d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Joke
Prev1222324252660Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 16 2011 08:02am
Hvorfor lukker julemandens kone, kun julemanden ud en gang om året ?

Han ender ALTID i kanen med en gammel sæk

This post was edited by EnTeK on Aug 16 2011 08:03am
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Aug 16 2011 08:09am
Quote (EnTeK @ 16 Aug 2011 01:45)
En lille dreng går hen til sin far og spørger

Drengen : Far, jeg skal skrive en opgave til skolen. Må jeg stille dig et spørgsmål ?

Far : Selvfølgelig min dreng, spørg løs!

Drengen : Hvad er politik, far?

Far : Tja.... i politik findes der 5 folkegrupper:
1 : Befolkningen,
2 : Regeringen,
3 : Den økonomiske magt,
4 : Arbejderklassen og
5 : Landets fremtid.

Drengen : Det forstår jeg ikke, vil du forklare det for mig ?

Far : Godt, jeg vil bruge vores hjem som eksempel.Jeg tjener pengene til den fælles husholdning;

1 : Altså er jeg den økonomiske magt.
2 : Din mor administrerer og bruger pengene, hun er altså regeringen.
3 : Vi tager os af dine behov, du er altså befolkningen.
4 : Din lillebror er landets fremtid,
5 : Og hans barnepige er arbejderklassen.
Forstår du det, min søn?

Drengen : Mere eller mindre...

Om natten vågnede den lille dreng ved, at lillebroderen græd.
Drengen stod op for at se, hvad der var galt, og han opdagede, at lillebroderen havde skidt i bleen.
Han gik ind i forældrenes soveværelse hvor moderen sov tungt.
Så gik han hen til barnepigens værelse, men gennem nøglehullet så han faderen i gang med at "ordne" barnepigen.
Eftersom de ikke reagerede på, at han bankede på døren, gik han tilbage til værelset og sov videre.

Næste morgen

Drengen : Nu tror jeg, at jeg forstår, hvad politik er.

Far : Glimrende, min søn! Prøv at forklare mig det med dine egne ord.

Drengen : Jeg tror, at det er sådan her.
Mens den økonomiske magt røvpuler arbejderklassen, snorksover regeringen.
Befolkningen bliver ignoreret fuldstændigt, og landets fremtid står i lort til halsen !


haha fandme 10/10
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Aug 16 2011 08:32am
Quote (EnTeK @ 16 Aug 2011 01:45)
En lille dreng går hen til sin far og spørger

Drengen : Far, jeg skal skrive en opgave til skolen. Må jeg stille dig et spørgsmål ?

Far : Selvfølgelig min dreng, spørg løs!

Drengen : Hvad er politik, far?

Far : Tja.... i politik findes der 5 folkegrupper:
1 : Befolkningen,
2 : Regeringen,
3 : Den økonomiske magt,
4 : Arbejderklassen og
5 : Landets fremtid.

Drengen : Det forstår jeg ikke, vil du forklare det for mig ?

Far : Godt, jeg vil bruge vores hjem som eksempel.Jeg tjener pengene til den fælles husholdning;

1 : Altså er jeg den økonomiske magt.
2 : Din mor administrerer og bruger pengene, hun er altså regeringen.
3 : Vi tager os af dine behov, du er altså befolkningen.
4 : Din lillebror er landets fremtid,
5 : Og hans barnepige er arbejderklassen.
Forstår du det, min søn?

Drengen : Mere eller mindre...

Om natten vågnede den lille dreng ved, at lillebroderen græd.
Drengen stod op for at se, hvad der var galt, og han opdagede, at lillebroderen havde skidt i bleen.
Han gik ind i forældrenes soveværelse hvor moderen sov tungt.
Så gik han hen til barnepigens værelse, men gennem nøglehullet så han faderen i gang med at "ordne" barnepigen.
Eftersom de ikke reagerede på, at han bankede på døren, gik han tilbage til værelset og sov videre.

Næste morgen

Drengen : Nu tror jeg, at jeg forstår, hvad politik er.

Far : Glimrende, min søn! Prøv at forklare mig det med dine egne ord.

Drengen : Jeg tror, at det er sådan her.
Mens den økonomiske magt røvpuler arbejderklassen, snorksover regeringen.
Befolkningen bliver ignoreret fuldstændigt, og landets fremtid står i lort til halsen !


Den er fucking epic ^_^
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Aug 16 2011 11:38am
Quote (EnTeK @ Aug 16 2011 12:45am)
En lille dreng går hen til sin far og spørger

Drengen : Far, jeg skal skrive en opgave til skolen. Må jeg stille dig et spørgsmål ?

Far : Selvfølgelig min dreng, spørg løs!

Drengen : Hvad er politik, far?

Far : Tja.... i politik findes der 5 folkegrupper:
1 : Befolkningen,
2 : Regeringen,
3 : Den økonomiske magt,
4 : Arbejderklassen og
5 : Landets fremtid.

Drengen : Det forstår jeg ikke, vil du forklare det for mig ?

Far : Godt, jeg vil bruge vores hjem som eksempel.Jeg tjener pengene til den fælles husholdning;

1 : Altså er jeg den økonomiske magt.
2 : Din mor administrerer og bruger pengene, hun er altså regeringen.
3 : Vi tager os af dine behov, du er altså befolkningen.
4 : Din lillebror er landets fremtid,
5 : Og hans barnepige er arbejderklassen.
Forstår du det, min søn?

Drengen : Mere eller mindre...

Om natten vågnede den lille dreng ved, at lillebroderen græd.
Drengen stod op for at se, hvad der var galt, og han opdagede, at lillebroderen havde skidt i bleen.
Han gik ind i forældrenes soveværelse hvor moderen sov tungt.
Så gik han hen til barnepigens værelse, men gennem nøglehullet så han faderen i gang med at "ordne" barnepigen.
Eftersom de ikke reagerede på, at han bankede på døren, gik han tilbage til værelset og sov videre.

Næste morgen

Drengen : Nu tror jeg, at jeg forstår, hvad politik er.

Far : Glimrende, min søn! Prøv at forklare mig det med dine egne ord.

Drengen : Jeg tror, at det er sådan her.
Mens den økonomiske magt røvpuler arbejderklassen, snorksover regeringen.
Befolkningen bliver ignoreret fuldstændigt, og landets fremtid står i lort til halsen !


lol, den skulle næsten gemmes! :D
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 17 2011 03:28am
Morgenen efter bryllupsnatten:

Hun: Du er verdens mest elendige elsker!

Han: Hvordan kan du sige det, efter kun 20 sekunder???
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 17 2011 12:59pm
Manden siger til vennen :Ja, nu hvor man har været gift med den samme i 4 år, så kunne det da egentlig være lækkert med noget fremmed.

Desværre hørte konen bemærkningen og siger så : Jamen Knud. Du kan da bare stikke den 5 centimeter længere op. Der har du jo aldrig været før.
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 17 2011 05:22pm
I en lille by gik alle i kirke. En søndag dukkede Satan op istedet for præsten.
Alle folk trampede over hinanden for at komme ud. På nær en ældre herre..

Satan gik hen til ham og spurgte : Er du ikke bange for mig ?


Den ældre herre svarede : Nej, jeg har været gift med din søster i over 48 år nu
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 18 2011 04:28am
Hvorfor holder lommelygten op med at lyse når elefanten satte sig på lygen ?

Batteriet blev fladt.
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Aug 18 2011 11:43am
To mænd sidder på en pub, drikker og begynder så småt at skændes. Pludselig rejser den ene sig op og råber: "Jeg har knaldet med din mor!"
Der bliver helt stille på pubben. Så gentager manden, endnu højere:
"Hører du!? Jeg har knaldet med din mor!"
Den anden mand kigger roligt på ham og siger:
"Du er fuld. Gå nu hjem, far."
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Aug 18 2011 11:43am
Quote (KaSinKia @ 18 Aug 2011 19:43)
To mænd sidder på en pub, drikker og begynder så småt at skændes. Pludselig rejser den ene sig op og råber: "Jeg har knaldet med din mor!"
Der bliver helt stille på pubben. Så gentager manden, endnu højere:
"Hører du!? Jeg har knaldet med din mor!"
Den anden mand kigger roligt på ham og siger:
"Du er fuld. Gå nu hjem, far."


HAHAAHAHAHA :rofl:
Go Back To Dansk Topic List
Prev1222324252660Next
Add Reply New Topic New Poll