d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Gfx Tråd > Gfx
Prev1222324252683Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 655.43
Jun 11 2010 10:29am
Quote (Serria @ Jun 11 2010 06:20pm)
Joints er ulovlige, Photoshop er ikke. Igen, hvad forventer du at d2jsp skal forlange, folks kvittering på de har købt det lovligt? Dine sammenligner har ingen sammenhæng.

Hvis i virkelig ikke vil have nogle ulovlige ting på siden, så ja. Så burde folk vise en kvittering. Bare det man linker til en side med bot og ligne. 24 timer suspension.
Det er jo total dobbelt moralsk, at man støtter så meget op på et produkt, som bliver cracket så meget. Hvilken er ulovligt, men når der kan tjenes penge på det, er det lige pludselg okay.
Euforiske stoffer er ulovligt i Danmark. I Amsterdam er det lovligt, du må endda indtage det på nogle café'er. Jeg kan nævne flere steder hvor det er lovligt at indtage det.
Kan du nævne et sted, hvor det er tilladt at sælge produkter du har lavet med et cracket produkt ?
Retired Moderator
Gold: 520.00
Trader: Trusted
Jun 11 2010 10:39am
Quote (JelleDK @ 11 Jun 2010 18:29)
Hvis i virkelig ikke vil have nogle ulovlige ting på siden, så ja. Så burde folk vise en kvittering. Bare det man linker til en side med bot og ligne. 24 timer suspension.
Det er jo total dobbelt moralsk, at man støtter så meget op på et produkt, som bliver cracket så meget. Hvilken er ulovligt, men når der kan tjenes penge på det, er det lige pludselg okay.
Euforiske stoffer er ulovligt i Danmark. I Amsterdam er det lovligt, du må endda indtage det på nogle café'er. Jeg kan nævne flere steder hvor det er lovligt at indtage det.
Kan du nævne et sted,  hvor det er tilladt at sælge produkter du har lavet med et cracket produkt ?

Jeg kan ikke nævne et sted hvor det lovligt at sælge produkter af et cracked produkt, men hvis du så gerne vil have at folk viser kvitteringer for deres brugte program, så lav da endelig en site suggestion. Det er der ingen der kan tage fra dig, men du kan ikke forvente der sker noget ved at sige, at det er 'dobbelt moralsk', uden selv at træde i kraft.

Tror jeg stopper for nu. Dette er en diskussion relateret til gfx, men jeg synes det er ved at tage overhånd.

This post was edited by Serria on Jun 11 2010 10:42am
Member
Jun 11 2010 11:01am
Quote (Serria @ Jun 11 2010 06:39pm)
Jeg kan ikke nævne et sted hvor det lovligt at sælge produkter af et cracked produkt, men hvis du så gerne vil have at folk viser kvitteringer for deres brugte program, så lav da endelig en site suggestion. Det er der ingen der kan tage fra dig, men du kan ikke forvente der sker noget ved at sige, at det er 'dobbelt moralsk', uden selv at træde i kraft.

Tror jeg stopper for nu. Dette er en diskussion relateret til gfx, men jeg synes det er ved at tage overhånd.

Det er jo i princippet det som sker dagligt på siden. Men man må ikke snakke om andre ulovlige ting.
Det er jo mere ulovligt det som sker, ved at der er mulighed for at købe et signatur, end at snakke om andre ting, såsom bots, det tjener blizzard jo penge på, ved at banne folk, som snyder. De bliver nød til at købe en ny cd key. Der går det kun udover ham, som har snydt.
Hvor at adobe ikke tjener penge på alle de programmer, som er cracket.

Hvis du ikke har lyst til at fortsætte debatten her, kan du altid svare tilbage via pm.
Member
Gold: 7.77
Jun 11 2010 03:56pm
Det kan da være underodnet hvordan vi skaffer det, eller hvor meget det koster, Vis alle gik og havde så ondt i røven over det ville det jo ikke være noget ved at være GFX artist,

Jeg synes denne diskution er noget til vejs ende.
- Kan vi forsætte med vores ''Gamle tråd'' igen :)?
Member
Gold: 7,454.00
Jun 11 2010 04:19pm
Quote (Jogamok1 @ Jun 11 2010 09:56pm)
Det kan da være underodnet hvordan vi skaffer det, eller hvor meget det koster, Vis alle gik og havde så ondt i røven over det ville det jo ikke være noget ved at være GFX artist,

Jeg støtter ideen om at kunne snakke om "det sjove" i Forum, men det kan ikke sammenlignes med en cracked Photoshop, desværre JelleDK :huh:

On-topic:
I må nøjes med Facebook størrelse, da jeg ikke orker at finde min mappe med gamle billeder.

Member
Jun 11 2010 04:33pm
V1

V2

V3

kedede mig lige lidt d;

This post was edited by Jogamok1 on Jun 11 2010 04:33pm
Member
Jun 11 2010 05:12pm
Quote (Jogamok1 @ Jun 11 2010 11:56pm)

Det bliver jeg nød til at kommentere..
Jamen går da lige nød og tager ting fra Hifi klubben, B&O osv.. Det er jo underordnet hvordan jeg har fået mine ting og hvad der koster.. Holy shit.. Er det seriøst du mener der sådan ? Det
er okay at stjæle.. Jamen sp held og lykke i fremtiden siger jeg bare..
Hvis der ikke var nogen som købte deres produkt, ville de nok ikke lave 5 forskellige cs, lightroom, reader osv..
Der er sådan set kunstere som overholder loven og KØBER sig til deres redskaber..
Member
Jun 11 2010 05:17pm
Quote (JelleDK @ 12 Jun 2010 00:12)
Jamen går da lige nød og tager ting fra Hifi klubben, B&O osv.. Det er jo underordnet hvordan jeg har fået mine ting og hvad der koster.. Holy shit.. Er det seriøst du mener der sådan ? Det
Hvis der ikke var nogen som købte deres produkt, ville de nok ikke lave 5 forskellige cs, lightroom, reader osv..
Der er sådan set kunstere som overholder loven og KØBER sig til deres redskaber..

hør her makker, jeg har på ingen måde illegale sager på min computer, kun musik, alle programer er legalt købt.
-Jeg har fået mit photoshop via UNI. Men det var ikke helt gratis, dog fik jeg rabat så jeg kun skulle ligge 1500,-.

-Hvor har jeg sagt det er okay at stjæle? Jeg sagde bare du kunne være ligeglad med vor alle andre fik deres ting fra?..vis alle gik og havde så ondt i røven hele tiden ville det her forum være totalt latterligt.
Member
Gold: 0.00
Jun 11 2010 05:20pm
Quote (Jogamok1 @ Jun 12 2010 01:17am)
hør her makker, jeg har på ingen måde illegale sager på min computer, kun musik, alle programer er legalt købt.
-Jeg har fået mit photoshop via UNI. Men det var ikke helt gratis, dog fik jeg rabat så jeg kun skulle ligge 1500,-.

-Hvor har jeg sagt det er okay at stjæle? Jeg sagde bare du kunne være ligeglad med vor alle andre fik deres ting fra?..vis alle gik og havde så ondt i røven hele tiden ville det her forum være totalt latterligt.

JelleDK har fat i noget der.. jeg ville skyde mig selv i røven, hvis jeg sagde der var under 80% der havde illegal Photoshop..
Member
Gold: 7,454.00
Jun 11 2010 05:36pm
Quote (Jogamok1 @ Jun 11 2010 10:33pm)
http://img30.imageshack.us/img30/9622/executer.png V1

http://img175.imageshack.us/img175/9756/executer1.png V2

http://img37.imageshack.us/img37/8734/executer2.png V3

kedede mig lige lidt d;

V2 er for nice :D

Quote (Jogamok1 @ Jun 11 2010 11:17pm)

Quote (JelleDK @ Jun 11 2010 11:12pm)

Kan vi holde os til on-topic? >_<

Go Back To Dansk Topic List
Prev1222324252683Next
Add Reply New Topic New Poll