Quote (Jogamok1 @ Jun 12 2010 09:56pm)
Denne diskusion stopper nu.
-JelleDK, jeg kan sagtens følge dig, men du får ingenting ud af at blive ved med at køre i det samme igen, Det er der ingen der gør.
Jeg får faktisk en masse ud af det jeg har skrevet. Mine indlæg har indtil videre fået 3 (af dem jeg ved til) til at se, at det er dybt ulogisk at det er lovligt på siden, at snakke og diskutere om hvordan man laver produkter, med et cracket version. Men det er imod reglerne at snakke om euforiske stoffer osv.. Det er jo lige så nemt at sige nej, til at indtage euforiske stoffer, som det er at lade være med at bruge 3rd par programs, som det er at lade være med at hente et cracket version af Photoshop.
Jeg har også fået et indtryk af hvordan folk er herinde, hvordan tt, mods osv tager det, når man som tilfældig person tager en debat op som denne.
Så jeg har fået en masse ud af denne debat. Jeg tør også vædde med at der er andre som har fået noget ud af, at læse debat. Så jeg er fuld tilfreds med hvordan det er gået.
Quote (Gerner @ Jun 13 2010 01:34am)
Hvis du ikke vil diskutere med ham, så synes jeg da bare du skulle blande dig uden om.
Jeg synes det er godt at han kommer ud med det han mener, for det er noget man skal en gang imellem, og der er jo intet af det han siger som ikke passer.. og tror seriøst ikke han prøver at få noget ud af det..
Der er faktisk en mening med mine post, selvom det kan se mærkelig ud for nogen.
Jeg har tænkt mig, at prøve at lave en site suggest omkring dette emne. Kommer sikkert ikke langt med det, men budskabet kommer ud, og det kan udvikle sig.. Det kan endda være om lang tid, at der bliver gjort noget ved det. Men bare det at jeg har fået folk til at tænke over det jeg har skrevet, det er egentlig nok for mig.
Men der er ingen, som siger at jeg stopper debatten, bare på grund af det. For har faktisk nydt at se, hvordan folk har reageret på det jeg har skrevet.