Quote (DoitKaner @ Apr 4 2011 07:34pm)
Lige præcis ! Og unge nye spillere / talenter vil jo med glæde joine Juventus stab ! Det er jo en klub som er i "Wall Of Fame" , så det må være en underlig ledelse de har ^^

Helt bestemt! Nu har de også hente nogle nye unge spillere, men det er jo ikke klassespillere, som er "sikret" en god fremtid osv.. Det er jo fandme middelmådige spillere ingen har hørt om, før de kom til Juve og mange folk stadigvæk ikke kender, fordi de bare ikke slår ordentlig igennem. Jovist skal de da lære, at spille sammen osv... Men det er fandme ikke iorden og satse på middelmådige talenter, når det er en topklub.
Nu købte de jo så Diego, som ikke lige slog ordentlig igennem og derfor måtte sælge ham igen sæsonen efter for en meget mindre sum... Det er der jeg tænker, hvorfor ikke give ham en sæson mere? Jeg mener, det er et hold, som ikke BARE kan gå ud og kaste med millarder af kroner og de er alligevel ved, at få bygget et nyt hold op. Diego er efter min menning da en klasse spiller? Skide god playmaker, kan meget selv, giftige skud og afslutninger.
Så købte de Felipe Melo også, som ellers havde gjort det godt i Fiorentina, men som efter han kom til Juve, bare failede for groft! De vælger så, at give ham længere tid til at tilpasse sig, end de gjorde med Diego, hva sker der?? De har allerede Sissoko, som kunne erstatte Felipe Melo på posten, som CDM. De havde ingen erstatninger, som var halvt så gode, som Diego på hans post.