d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Gfx Tråd > Gfx
Prev1232425262783Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 655.43
Jun 11 2010 05:45pm
Quote (Jogamok1 @ Jun 12 2010 01:17am)
hør her makker, jeg har på ingen måde illegale sager på min computer, kun musik, alle programer er legalt købt.
-Jeg har fået mit photoshop via UNI. Men det var ikke helt gratis, dog fik jeg rabat så jeg kun skulle ligge 1500,-.

-Hvor har jeg sagt det er okay at stjæle? Jeg sagde bare du kunne være ligeglad med vor alle andre fik deres ting fra?..vis alle gik og havde så ondt i røven hele tiden ville det her forum være totalt latterligt.

Sagde jeg at du har stjålet noget ? Nej.. Godt så.. Men nu indrømmer du det jo så fint selv.. Om det er en computer til 10.000 kr eller en banan til 1 kr, så er det tyveri..
Hvornår du har sagt det er okay at stjæle ? Tja.. Lad mig nu se..
Quote (Jogamok1)
Det kan da være underodnet hvordan vi skaffer det, eller hvor meget det koster, Vis alle gik og havde så ondt i røven over det ville det jo ikke være noget ved at være GFX artist,

Det er underordnet hvordan vi skaffer det.. Du siger det er lige meget om det er købt eller cracket.. Er der mere du vil eller hvad ?

Quote (Gerner @ Jun 12 2010 01:20am)
JelleDK har fat i noget der.. jeg ville skyde mig selv i røven, hvis jeg sagde der var under 80% der havde illegal Photoshop..

Tak <3 endelig en, som har fattet min hentydning..

xz-master - Jeg prøver hverken at få topic lukket eller noget som helst i den stil. Jeg giver min mening. Jeg har ikke anklaget nogen, med navne, for at have cracket noget, jeg kommentere det folk siger og vender det om. Jeg flamer ikke og laver ikke personal attack. Jeg debatere blot.

This post was edited by JelleDK on Jun 11 2010 05:52pm
Member
Gold: 7.77
Trader: Trusted
Jun 12 2010 03:15am
Quote (JelleDK @ 12 Jun 2010 00:45)
Sagde jeg at du har stjålet noget ? Nej.. Godt så.. Men nu indrømmer du det jo så fint selv.. Om det er en computer til 10.000 kr eller en banan til 1 kr, så er det tyveri..
Hvornår du har sagt det er okay at stjæle ? Tja.. Lad mig nu se..

Det er underordnet hvordan vi skaffer det.. Du siger det er lige meget om det er købt eller cracket.. Er der mere du vil eller hvad ?

Tak <3 endelig en, som har fattet min hentydning..

xz-master - Jeg prøver hverken at få topic lukket eller noget som helst i den stil. Jeg giver min mening. Jeg har ikke anklaget nogen, med navne, for at have cracket noget, jeg kommentere det folk siger og vender det om. Jeg flamer ikke og laver ikke personal attack. Jeg debatere blot.

Kan du ikke bare blande dig udenom hvordan os der laver GFX skaffer vores programmer? Det kan være fuldstændig underordnet for dig.
fatter ikke hvorfor du har så ondt i røven over det.

-Hvor har jeg indrømmet jeg har stjålet ? :)
Jeg har legalt købt det 1500 via UNI,- :-)
Member
Jun 12 2010 03:37am
Quote (Jogamok1 @ Jun 12 2010 11:15am)
Kan du ikke bare blande dig udenom hvordan os der laver GFX skaffer vores programmer? Det kan være fuldstændig underordnet for dig.
fatter ikke hvorfor du har så ondt i røven over det.

Jo, jeg kunne egentlig godt være ligeglad med, hvordan i "skaffer" jeres produkter til gfx..
Men kunne loven ikke også være ligeglad hvordan man skaffer sine penge? Siger ikke at jeg er loven, men ved at du siger sådan, så skider du højt og helligt, på dem som arbejder lovligt og udvikler sine færdigheder, på den lovlige måde.

Quote (Jogamok1)
-Hvor har jeg indrømmet jeg har stjålet ? :)
Jeg har legalt købt det 1500 via UNI,- :-)

Quote (Jogamok1)
jeg har på ingen måde illegale sager på min computer, kun musik

Behøver jeg at sige mere til det ?
Vil da godt indrømme, at jeg selv downloader film.. Men kun fordi jeg er for doven til at skulle skifte film, når den slutter, istedet for at hente originalen i stuen.. Hvilket der så ikke er noget ulovligt ved, da jeg bruger det til eget forbrug..

Member
Gold: 578.20
Jun 12 2010 03:52am
Quote (JelleDK @ 12 Jun 2010 10:37)
Jo, jeg kunne egentlig godt være ligeglad med, hvordan i "skaffer" jeres produkter til gfx..
Men kunne loven ikke også være ligeglad hvordan man skaffer sine penge? Siger ikke at jeg er loven, men ved at du siger sådan, så skider du højt og helligt, på dem som arbejder lovligt og udvikler sine færdigheder, på den lovlige måde.

Behøver jeg at sige mere til det ?
Vil da godt indrømme, at jeg selv downloader film.. Men kun fordi jeg er for doven til at skulle skifte film, når den slutter, istedet for at hente originalen i stuen.. Hvilket der så ikke er noget ulovligt ved, da jeg bruger det til eget forbrug..

jajajaja det flot, du trækker det helt vildt ud.

Hold det on topic eller jeg kalder på en mod.
Member
Jun 12 2010 04:05am
Quote (mmn91 @ Jun 12 2010 11:52am)
jajajaja det flot, du trækker det helt vildt ud.

Hold det on topic eller jeg kalder på en mod.

Alle mine post har haft gfx realiteret kommentare, så det vil ikke gøre en forskel.. Ellers var der nok sket noget tidligere.. Der er TT som har skrevet til mit reply, der har været trade mod i den danske section et par gange. Jeg flamer ikke og laver ikke personal attack.. Jeg kommenterede blot det med at Photoshop kostede 7912.50 kr, også svarer jeg på jeres kommentare. Så spammer heller ikke.
Jeg debattere inde for forumet regler.. Kan du ikke klare mosten, så lad være med at reply mine post, længere er den ikke.
Som der er blevet nævnt så flot i en anden tråd, så udnytter jeg blot min ytringfrihed til at sige MIN mening om det med crack versioner. Jeg støder kun dem, som ikke har rent mel i posen.. Så kan i tænke lidt over den.
Member
Jun 12 2010 01:56pm
Denne diskusion stopper nu.
-JelleDK, jeg kan sagtens følge dig, men du får ingenting ud af at blive ved med at køre i det samme igen, Det er der ingen der gør.
Member
Gold: 0.00
Jun 12 2010 05:34pm
Quote (Jogamok1 @ Jun 12 2010 09:56pm)
-JelleDK, jeg kan sagtens følge dig, men du får ingenting ud af at blive ved med at køre i det samme igen, Det er der ingen der gør.

Hvis du ikke vil diskutere med ham, så synes jeg da bare du skulle blande dig uden om.
Jeg synes det er godt at han kommer ud med det han mener, for det er noget man skal en gang imellem, og der er jo intet af det han siger som ikke passer.. og tror seriøst ikke han prøver at få noget ud af det..

This post was edited by Gerner on Jun 12 2010 05:34pm
Member
Jun 12 2010 06:27pm
Quote (Jogamok1 @ Jun 12 2010 09:56pm)

Jeg får faktisk en masse ud af det jeg har skrevet. Mine indlæg har indtil videre fået 3 (af dem jeg ved til) til at se, at det er dybt ulogisk at det er lovligt på siden, at snakke og diskutere om hvordan man laver produkter, med et cracket version. Men det er imod reglerne at snakke om euforiske stoffer osv.. Det er jo lige så nemt at sige nej, til at indtage euforiske stoffer, som det er at lade være med at bruge 3rd par programs, som det er at lade være med at hente et cracket version af Photoshop.
Jeg har også fået et indtryk af hvordan folk er herinde, hvordan tt, mods osv tager det, når man som tilfældig person tager en debat op som denne.
Så jeg har fået en masse ud af denne debat. Jeg tør også vædde med at der er andre som har fået noget ud af, at læse debat. Så jeg er fuld tilfreds med hvordan det er gået.

Quote (Gerner @ Jun 13 2010 01:34am)
Hvis du ikke vil diskutere med ham, så synes jeg da bare du skulle blande dig uden om.
Jeg synes det er godt at han kommer ud med det han mener, for det er noget man skal en gang imellem, og der er jo intet af det han siger som ikke passer.. og tror seriøst ikke han prøver at få noget ud af det..

Der er faktisk en mening med mine post, selvom det kan se mærkelig ud for nogen.
Jeg har tænkt mig, at prøve at lave en site suggest omkring dette emne. Kommer sikkert ikke langt med det, men budskabet kommer ud, og det kan udvikle sig.. Det kan endda være om lang tid, at der bliver gjort noget ved det. Men bare det at jeg har fået folk til at tænke over det jeg har skrevet, det er egentlig nok for mig.
Men der er ingen, som siger at jeg stopper debatten, bare på grund af det. For har faktisk nydt at se, hvordan folk har reageret på det jeg har skrevet.
Member
Gold: 0.00
Jun 13 2010 03:15am
Quote (JelleDK @ Jun 13 2010 02:27am)

Der er faktisk en mening med mine post, selvom det kan se mærkelig ud for nogen.
Jeg har tænkt mig, at prøve at lave en site suggest omkring dette emne. Kommer sikkert ikke langt med det, men budskabet kommer ud, og det kan udvikle sig.. Det kan endda være om lang tid, at der bliver gjort noget ved det. Men bare det at jeg har fået folk til at tænke over det jeg har skrevet, det er egentlig nok for mig.
Men der er ingen, som siger at jeg stopper debatten, bare på grund af det. For har faktisk nydt at se, hvordan folk har reageret på det jeg har skrevet.

jaja men det jeg mener med at du ikke vil få noget ud af, var at du ikke prøvede på at "fange" nogle med cracked PS. Det du vil er at komme ud med dit budskab, som jeg synes du så flot gør.
Member
Jun 13 2010 09:52am
så må han gøre det et andet sted.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1232425262783Next
Add Reply New Topic New Poll