Quote (cojeftulle @ Apr 3 2011 09:36pm)
min fejl ang. alder

men det betyder også mange andre kvaliteter at være fast mand end udskifter. + en spiller som Neymar, Eden Hazard, Pastore osv er klart bedre.
ikke at jeg siger balotelli er en dårlig fodbold spiller, han er bare for egoistisk og så må man bare se i øjne hvad der er talenter pt. er han ikke god nok til at blive verdens bedste

Hmm.. Vil godt dig ret i, at de alle er kæmpe talenter, men husk lige på, at KUN en af dem har prøvet og stille i den Italienske liga, resten har spillet i "dårligere" ligaer.
- Balotelli har spillet i både den Italienske og nu Engelske og gør det fremragende.
Det har meget at sige, hvor meget du udvikler dig, som talent og Balotelli er flyvende, han bliver bedre og bedre hele tiden og han var allerede sindsyg god i en alder af 16-17, det er fandme klasse!
- Så jeg synes det er dumt, og sige, at han IKKE kan blive verdens bedste? Jeg siger jo ikke næste år eller noget, men jeg tror sagtens, at han kan blive det på et tidspunkt. Det skal så lige siges, at hvis det skal ske, skal han selvfølgelig først blive en fast mand på et hold, som kan lære ham, at falde lidt til ro.
Tror han ville have bedst af, at ryge tilbage til Italien, men KUN hvis det er Milano.