har trukket deres hold.

og det var også valencia den skulle have handlet om (ved ikke hvorfor jeg tænkte at.madrid)

men lad os da bare tage den.

hvorfor er Valencia ikke ikke lige så meget med som de har været, og hvad skal ændres? :)
- det er 5 år siden sidst de var med i top 3 i la liga
Member
Apr 5 2011 07:50am
Quote (cojeftulle @ Apr 5 2011 02:41pm)
sorry my bad -.- det var selvølgelig valencia og så er det jo 6 eller 7 år siden kan ikke lige huske.
men ja espanyol har været gode, det har jyventus og liverpool også. de har bare mistet det der har trukket deres hold.

og det var også valencia den skulle have handlet om (ved ikke hvorfor jeg tænkte at.madrid)

men lad os da bare tage den.

hvorfor er Valencia ikke ikke lige så meget med som de har været, og hvad skal ændres? :)
- det er 5 år siden sidst de var med i top 3 i la liga

Ja Valencia har altid været godt med. Det er også et klasse hold, er selv rimelig vild med dem, må jeg ærlig talt indrømme.
- Sidste gang de vandt, var i 03-04 sæsonen og 01-02 sæsonen. :)

Well.. En af grundene kunne være, at man vælger, at sælge de 2 største stjerner på holdet og ikke købe nogle nye.
- Jo de købte da nye spillere heraf Soldado, men det er ikke rimelig noget man kan sammenligne med D.Villa og D.Silva med..

De skal have meget ændret, hvis det igen skal være et flot og fantastisk hold.

Soldado kan de nemt beholde, han er god til, at finde målet!
- Men forstærk med endnu en angriber eller nogle nye vinger.

Forstærk forsvaret med en enkel eller to spillere og evt. en enkel midtbanespiller.

Member
Gold: 30.60
Apr 5 2011 07:58am
Quote (Provo2100 @ 5 Apr 2011 15:50)
Ja Valencia har altid været godt med. Det er også et klasse hold, er selv rimelig vild med dem, må jeg ærlig talt indrømme.
- Sidste gang de vandt, var i 03-04 sæsonen og 01-02 sæsonen. :)

Well.. En af grundene kunne være, at man vælger, at sælge de 2 største stjerner på holdet og ikke købe nogle nye.
- Jo de købte da nye spillere heraf Soldado, men det er ikke rimelig noget man kan sammenligne med D.Villa og D.Silva med..

De skal have meget ændret, hvis det igen skal være et flot og fantastisk hold.

Soldado kan de nemt beholde, han er god til, at finde målet!
- Men forstærk med endnu en angriber eller nogle nye vinger.

Forstærk forsvaret med en enkel eller to spillere og evt. en enkel midtbanespiller.

ja det var noget af et sygt salg og så der ikke er kommet bedre spillere til end der er..

synes de mangler en seriøs god venstre midtbane og en god central midtbane ved siden af ever banega til at ryde lidt op og så beholde soldado, mata, joaquin eller hernandez.
og så synes jeg klart de skal have en MEGET MEGET bedre keeper, og måske en ny central forsvar + en back :)

så tror jeg valencia har det der skal til for at være med for alvor igen, specielt også med den bænk de har :)
Member
Gold: 0.55
Apr 5 2011 09:03am
Nogen af jer som skal se Polti rapporten iaften :) ?
Member
Apr 5 2011 09:08am
Quote (cojeftulle @ Apr 5 2011 02:58pm)
ja det var noget af et sygt salg og så der ikke er kommet bedre spillere til end der er..

synes de mangler en seriøs god venstre midtbane og en god central midtbane ved siden af ever banega til at ryde lidt op og så beholde soldado, mata, joaquin eller hernandez.
og så synes jeg klart de skal have en MEGET MEGET bedre keeper, og måske en ny central forsvar + en back :)

så tror jeg valencia har det der skal til for at være med for alvor igen, specielt også med den bænk de har :)

Jamen jeg giver dig rimelig ret B)
- Så gerne de fik en "kaptajn" type på midten, en defensiv midtbanespiller, som kan tage ansvaret når de andre fejler og som kan sætte sig i respekt! Evt. en Marcos Senna.

Tjaa en bedre keeper kunne også være fint, men synes faktisk at forsvaret er rimelig udemærket, i forhold til hvad for et hold det er. Altså de kan jo ikke hente stjerner, som Barca, Real og alle de andre storklubber.
Member
Apr 5 2011 12:22pm
Champions League om 20min B)
Member
Gold: 25,253.44
Apr 5 2011 12:52pm
SÅDAN REAL !!
Member
Apr 5 2011 12:53pm
Adeebayor haha :D