Quote (MrLennon @ Nov 18 2010 01:10pm)
Fodbold er jo ikke verdens bedste sport, det er en smagssag, syntes det virker lettere retarderet at løbe rundt 22 mand efter en bold og så bruge 90 min på det.. så vil jeg sku hellere tage en tur ud og skate eller dyrke noget kampsport..
Desuden syntes jeg at fodbold er overrated, så seje er de jo heller ikke, de kan sparke til en bold, tillykke du har bruge 20 år af dit liv på at sparke til en bold..
Jeg kan godt se det er meget bedre at ligge og sniffe en anden mand i røven mens man ligner en der ikke har skidt i flere måneder.