d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Joke
Prev1252627282960Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Aug 19 2011 11:34am
Quote (MrLennon @ 19 Aug 2011 19:01)
Mænd er bare bedre kammerater..
En kvinde kom ikke hjem en nat. Dagen efter fortalte hun sin mand, hun havde sovet hos en veninde. Manden ringede til hendes 10 bedste veninder. Ingen af dem kendte noget til det.

En mand kom ikke hjem en nat. Dagen efter fortalte han sin kone han havde sovet hos en ven. Kvinden ringede til mandens 10 bedste venner. 8 af dem bekræftede han havde sovet hos dem og 2 af dem påstod han stadig var der..


allerede postet før^^
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Aug 19 2011 12:19pm
Quote (Tupac93 @ Aug 19 2011 06:34pm)
allerede postet før^^


jep :)
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 19 2011 01:00pm
Lille Per til sin klassekammerat

Lille Per : Min far gir mig knopper.

klassekammerat : Er han træls?

Lille Per : Nej, han har gonoré.
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 19 2011 01:12pm
En stor hanløve går hen til en abe.

løven : Brøl! Hvem er junglens konge?

aben : Det er du, løve.

Så går løven hen til en hyæne.

løven : Brøl! Hvem er junglens konge?

hyænen : Det er du, løve.

Så går løven hen til en elefant.

løven : Brøl! Hvem er junglens konge?

Elefanten samler løven op, slår den mod jorden et par gange og smider den 30 meter væk.

løven : Nå nå, der er vel ingen grund til at blive så sur, bare fordi du ikke kender svaret.
Member
Posts: 13,269
Joined: Sep 21 2007
Gold: 0.00
Aug 19 2011 02:23pm

2 grønlændere gik forbi et værtshus.....................Eeeehh.... Det er vist aldrig sket før.........

Nvm......
Member
Posts: 13,269
Joined: Sep 21 2007
Gold: 0.00
Aug 19 2011 02:25pm
Quote (EnTeK @ Aug 19 2011 02:29pm)
En mand strander på en øde ø. Efter 14 år uden kontakt til andre mennesker ser han pludselig en dag noget i horisonten.
Han tror først, at det er et skib, men da det kommer tættere på, kan han se, at det må være meget mindre.
Efter en halv times råben og viften med armene dukker der en underskøn kvinde i våddragt op af vandet.
Hun går hen til manden og siger

kvinden : Hvor længe er det siden, du sidst har røget en cigaret ?
Manden : 14 år, svarer manden prompte, hvorefter kvinden lyner en lomme på venstre ærme af våddragten op.
Frem kommer en pakke cigaretter og en lighter. Manden tænder og tager et ordentligt sug

Manden : Åh - det var godt!

kvinden: Hvornår har du sidst drukket whisky?

Manden : For 14 år siden, svarer manden. Og kvinden lyner lommen på højre ærme af våddragten op.
Frem kommer en lommelærke. Manden tager enordentligt slurk
Manden : Åh det var godt!

Så spørger kvinden, mens hun begynder at lyne ned i våddragten fra halsen mod brystet
kvinden: Hvor længe siden er det så, at du haft det rigtigt sjovt ?

Manden bliver helt vild og udbryder: Hold da kæft. Du vil da ikke fortælle mig, at du også har et fjernsyn derinde ?


:D
Member
Posts: 21,661
Joined: Jan 20 2008
Gold: 138.00
Aug 19 2011 02:26pm
Quote (jts75 @ 19 Aug 2011 22:23)
2 grønlændere gik forbi et værtshus.....................Eeeehh.... Det er vist aldrig sket før.........

Nvm......


:rofl:
Member
Posts: 13,269
Joined: Sep 21 2007
Gold: 0.00
Aug 19 2011 02:29pm
Quote (KaSinKia @ Aug 18 2011 05:43pm)
To mænd sidder på en pub, drikker og begynder så småt at skændes. Pludselig rejser den ene sig op og råber: "Jeg har knaldet med din mor!"
Der bliver helt stille på pubben. Så gentager manden, endnu højere:
"Hører du!? Jeg har knaldet med din mor!"
Den anden mand kigger roligt på ham og siger:
"Du er fuld. Gå nu hjem, far."


:thumbsup:
Member
Posts: 13,269
Joined: Sep 21 2007
Gold: 0.00
Aug 19 2011 02:31pm
Quote (paxelsen @ Aug 12 2011 11:53pm)
I RETTEN:
"De fastholder altså,De kun har kastet tomater efter Deres svigermor?"

"Ja,det gør jeg."

"Hvordan kan hun så være så ilde tilredt?"

"De var på dåse..."




Blondinen havde fået en bule i bilen, så hun kørte den på værksted. Mekanikeren ville drille hende lidt;" den bule kan du selv rette ud... Du skal bare puste i udstødnings-røret så retter bulen sig ud". Glad over den billige løsning, kørte blondinen hjem og begyndte så at puste...
Da hun havde pustet i 20 min, kom en anden blondine forbi og spurgte hvad hun dog lavede. "Jeg retter bulen ud". "Idiot" svarede den anden blondine. "Du har jo ikke lukket vinduerne

HaH...... :P
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Aug 19 2011 03:08pm
Et ungt par skulle giftes, og præsten kviede sig lidt.Han forklarede brudgommen:"Jeg ved du hedder Hans Lem, og jeg kvier mig virkelig ved at spørge bruden:'Vil du ha Hans Lem, som hos dig står?". Det lyder ligesom lidt...tvetydigt! Har du ikke noget mellemnavn?"............-"Jo da.."-"Gudskelov! Hva er dit mellemnavn?"-"Lange ..





Bondemanden & hans kone lå og læste i sengen. Pludselig kigger han op fra bladet og siger til konen:

- "Vidste du at menneskene er det eneste væsen hvor også hunkønnet kan få orgasme?"

Konen ser lystigt på ham & siger:

- "Åh er det sandt? Bevis det!"

Han tænker sig om, rejser sig & går ud. En time senere kommer han svedig tilbage & siger:

- "Jeg er helt sikker på at koen & fåret ikke kan få orgasme, men sådan som den gris skriger er jeg lidt i tvivl med den..."




Go Back To Dansk Topic List
Prev1252627282960Next
Add Reply New Topic New Poll