Quote (DoitKaner @ Mar 23 2011 10:40pm)
Hehe .. Du vil ADLRIG få et hold kun med stjerner i FM , det kan stort set ikke lade sig gøre .. Den eneste måde du kan få "World Class Rating / Max Stars" ved at bygge en del af holdet op selv..
Men hvis du personligt, som manager har Max Stjerner, så er det NEMT at få en stor klub / ansøge / Blive hyrret osv .. Det er skægt (Tror jeg, har ikke haft Max Stars endnu, det er hardcore)

- hahahahh , HELT enig .. Folk er seriøst FUCKING dumme at høre på . Og det er sjovt nok kun damerne ! :. Kan slet ikke klare det
.. Okay :/ Hvor syg er du på en skala fra 1-10 ?

Hvorfor skal du i skole 3½ time på fredag hvis det er ? Ellers bliver du banned ?

:D
Ps .. Hvor gammel er du nu ? Og bor du alene ?

Shiiiit hvor mange stjerner har Guardiola? loooll hahah
- Hmmm intenst spil for sure

- Er ikke skide hamrende syg, kaster bare alt jeg spiser op og så har jeg ingen energi(fordi jeg ingen ernæring får) kan en masse, men gider ikke og tage i skole(15-20 km væk) hvis jeg står og kaster op og skal hjem igen.
Jeg køre med en ven hver dag, så gider ikke bede ham om at køre mig hjem igen, hvis jeg først er taget afsted.
- Den samme ven, spiller jeg også fodbold med, så hvis jeg tager afsted imorgen, kan jeg ikke komme udenom træning og det orker jeg fandme ikke uden noget ernæring de sidste 2 dage.
Nej, men så er det en nem og hurtig dag og det er weekend bagefter, så må jeg næste bare gøre det, for at få det ekstra med og så være igang igen.

Jeg er 19.. og nej jeg bor ikke alene, desværre :S