Quote (MrSyKe @ Jan 26 2010 08 :04pm)
Hold da kæft nogle røvhuller i er man, Tol_LunaPrick din fucking taber man, jeg stolede på dig efter jeg havde midstet bb + 12 x 32020's fra myaccountisosterhues og så dolker du mig i ryggen ved og sælge mig unperm as perm bb + 24 x 32020's
Sjovt lige inden vi skulle trade fik du Realm down og sjovt nok efter vi havde tradet fik du Disconect, og det du siger med jeg er racist det er jeg også på den måde at dem der ikke kan opføre sig ordenligt i danmark - de skal bare fucke hjem til deres eget land og stjæle der for det tør de ikke for der midster hånden og jeg ved ikke hvad.
og ja jeg sagde bb bestod perm test jeg lavede men du kan jo spørge alle de pro spiller dusiger du kender om det virker hver gang.
Har fucking altid givet dig refound hvis du sagde noget var poofed, og har sendt dig 6+ s/s hvor 32020's poofer og bb så stop med og lyve.
og nicklas mon ikke du skulle stoppe med og sælge de der jsp account ? sammen med dine venner som du siger (har jeg dæsvære ikke s/s af.
og andy din lille luder du har mit nr du ringer bare når dig og dine tøse venner er klar, så tag din kæreste med så for hun lige et bad for alt det puder snask hun har i ansigtet.
Kan du finde goldlogs af købet?