Quote (xz-master @ 22 Jan 2011 16:38)
Altså, hvis de selv betaler, og ikke larmer eller bryder landets love, så er der intet modargument for at de ikke skal have en moske, som de jo selv betaler.
Det folk siger og udtrykker deres holdninger imod, er ikke imod en moske, det er mere retett imod religion som en helhed, og ikke hvorvidt de skal bygge deres moskee.
Denne debat burde deles op i 2 topics:
"Religion i det moderne samfund"
og
"En Moskee i København?"
det lyder fornuftigt i mit hovede
Quote (Sunshines @ 22 Jan 2011 13:20)
Det hjælper stadig mange os at vi har noget at tro på. Kom ikke og sig du ikke ville be' for én person fra din familie hvis han/hun var ved at få en operation som kun var 50/50 om overlevelse.
Så moderne er vi nu heller ikke synes jeg..
lol, nej jeg ville ikke, det er direkte fjollet.
jeg betragter religion som en vrangforestilling, i kan simpelthen ikke se verden som den er, eller vælger selv at ignorere den, det er den samme indstilling som får folk til at drikke eller blive narkomaner, men de har i det mindste en undskyldning for at hyle ad månen.
religiøse mennesker er de mest fordømmende og indskrænkede væsener, og jeg tolererer dem allerede, jeg har ingen lyst til at opfordre flere af deres løjer.
also, et mere eller mindre relateret billede(mere for humorens skyld end debatten):