d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev12425262728167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 312
Joined: Nov 9 2010
Gold: 0.70
Jun 4 2012 12:36pm
Nogle der har et godt farme sted til en barb, som dør på et 3-5 hug act 2 inferno?
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 4 2012 12:40pm
Quote (Proffsorpax @ 4 Jun 2012 20:36)
Nogle der har et godt farme sted til en barb, som dør på et 3-5 hug act 2 inferno?


Nogle 5x vendor Butcher inferno runs.
Member
Posts: 312
Joined: Nov 9 2010
Gold: 0.70
Jun 4 2012 12:43pm
Quote (ZwiX @ Jun 4 2012 07:40pm)
Nogle 5x vendor Butcher inferno runs.


har prøvet rimelig mange gange, og har ikke fået noget der faktisk var godt. Mest lvl 59 og ned, og det der er lvl 60 er også bare lort : /

farmer act 2 goblin lige nu på ancient path wp, men kan ikke lave andet ellers mister jeg wp, og har det allerede svært bare ved de få monstre jeg møder på det lille stykke ):
Member
Posts: 312
Joined: Nov 9 2010
Gold: 0.70
Jun 4 2012 01:13pm
http://www.youtube.com/watch?v=iXyeDss3yKI&feature=g-u-u

Ville bare lige linke den her video, til dem der gerne vil i 60 hurtigt, nej det er ikke zoltun 3x glitch runs :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 4 2012 02:09pm
Quote (Proffsorpax @ Jun 4 2012 09:13pm)
http://www.youtube.com/watch?v=iXyeDss3yKI&feature=g-u-u

Ville bare lige linke den her video, til dem der gerne vil i 60 hurtigt, nej det er ikke zoltun 3x glitch runs :)


Zoltun kan gøre det hurtigere end det her jo?
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jun 4 2012 03:21pm
Quote (Proffsorpax @ 4 Jun 2012 21:13)
http://www.youtube.com/watch?v=iXyeDss3yKI&feature=g-u-u

Ville bare lige linke den her video, til dem der gerne vil i 60 hurtigt, nej det er ikke zoltun 3x glitch runs :)


GL HF som en level 1.. De low levels er MEGET hurtigere på ZK..
Member
Posts: 312
Joined: Nov 9 2010
Gold: 0.70
Jun 4 2012 04:27pm
Quote (TheAngel @ Jun 4 2012 09:09pm)
Zoltun kan gøre det hurtigere end det her jo?


ehm ja? men nu har alle low lvls jo måske ikke 20k gold til at få powerlevel? og måske vil man faktisk gerne, selv lave noget istedet for at bare stå og rejoine..


Monze, i guide på reddit står der også du skal tage 1-5 normalt
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 4 2012 04:31pm
Quote (Proffsorpax @ Jun 4 2012 11:27pm)
ehm ja? men nu har alle low lvls jo måske ikke 20k gold til at få powerlevel? og måske vil man faktisk gerne, selv lave noget istedet for at bare stå og rejoine..


Monze, i guide på reddit står der også du skal tage 1-5 normalt


ideen med powerlvl er netop, at man ikke vil gøre noget, andet end at komme hurtigt i lvl..
Member
Posts: 312
Joined: Nov 9 2010
Gold: 0.70
Jun 4 2012 04:37pm
Quote (JelleDK @ Jun 4 2012 11:31pm)
ideen med powerlvl er netop, at man ikke vil gøre noget, andet end at komme hurtigt i lvl..


skrev heller aldrig det var powerlvl i min første post med det.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 4 2012 06:25pm
Quote (Proffsorpax @ Jun 5 2012 12:37am)
skrev heller aldrig det var powerlvl i min første post med det.


Det du beskriver er jo det samme? Rejoin game på game, og gør det samme...

Gold får du fra at lave de her quests, du får mere ud af det, end de fleste service providers tager for et service.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12425262728167Next
Add Reply New Topic New Poll