d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev125262728295001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 18 2010 10:55am
Quote (ZwiX @ Nov 18 2010 06:54pm)
tja skal bare se go for it, til min kæreste.
det er hende der står med pengene.
hun havde rigtigt sat 6.500 af til det.


Haha ja okay :D Så det jo bare om hun vil have sådan et ^^
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Nov 18 2010 10:59am
Quote (LegionOfAngels @ 18 Nov 2010 17:55)
Haha ja okay :D Så det jo bare om hun vil have sådan et ^^


hun er skide ligeglad med kvalitet, bare det er stort og ser stilrent ud.
jeg går selvfølgelig efter kvalitet.
- hun er så skide rig lige pt. jeg misunder hende så groft !
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 18 2010 11:05am
Quote (ZwiX @ Nov 18 2010 06:59pm)
hun er skide ligeglad med kvalitet, bare det er stort og ser stilrent ud.
jeg går selvfølgelig efter kvalitet.
- hun er så skide rig lige pt. jeg misunder hende så groft !


Haha xD Kan jeg godt forstå ^^ Kender følelsen :D :D

Men hvis hun er så skide rig, så skal i da ikke købe sådan et ^^
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 18 2010 11:06am
Quote (ZwiX @ Nov 18 2010 04:59pm)
hun er skide ligeglad med kvalitet, bare det er stort og ser stilrent ud.
jeg går selvfølgelig efter kvalitet.
- hun er så skide rig lige pt. jeg misunder hende så groft !


Hun er Pusher :D
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 18 2010 11:49am
Quote (Huffie @ 18 Nov 2010 16:37)
Det begynder at blive ligesom før :) provokerende unger overalt på det her forum


Jamen så må du jo bruge mit link.. så sker der dig ikke noget lille basse..

Quote (LegionOfAngels @ 18 Nov 2010 16:29)
I know ^^ Men ham der MrLennon er da godt nok negativ over alt -.-


JEG ER FUCKING IKKE NEGATIV MAND!!!!1!!!

Quote (Tupac93 @ 18 Nov 2010 16:48)
du har åbentbart ikke set en god fodbold kamp så.


Korrekt, de er allesammen ens, 22 tumper sparker efter en bold, har bedre at tage mig til..

Quote (Sunshines @ 18 Nov 2010 18:35)
Jeg kan godt se det er meget bedre at ligge og sniffe en anden mand i røven mens man ligner en der ikke har skidt i flere måneder.
:thumbsup:


Ja, hellere sniffe en anden mand i røven og give ham et par på skalden, ikke lige som "ahhh, han var 20 cm fra mig, jeg falder og tuder" ren skuespil i fodbold..


This post was edited by MrLennon on Nov 18 2010 11:51am
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 18 2010 12:05pm
Quote (MrLennon @ Nov 18 2010 06:49pm)
Jamen så må du jo bruge mit link.. så sker der dig ikke noget lille basse..



JEG ER FUCKING IKKE NEGATIV MAND!!!!1!!!



Korrekt, de er allesammen ens, 22 tumper sparker efter en bold, har bedre at tage mig til..


Ja, hellere sniffe en anden mand i røven og give ham et par på skalden, ikke lige som "ahhh, han var 20 cm fra mig, jeg falder og tuder" ren skuespil i fodbold..


Nej du er slet ikke negativ -_-
- Hvorfor køre fodbold snakken videre? :rolleyes:
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 18 2010 12:13pm
Quote (Provo2100 @ 18 Nov 2010 20:05)
Nej du er slet ikke negativ  -_-
- Hvorfor køre fodbold snakken videre?  :rolleyes:


Fordi din signature byder op til det.. jeg linkede til et Logout tidligere og brugte det selv, og så følte jeg at jeg måtte besvare alle de lamme kommentare jeg nu havde fået..
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Nov 18 2010 12:13pm
Vatos Locos for ever maYn
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 18 2010 12:16pm
Quote (MrLennon @ Nov 18 2010 07:13pm)
Fordi din signature byder op til det.. jeg linkede til et Logout tidligere og brugte det selv, og så følte jeg at jeg måtte besvare alle de lamme kommentare jeg nu havde fået..


Godt nok en af de dummeste kommentare jeg længe har set.
- Har dog givet ret i at fodbold tråden bør bruges til fodbold og da du selv har været enig om dette, synes jeg du dummer dig ved og snakke om det igen og derfor måske også er lidt dobbeltmoralsk.
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 18 2010 12:21pm
Quote (Provo2100 @ 18 Nov 2010 20:16)
Godt nok en af de dummeste kommentare jeg længe har set.
- Har dog givet ret i at fodbold tråden bør bruges til fodbold og da du selv har været enig om dette, synes jeg du dummer dig ved og snakke om det igen og derfor måske også er lidt dobbeltmoralsk.


Morale er godt, dobbeltmorale er dobbelt så godt.. det her er internettet, ikke din baggård, der er andre regler her.. get used to it..
Go Back To Dansk Topic List
Prev125262728295001Next
Closed New Topic New Poll