d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev123242526275001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Nov 18 2010 06:17am
Quote (Provo2100 @ 18 Nov 2010 12:28)
Fodbold er klart den bedste sport i verden, at der så er nogle mennesker der slet ikke dyrker sport er en helt anden ting.


Dt er helt afgjort en smagssag ihvertfald :)
Der findes andre sportsgrene.
Member
Posts: 105,405
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Nov 18 2010 06:24am
Officiel Fodbold Tråd

Vil virkelig være ked af hvis vi skulle diskutere fodbold herinde.

This post was edited by ZwiX on Nov 18 2010 06:25am
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 18 2010 06:34am
Quote (ZwiX @ 18 Nov 2010 14:24)
Officiel Fodbold Tråd

Vil virkelig være ked af hvis vi skulle diskutere fodbold herinde.


ja, hva med at i diskutere fodbold
Her
Member
Posts: 13,204
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,394.00
Nov 18 2010 06:42am
Quote (MrLennon @ Nov 18 2010 01:34pm)
ja, hva med at i diskutere fodboldHer


DU diskutere det sådanset selv, så det er lidt dobbeltmoralsk og skrive det der, men jo jeg vil med glæde diskutere det i fodbold tråden.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 18 2010 08:10am
Okay, så tror jeg vi dropper fodbold snakken i den danske chat :)

Der er et topic til det, som ZwiX har linket til, brug den.
Member
Posts: 13,204
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,394.00
Nov 18 2010 08:24am
Quote (LegionOfAngels @ Nov 18 2010 03:10pm)
Okay, så tror jeg vi dropper fodbold snakken i den danske chat :)

Der er et topic til det, som ZwiX har linket til, brug den.


Se hva jeg lige har skrevet ^^
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 18 2010 08:29am
Quote (Provo2100 @ Nov 18 2010 04:24pm)
Se hva jeg lige har skrevet ^^


I know ^^ Men ham der MrLennon er da godt nok negativ over alt -.-
Member
Posts: 3,331
Joined: Feb 25 2006
Gold: 0.00
Nov 18 2010 08:37am
Quote (LegionOfAngels @ 18 Nov 2010 16:29)
I know ^^ Men ham der MrLennon er da godt nok negativ over alt -.-


Det begynder at blive ligesom før :) provokerende unger overalt på det her forum
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Nov 18 2010 08:48am
Quote (MrLennon @ 18 Nov 2010 13:10)
Fodbold er jo ikke verdens bedste sport, det er en smagssag, syntes det virker lettere retarderet at løbe rundt 22 mand efter en bold og så bruge 90 min på det.. så vil jeg sku hellere tage en tur ud og skate eller dyrke noget kampsport..
Desuden syntes jeg at fodbold er overrated, så seje er de jo heller ikke, de kan sparke til en bold, tillykke du har bruge 20 år af dit liv på at sparke til en bold..


du har åbentbart ikke set en god fodbold kamp så.

This post was edited by Tupac93 on Nov 18 2010 08:49am
Member
Posts: 13,204
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,394.00
Nov 18 2010 08:50am
Quote (LegionOfAngels @ Nov 18 2010 03:29pm)
I know ^^ Men ham der MrLennon er da godt nok negativ over alt -.-


Man ser ikke meget positiv komme fra hans side af nej :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev123242526275001Next
Closed New Topic New Poll