d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev12402412422432441003Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 100.38
Jan 26 2010 02:18pm
Selv hvis man er blevet scammed nytter det ikke noget at poste i s/a..

Blev scammed for godt 2 uger siden og har reportet ham i s/a men der sker nada.
Member
Gold: 14,259.00
Jan 26 2010 02:38pm
Quote (MrSyKe @ Jan 26 2010 09:04pm)
Hold da kæft nogle røvhuller i er man, Tol_LunaPrick din fucking taber man, jeg stolede på dig efter jeg havde midstet bb + 12 x 32020's fra myaccountisosterhues og så dolker du mig i ryggen ved og sælge mig unperm as perm bb + 24 x 32020's

Sjovt lige inden vi skulle trade fik du Realm down og sjovt nok efter vi havde tradet fik du Disconect, og det du siger med jeg er racist det er jeg også på den måde at dem der ikke kan opføre sig ordenligt i danmark - de skal bare fucke hjem til deres eget land og stjæle der for det tør de ikke for der midster hånden og jeg ved ikke hvad.

og ja jeg sagde bb bestod perm test jeg lavede men du kan jo spørge alle de pro spiller dusiger du kender om det virker hver gang.

Har fucking altid givet dig refound hvis du sagde noget var poofed, og har sendt dig 6+ s/s hvor 32020's poofer og bb så stop med og lyve.

og nicklas mon ikke du skulle stoppe med og sælge de der jsp account ? sammen med dine venner som du siger (har jeg dæsvære ikke s/s af.

og andy din lille luder du har mit nr du ringer bare når dig og dine tøse venner er klar, så tag din kæreste med så for hun lige et bad for alt det puder snask hun har i ansigtet.

jeg synes dine udtalelser er meget grimme og dine argumenter er fuldstændig skudt af.
endnu har du ikke skrevet til mig hvor jeg ikke har svaret dig, nærmere omvendt.
alle sælger dig unperm ikke? hvor du lav.
jeg er sikker på du har alle de items du nu engang har købt eller hvertfald de fleste af dem, selvom du påstår de er unperm, udover det er det også nemmere og sige de er unperm og få refound end og være ærlig for en enkel gangs skyld. T_T
skriv til mig over pm hvis du har flere tilføjelser..
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jan 26 2010 02:41pm
Quote (Tol_lunatick @ Jan 26 2010 08 :38pm)
jeg synes dine udtalelser er meget grimme og dine argumenter er fuldstændig skudt af.
endnu har du ikke skrevet til mig hvor jeg ikke har svaret dig, nærmere omvendt.
jeg er sikker på du har alle de items du nu engang har købt eller hvertfald de fleste af dem, selvom du påstår de er unperm, udover det er det også nemmere og sige de er unperm og få refound end og være ærlig for en enkel gangs skyld. T_T

Hehe :D
jae jeg skulle åbenbart også ha solgt ham unperm bb engang
Syndt jeg havde kun bb tilbage fra mange år siden
Member
Jan 26 2010 02:44pm
Quote (Tol_lunatick @ 26 Jan 2010 21:38)

du skulle lige poste her så alle kunne se dig, hvad er du en kælling med den der attityde " Hør lige mig"

gider ikke snakke med dig, er bare trist over jeg overhovdet tradede med dig.
Member
Jan 26 2010 02:46pm
Quote (MrSyKe @ Jan 26 2010 09:44pm)
du skulle lige poste her så alle kunne se dig, hvad er du en kælling med den der attityde " Hør lige mig"

gider ikke snakke med dig, er bare trist over jeg overhovdet tradede med dig.

en kælling. uha den hårde gut med de hårde utalelser, vel og mærke bag en computerskærm, hvor lavt kan man synke tsk tsk.
edit: LIGEOVER!! det da helt sikkert.

This post was edited by Tol_lunatick on Jan 26 2010 02:46pm
Member
Jan 26 2010 02:51pm
Quote (Tol_lunatick @ 26 Jan 2010 21:46)
en kælling. uha den hårde gut med de hårde utalelser, vel og mærke bag en computerskærm, hvor lavt kan man synke tsk tsk.
edit: LIGEOVER!! det da helt sikkert.

ja se du er en kælling, din taber man du kan jo ringe til andy så kan i komme sammen jeg kommer alene så ? var det noget?

eller skal du have din far og hells angels og ak81 med ? fordi du ikke kan stå frem som en mand
Member
Jan 26 2010 02:54pm
Quote (MrSyKe @ Jan 26 2010 09:51pm)
ja se du er en kælling, din taber man du kan jo ringe til andy så kan i komme sammen jeg kommer alene så ? var det noget?

eller skal du have din far og hells angels og ak81 med ? fordi du ikke kan stå frem som en mand

jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde af grin. seriøst din knallert, jeg befinder mig ofte i ballerup, og hvis du virkelig har hold i dine udtalelser vil jeg da gerne aflægge et visit, godt nok er det da utroligt barnligt og lavt og slås over et spil , derfor kan du få lov at slå først, så jeg i teorien bare en tilfældig gut som blev overfaldet og gjorde selvtægt. :)
Member
Jan 26 2010 02:55pm
Quote (MrSyKe @ Jan 26 2010 08 :51pm)

Velkommen til dit Warn
for flame
Banned
Gold: 20.00
Jan 26 2010 02:59pm
Quote (iAH @ Jan 26 2010 08 :12pm)
Stop med at flamme og spamme her!
Tag jeres diskution over PM.

Hey, Syke er selv udenom warn.

Ole gik med til warn for flame.

Og han flamer, pmer ham om 2 sec
Banned
Gold: 20.00
Jan 26 2010 03:02pm
Quote (MrSyKe @ Jan 26 2010 08 :04pm)
Hold da kæft nogle røvhuller i er man, Tol_LunaPrick din fucking taber man, jeg stolede på dig efter jeg havde midstet bb + 12 x 32020's fra myaccountisosterhues og så dolker du mig i ryggen ved og sælge mig unperm as perm bb + 24 x 32020's

Sjovt lige inden vi skulle trade fik du Realm down og sjovt nok efter vi havde tradet fik du Disconect, og det du siger med jeg er racist det er jeg også på den måde at dem der ikke kan opføre sig ordenligt i danmark - de skal bare fucke hjem til deres eget land og stjæle der for det tør de ikke for der midster hånden og jeg ved ikke hvad.

og ja jeg sagde bb bestod perm test jeg lavede men du kan jo spørge alle de pro spiller dusiger du kender om det virker hver gang.

Har fucking altid givet dig refound hvis du sagde noget var poofed, og har sendt dig 6+ s/s hvor 32020's poofer og bb så stop med og lyve.

og nicklas mon ikke du skulle stoppe med og sælge de der jsp account ? sammen med dine venner som du siger (har jeg dæsvære ikke s/s af.

og andy din lille luder du har mit nr du ringer bare når dig og dine tøse venner er klar, så tag din kæreste med så for hun lige et bad for alt det puder snask hun har i ansigtet.

Du er fandme sunket lavt lille ven :D..

Har pmed balakai nu.

bare stop med at poste her.

Du kan alligevel kun svine os til? ;)

Bye bye,
Go Back To Dansk Topic List
Prev12402412422432441003Next
Closed New Topic New Poll