d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1226227228229230482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 20,016.00
Mar 23 2011 03:16pm
Quote (DoitKaner @ Mar 23 2011 10:12pm)
Har jeg lige fundet ud af nu .. Semifinale 1# : Werder Bremen - Barcelona | Semifinale 2# : Inter - Ac Milan

:lol:

Det er underligt hold :p

Gider snart ikke spille mere .. :D Det bliver ret hurtigt kedeligt xD

haha forza barca! shiiit :D

Werder, Milan og Inter... the FUCK!?

- LooL jeg gider heller ikk PS'e mere idag, har også lavet hmm... omkring 5 sigs + edit for en kølle.
Member
Gold: 0.60
Mar 23 2011 03:17pm
Quote (berens @ 23 Mar 2011 22:15)
jeg elsker at der endelig er kommet gang i fm snakken, og så snakker i ikke om det i uartigs topic! muahahahha ^_^

e) jeg skal se de tomhjernede i fjernsynet nu ;O!

Har Uartig lavet et FM topic ? :lol: haha

- Hva er det for et program ? :D

e:
Quote (Provo2100 @ 23 Mar 2011 22:16)
haha forza barca! shiiit :D

Werder, Milan og Inter... the FUCK!?

- LooL jeg gider heller ikk PS'e mere idag, har også lavet hmm... omkring 5 sigs + edit for en kølle.

Hahaha , de skal nok vinde .. Og de er allerede forsvarende mestre ;)

- Inter vandt dog CL sidste år (IRL) .. Men Milan og Werder er ikk så tit så langt :p Især ikke Werder :D hahaha

- Forståeligt ;) 5 er da også en del :p

This post was edited by DoitKaner on Mar 23 2011 03:18pm
Member
Gold: 75,747.81
Mar 23 2011 03:20pm
Quote (DoitKaner @ Mar 23 2011 10:17pm)

e:

- Inter vandt dog CL sidste år (IRL) .. Men Milan og Werder er ikk så tit så langt :p Især ikke Werder :D hahaha

ye, det er vidst også på første side i det danske forum.
paradise ofc, oh shit, kommer 20 min forsent :P

ses guys!
Member
Mar 23 2011 03:23pm
Quote (berens @ Mar 23 2011 10:15pm)
jeg elsker at der endelig er kommet gang i fm snakken, og så snakker i ikke om det i uartigs topic! muahahahha  ^_^

e) jeg skal se de tomhjernede i fjernsynet nu ;O!

ja det er faktisk ret sjovt lool hahahah B)

- men fuck lige paradise! vinum skrev også lige før at han skulle se det shiiit

Quote (DoitKaner @ Mar 23 2011 10:17pm)

e:

go stil! go stil! er det nogenlunde de samme spillere, som de har? B)

Werder er jo aldrig med så langt hehe og milan sutter donkey balls i øjeblikket.. de kan knap nok holde en ordentlig førring i den italienske, som bare har mistet så meget tempo og nieavu det er helt ekstremt.

- Shiit ja.. 5 x 30-90min(nogle gange meget mere, alt efter hvad du laver) B)
Member
Mar 23 2011 03:26pm
Quote (Provo2100 @ 23 Mar 2011 22:23)
go stil! go stil! er det nogenlunde de samme spillere, som de har? B)

Werder er jo aldrig med så langt hehe og milan sutter donkey balls i øjeblikket.. de kan knap nok holde en ordentlig førring i den italienske, som bare har mistet så meget tempo og nieavu det er helt ekstremt.

- Shiit ja.. 5 x 30-90min(nogle gange meget mere, alt efter hvad du laver) B)

Hah , præcis ! Werder Bremen er sku nærmest tæt på nedrykning , ej :D men fuck de sutter for tiden :p
Lige dan med Milan ja :D

- Det er sku lang tid .. :p Men så længe det er sjovt .. :lol:

.. Har lukket spillet ned nu , gider ikke mere .. Tabte lige 3-0 til Arsenal i FA Cup Semi Finalen .. Det går helt galt nu .. :lol:

- Starter et nyt hold op når jeg starter programmet næste gang xD

,,.. Så Paradise sidste år , men gider ikke se det i år .. Det er lidt lort :D
Member
Mar 23 2011 03:29pm
Quote (DoitKaner @ Mar 23 2011 10:26pm)
Hah , præcis ! Werder Bremen er sku nærmest tæt på nedrykning , ej :D men fuck de sutter for tiden :p
Lige dan med Milan ja :D

- Det er sku lang tid .. :p Men så længe det er sjovt .. :lol:

.. Har lukket spillet ned nu , gider ikke mere .. Tabte lige 3-0 til Arsenal i FA Cup Semi Finalen .. Det går helt galt nu .. :lol:

- Starter et nyt hold op når jeg starter programmet næste gang xD

,,.. Så Paradise sidste år , men gider ikke se det i år .. Det er lidt lort :D

Shiit ja man, det er helt galt B)

hahhaha hva sker der, du ryger ud af alt du spiller nu, wtf..
- nyt hold? B) rofl

Paradise har jeg kun set, når min daværende kæreste har ville se lortet og jeg ikke havde andet og give mig til B)
Member
Mar 23 2011 03:31pm
Quote (Provo2100 @ 23 Mar 2011 22:29)
Shiit ja man, det er helt galt B)

hahhaha hva sker der, du ryger ud af alt du spiller nu, wtf..
- nyt hold? B) rofl

Paradise har jeg kun set, når min daværende kæreste har ville se lortet og jeg ikke havde andet og give mig til B)

haha , ja det går helt galt nu :p Mit mål var egentligt at spille den samme klub i 10 sæsoner , men seriøst .. Kan man ikke .
Det er sjovere at starte en ny klub :lol:

- hahahaha , præcis det samme med mig ! Så det kun fordi min eks så det , men det var jo sjovt nok at se , men stadig . Man så det kun fordi hun SKULLE se det :lol:

... Hva tid møder du egentligt om morgenen ? :D
Member
Mar 23 2011 03:36pm
Quote (DoitKaner @ Mar 23 2011 10:31pm)
haha , ja det går helt galt nu :p Mit mål var egentligt at spille den samme klub i 10 sæsoner , men seriøst .. Kan man ikke .
Det er sjovere at starte en ny klub :lol:

- hahahaha , præcis det samme med mig ! Så det kun fordi min eks så det , men det var jo sjovt nok at se , men stadig . Man så det kun fordi hun SKULLE se det :lol:

... Hva tid møder du egentligt om morgenen ? :D

Jaa kender det godt, fucking nedtur til sidst og det er aldrig sjovt når man endelig har fået alle de stjerner man vil have, så blir det hurtigt for nemt og der er intet kick ved og skrive ny kontrakt med en ny stor spiller. B)

- Shiit man, det sutter så groft, selvom ja man får nogle gode grin ind i mellem B) synes bare det er for latterligt, at glo på.. kan slet ikke holde det ud, blir fucker rasende over at se hvor dumme mennesker kan være :D

Tjaa normalt er det 08:05 (de 5min skulle med) :D
- meeen jeg ligger syg, så jeg møder ikke ind imorgen heller(regner jeg med) men så blir jeg bare nød til og tage de 3½ time på fredag ligemeget om jeg er syg stadigvæk eller ej(regner jeg ikke med jeg er) men orker fandme ikke 7 timer imorgen og så hjem og til fodbold, når jeg knap nok kan gå op og ned af trappen uden at være flad, har seriøst ingen energi. B)
Member
Mar 23 2011 03:40pm
Quote (Provo2100 @ 23 Mar 2011 22:36)
Jaa kender det godt, fucking nedtur til sidst og det er aldrig sjovt når man endelig har fået alle de stjerner man vil have, så blir det hurtigt for nemt og der er intet kick ved og skrive ny kontrakt med en ny stor spiller. B)

- Shiit man, det sutter så groft, selvom ja man får nogle gode grin ind i mellem B) synes bare det er for latterligt, at glo på.. kan slet ikke holde det ud, blir fucker rasende over at se hvor dumme mennesker kan være :D

Tjaa normalt er det 08:05 (de 5min skulle med) :D
- meeen jeg ligger syg, så jeg møder ikke ind imorgen heller(regner jeg med) men så blir jeg bare nød til og tage de 3½ time på fredag ligemeget om jeg er syg stadigvæk eller ej(regner jeg ikke med jeg er) men orker fandme ikke 7 timer imorgen og så hjem og til fodbold, når jeg knap nok kan gå op og ned af trappen uden at være flad, har seriøst ingen energi. B)

Hehe .. Du vil ADLRIG få et hold kun med stjerner i FM , det kan stort set ikke lade sig gøre .. Den eneste måde du kan få "World Class Rating / Max Stars" ved at bygge en del af holdet op selv..
Men hvis du personligt, som manager har Max Stjerner, så er det NEMT at få en stor klub / ansøge / Blive hyrret osv .. Det er skægt (Tror jeg, har ikke haft Max Stars endnu, det er hardcore) :lol:

- hahahahh , HELT enig .. Folk er seriøst FUCKING dumme at høre på . Og det er sjovt nok kun damerne ! :. Kan slet ikke klare det :D

.. Okay :/ Hvor syg er du på en skala fra 1-10 ? :p Hvorfor skal du i skole 3½ time på fredag hvis det er ? Ellers bliver du banned ? :D :D :D

Ps .. Hvor gammel er du nu ? Og bor du alene ? :)
Member
Mar 23 2011 03:46pm
Quote (DoitKaner @ Mar 23 2011 10:40pm)
Hehe .. Du vil ADLRIG få et hold kun med stjerner i FM , det kan stort set ikke lade sig gøre .. Den eneste måde du kan få "World Class Rating / Max Stars" ved at bygge en del af holdet op selv..
Men hvis du personligt, som manager har Max Stjerner, så er det NEMT at få en stor klub / ansøge / Blive hyrret osv .. Det er skægt (Tror jeg, har ikke haft Max Stars endnu, det er hardcore) :lol:

- hahahahh , HELT enig .. Folk er seriøst FUCKING dumme at høre på . Og det er sjovt nok kun damerne ! :. Kan slet ikke klare det :D

.. Okay :/ Hvor syg er du på en skala fra 1-10 ? :p Hvorfor skal du i skole 3½ time på fredag hvis det er ? Ellers bliver du banned ? :D :D :D

Ps .. Hvor gammel er du nu ? Og bor du alene ? :)

Shiiiit hvor mange stjerner har Guardiola? loooll hahah
- Hmmm intenst spil for sure B)

- Er ikke skide hamrende syg, kaster bare alt jeg spiser op og så har jeg ingen energi(fordi jeg ingen ernæring får) kan en masse, men gider ikke og tage i skole(15-20 km væk) hvis jeg står og kaster op og skal hjem igen.
Jeg køre med en ven hver dag, så gider ikke bede ham om at køre mig hjem igen, hvis jeg først er taget afsted.
- Den samme ven, spiller jeg også fodbold med, så hvis jeg tager afsted imorgen, kan jeg ikke komme udenom træning og det orker jeg fandme ikke uden noget ernæring de sidste 2 dage.

Nej, men så er det en nem og hurtig dag og det er weekend bagefter, så må jeg næste bare gøre det, for at få det ekstra med og så være igang igen. B)

Jeg er 19.. og nej jeg bor ikke alene, desværre :S
Go Back To Dansk Topic List
Prev1226227228229230482Next
Add Reply New Topic New Poll