d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Joke
Prev1232425262760Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Aug 18 2011 11:49am
Quote (ZwiX @ Aug 18 2011 05:43pm)
HAHAAHAHAHA :rofl:


Den er nice :D
Member
Posts: 5,141
Joined: Jun 17 2006
Gold: 21.00
Aug 18 2011 11:53am
Quote (EnTeK @ 16 Aug 2011 01:45)
En lille dreng går hen til sin far og spørger

Drengen : Far, jeg skal skrive en opgave til skolen. Må jeg stille dig et spørgsmål ?

Far : Selvfølgelig min dreng, spørg løs!

Drengen : Hvad er politik, far?

Far : Tja.... i politik findes der 5 folkegrupper:
1 : Befolkningen,
2 : Regeringen,
3 : Den økonomiske magt,
4 : Arbejderklassen og
5 : Landets fremtid.

Drengen : Det forstår jeg ikke, vil du forklare det for mig ?

Far : Godt, jeg vil bruge vores hjem som eksempel.Jeg tjener pengene til den fælles husholdning;

1 : Altså er jeg den økonomiske magt.
2 : Din mor administrerer og bruger pengene, hun er altså regeringen.
3 : Vi tager os af dine behov, du er altså befolkningen.
4 : Din lillebror er landets fremtid,
5 : Og hans barnepige er arbejderklassen.
Forstår du det, min søn?

Drengen : Mere eller mindre...

Om natten vågnede den lille dreng ved, at lillebroderen græd.
Drengen stod op for at se, hvad der var galt, og han opdagede, at lillebroderen havde skidt i bleen.
Han gik ind i forældrenes soveværelse hvor moderen sov tungt.
Så gik han hen til barnepigens værelse, men gennem nøglehullet så han faderen i gang med at "ordne" barnepigen.
Eftersom de ikke reagerede på, at han bankede på døren, gik han tilbage til værelset og sov videre.

Næste morgen

Drengen : Nu tror jeg, at jeg forstår, hvad politik er.

Far : Glimrende, min søn! Prøv at forklare mig det med dine egne ord.

Drengen : Jeg tror, at det er sådan her.
Mens den økonomiske magt røvpuler arbejderklassen, snorksover regeringen.
Befolkningen bliver ignoreret fuldstændigt, og landets fremtid står i lort til halsen !


HAHAHAHAHAHAHAHAHA this saved my day! HAHAHAHAHA
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
Aug 18 2011 11:54am
Genial tråd! Nuff'said :-D
Member
Posts: 5,141
Joined: Jun 17 2006
Gold: 21.00
Aug 18 2011 11:55am
Den ene tyv til den anden...
- "Går det godt?"
- "Det er jo som man tager det."

ROFL
Member
Posts: 5,141
Joined: Jun 17 2006
Gold: 21.00
Aug 18 2011 11:59am
Hvad er definitionen på forvirring?
En blind lesbisk på fisketorvet

trololol :D
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Aug 18 2011 12:38pm
Hvad er ligheden mellem en blondine og et vindue?
De skal knaldes og så skal de skiftes ud.
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Aug 18 2011 01:29pm
Hvad kalder man en udsmider på en fynsk bøssebar?

En stjernekaster.
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Aug 18 2011 01:31pm
2 kvinder kom fra fest og måtte på toilettet. Kirkegården var det nærmeste sted. En tørrede sig med trussen og smed dem. Den anden brugte en sløjfe hun fandt på en krans.

Deres mænd talte sammen dagen efter, og den ene sagde : "Trist at sende konen til fest - hun kom hjem uden trusser.. "

"Værre med min" sagde den anden - "hun havde en lap mellem benene, hvor der stod : Tak for alt. hilsen gutterne fra arbejdet"
Member
Posts: 5,141
Joined: Jun 17 2006
Gold: 21.00
Aug 18 2011 01:34pm
Quote (Vinum @ 18 Aug 2011 21:29)
Hvad kalder man en udsmider på en fynsk bøssebar?

En stjernekaster.


hahahahahahahaha
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Aug 18 2011 01:35pm
Hvad er det der er så langt? ----
- det er en pik i koldt vand.

Hvad er det der er så langt? -----
- det er en pik i varmt vand.

Hvad er det der er så langt? ------------
- det er en pik i mundvand
Go Back To Dansk Topic List
Prev1232425262760Next
Add Reply New Topic New Poll