Quote (Monze @ Jan 23 2011 12:09pm)
Hvis du i en skræmmende situation ber en lille bøn som følge af paranoia så er man vel også et eller andet sted "troende" for hvorfor skulle man ellers gøre det til lige netop den Gud? Jeg siger ikke at man nødvendigvis skal gå i kirke bagefter.
Dødsfald er ikke nødvendigvis en skræmmende nok situation. Der sker ting og sager rundt om i verden som man kan have svært ved at forestille sig og i de områder hvor de finder sted vil de måske ikke synes det er så slemt. Tag fx det fly der styrtede ned i andesbjergene i 70'erne hvor de var nødt til at spise hinanden for at overleve. I den situation ville jeg sq med glæde smide en lille bøn afsted.
hva ville du sige, kære gud, fyld min mave med dejlig mad så jeg ik skal spise piloten ?
kan godt se hvor du vil hen, men det vil aldrig gi mening for mig
Quote (Sunshines @ Jan 23 2011 12:19pm)
Der er intet dumt i at be' lidt til gud. Det er kun hovedløse fjolser der mener det er 'sejt' ikke at bede eller det er ''sejt'' at kalde ham for en fantasigud.
Måske er du en af dem?
der er heller ik noget dumt i at skrive til julemanden
det er kun retarderet fjolser der syntes det ikke er "sejt" ikke at skrive til ham, eller sige han ik er for real, og de for heller ik nogle gaver, de sku ik for smarte
du helt sikkert en af dem
This post was edited by lulzz on Jan 23 2011 06:22am