Quote (Monze @ Jan 26 2010 04:23pm)
Der sker ikke noget da han ikke kan bevise de er væk og at de var unperm. Mit råd er: Aldrig sig at du vil tilbyde payback hvis items skulle poofe når du er sikker på de er perm. Således må køberne selv tage stilling til om de tror på dig eller ej. En ting er i hvert fald helt sikkert - det virker idiotisk at tilbyde payback hvis de poofer hvis det er en item man selv har fundet og man aldrig under nogen omstændigheder ville give payback.
Dette er der dog mange der imidlertid synes er lamt, men jeg kan virkelig ikke se hvorfor man skulle tilbyde en refundering af en item som man ved aldrig vil poofe.
"This item is 110% perm but if it poofs I will give payback if you have proof"
riiiiight...

jeg har ikke tilbudt payback?
han spurgte om de var perm jeg svarede ja.
det sjove er
efter han fik dem lavede han adskillige clashtests ^^ det har han skrevet til mig i en pm
han har virkelig "testet" mine perm items, og ofc bestod de clashtests, men pludselig forsvinder de, så snart jeg ikke har dem i min varetægt længere T_T
edit: har aldrig på noget tidspunkt snakket om payback, eftersom de items jeg solgte var perm og var nogle jeg kunne/kan svore mit ord på ikke ville poofe, jeg synes det er fuldstændig grotesk at han skal forsøge at ødelægge mit repu ved så dumme udtalelser som han har kommet med. inderst inde har jeg da lyst til at give ham de fgs tilbage, eftersom jeg ikke gider noget bøvl med småbørn, men altså det ville jo så i bund og grund være at give en scammer ret, og det er naturligvis forkert ..
men det stadigvæk sur røv, jeg troede han var min ven, men åbenbart er han da bare en egoistisk grådig knallert.
This post was edited by Tol_lunatick on Jan 26 2010 01:01pm