d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev1219220221222223482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 20,016.00
Mar 22 2011 04:11pm
Quote (DoitKaner @ Mar 22 2011 11:08pm)
Rofl .. Var lige nede i kiosken for at købe smøger i går aftes ved en 19-20 tiden, og blev rimlig tiltrukket af at oddse :D
Så lavede jeg lige dagens sidste kampe (Spillede på dem jeg har markeret med fed)

Bochum - Energie Cottbus ~ 1-0 ~ 1.90
Tours - Nantes ~ 2-1 ~ 1.75
Milton Keynes Dons - Peterborough ~ 1-0 ~ 2.25
Empoli - Reggina ~ 1-0 ~ 2.10
Valladolid - Girona ~ 1-0 ~ 1.55
Pacos Ferreira - Benfica ~ 1-5 ~ 1.40

Total Odds : 34,09 på 50 kr = 1.704 KR

Valgte bare resten af dagens kampe :lol:

En rigtig sømands odds.. B)
- Men helt sikkert nice!
Member
Gold: 0.60
Mar 22 2011 04:13pm
Quote (Provo2100 @ 22 Mar 2011 23:11)
En rigtig sømands odds.. B)
- Men helt sikkert nice!

Mega sømands odds :D

Lige efter jeg havde spillet den, tænkte jeg at den helt sikkert ikke ville gå op.
Havde personligt regnet med at Nantes ville vinde ~ De føre 0-1 efter 1. H
Og var ret sikker på at Peterborough ville vilde, samt Empoli ville spille uafgjort :lol: Men tog bare alle "Favoritterne" for en gangs skyld, og det gav pote :D

This post was edited by DoitKaner on Mar 22 2011 04:13pm
Member
Mar 22 2011 04:16pm
Quote (DoitKaner @ Mar 22 2011 11:13pm)
Mega sømands odds :D

Lige efter jeg havde spillet den, tænkte jeg at den helt sikkert ikke ville gå op.
Havde personligt regnet med at Nantes ville vinde ~ De føre 0-1 efter 1. H
Og var ret sikker på at Peterborough ville vilde, samt Empoli ville vinde :lol: Men tog bare alle "Favoritterne" for en gangs skyld, og det gav pote :D

Jeg ville også udmiddelbart sige, at Nantes ville vinde den og nok også Peterborough. B)

hahah det er sgu genialt når det sker, jeg tvivler lidt på hvad jeg skal oddse når CL kampene starter :P

Tror det hele kommer til, at se sådan her ud.

Real Madrid - Tottenham
Barca - Shaktar
Chelsea - United
Inter - Schalke

Real Madrid - Barca
United - Inter

Barca - United

This post was edited by Provo2100 on Mar 22 2011 04:16pm
Member
Mar 22 2011 04:21pm
Quote (Provo2100 @ 22 Mar 2011 23:16)
Jeg ville også udmiddelbart sige, at Nantes ville vinde den og nok også Peterborough. B)

hahah det er sgu genialt når det sker, jeg tvivler lidt på hvad jeg skal oddse når CL kampene starter :P

Tror det hele kommer til, at se sådan her ud.

Real Madrid - Tottenham
Barca - Shaktar
Chelsea - United
Inter - Schalke

Real Madrid - Barca
United - Inter

Barca - United

Uden tvivl.. Den eneste rettelse jeg ville lave (Peronligt håb) er at Tottenham går hen og nakker Real..
Men hvis det ikke sker, så vil jeg sku nok også sige at det kommer til at se sådan ud .. United kan ikke nakke Barca, og det vile de heller ikke komme til de næste par år eller mer ..

Men hvis simifinalerne ikke kommer til at se ud som du siger, så bliver det spændende at se hvordan finalen bliver..
Fordi United har en klart bedre chance for at slå Barca ud hvis det er over 2 kampe ..
Men glæder mig som et lille barn til næste tirsdag og onsdag ! :lol:
Member
Mar 22 2011 04:27pm
Quote (DoitKaner @ Mar 22 2011 11:21pm)
Uden tvivl.. Den eneste rettelse jeg ville lave (Peronligt håb) er at Tottenham går hen og nakker Real..
Men hvis det ikke sker, så vil jeg sku nok også sige at det kommer til at se sådan ud .. United kan ikke nakke Barca, og det vile de heller ikke komme til de næste par år eller mer ..

Men hvis simifinalerne ikke kommer til at se ud som du siger, så bliver det spændende at se hvordan finalen bliver..
Fordi United har en klart bedre chance for at slå Barca ud hvis det er over 2 kampe ..
Men glæder mig som et lille barn til næste tirsdag og onsdag ! :lol:

Jeg håber også på Tottenham gennemtæver Real, men det er altså Mou, som er træner for Real, så mon ikke de går videre, han har vel tjekket alt omkring Bale, Vaart og Lennon og hvordan han skal stoppe dem.

Tror også United vil få det svært, meget svært, meeeen tror alligevel på, at de går videre imod Chelsea, det er bare sådan United er, de kan spille af helveds til i en periode og så alligevel få succes(SAF slår til igen)
- Og Chelsea er ikke ligefrem prangende selv, så det vil jeg altså skyde på at United gør over 2 kampe.

Gir dig også ret i det med Barca og United, der skal VIRKELIG ske noget hvis Barca skal tabe til United, kan slet ikke se det ske, sådan, som United har spillet de sidste 4-5 kampe og med deres nuværende Nani skade bl.a.
- Barca er simpelthen i for god form til, selv med deres halve forsvar, som de har måtte spille med i en del kampe efterhånden.

Glæder mig også for sygt man! B)
Member
Mar 22 2011 04:32pm
Quote (Provo2100 @ 22 Mar 2011 23:27)
Jeg håber også på Tottenham gennemtæver Real, men det er altså Mou, som er træner for Real, så mon ikke de går videre, han har vel tjekket alt omkring Bale, Vaart og Lennon og hvordan han skal stoppe dem.

Tror også United vil få det svært, meget svært, meeeen tror alligevel på, at de går videre imod Chelsea, det er bare sådan United er, de kan spille af helveds til i en periode og så alligevel få succes(SAF slår til igen)
- Og Chelsea er ikke ligefrem prangende selv, så det vil jeg altså skyde på at United gør over 2 kampe
.

Gir dig også ret i det med Barca og United, der skal VIRKELIG ske noget hvis Barca skal tabe til United, kan slet ikke se det ske, sådan, som United har spillet de sidste 4-5 kampe og med deres nuværende Nani skade bl.a.
- Barca er simpelthen i for god form til, selv med deres halve forsvar, som de har måtte spille med i en del kampe efterhånden.

Glæder mig også for sygt man! B)

Uden tvivl.. Tror med (næsten) sikkerhed at vi går videre mod Chelsea.. Som du siger, sådan er United bare :D

- Du har ret i at Mou helt sikkert har læst hvad de skal , men er ikke imponeret af Real for tiden (Udover lige de seneste par kampe hvor Benzema køre pænt godt) ..
Tror det bliver nogle intense kampe mellem de to klubber .. Men ja , Real skal jo nok tage den hjem , men håber fandme på Tottenham ! :)

- Det bliver VOLDER spændede alt sammen ! EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELSKER Champions League .. Fatter seriøst ikke folk der ikke ser fodbold .. Hva laver de så ???? :lol:
Champions League er bedre end Jul, Fødselsdage osv osv :D
Member
Mar 22 2011 04:36pm
Quote (DoitKaner @ Mar 22 2011 11:32pm)
Uden tvivl.. Tror med (næsten) sikkerhed at vi går videre mod Chelsea.. Som du siger, sådan er United bare :D

- Du har ret i at Mou helt sikkert har læst hvad de skal , men er ikke imponeret af Real for tiden (Udover lige de seneste par kampe hvor Benzema køre pænt godt) ..
Tror det bliver nogle intense kampe mellem de to klubber .. Men ja , Real skal jo nok tage den hjem , men håber fandme på Tottenham ! :)

- Det bliver VOLDER spændede alt sammen ! EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELSKER Champions League .. Fatter seriøst ikke folk der ikke ser fodbold .. Hva laver de så ???? :lol:
Champions League er bedre end Jul, Fødselsdage osv osv :D

Helt sikkert! Og så kender SAF også Chelsea ud og ind og i numsen, det hold de har nu er der ikke blevet rørt særlig meget ved i nogle år efterhånden, han kender Drogba, Lampard, Essien, Anelka, Torres(fra Liverpool) osv... Der er ingen han ikke kender, udover måske Ramires og David Luiz.

Håber bare Tottenham gir den gas og ikke lader sig skræmme for meget.
- Tror bare, at Mou har udset hvordan de skal gøre for længst, spørgsmålet er så, om Tottenham kan holde Benzema, CR, Ozil og Di Maria fra at score hmm.. B)

Jeg gir dig helt ret, CL er guddommeligt!!!
- Jeg nørder det også for ledt, når det køre.. hahah B)
Member
Mar 22 2011 04:43pm
Quote (Provo2100 @ 22 Mar 2011 23:36)
Helt sikkert! Og så kender SAF også Chelsea ud og ind og i numsen, det hold de har nu er der ikke blevet rørt særlig meget ved i nogle år efterhånden, han kender Drogba, Lampard, Essien, Anelka, Torres(fra Liverpool) osv... Der er ingen han ikke kender, udover måske Ramires og David Luiz.

Håber bare Tottenham gir den gas og ikke lader sig skræmme for meget.
- Tror bare, at Mou har udset hvordan de skal gøre for længst, spørgsmålet er så, om Tottenham kan holde Benzema, CR, Ozil og Di Maria fra at score hmm.. B)

Jeg gir dig helt ret, CL er guddommeligt!!!
- Jeg nørder det også for ledt, når det køre.. hahah B)

Lige præcis .. Han har fandme set dem spille 1000 gange før . Men det er uanset hvad ikke en nem modstander .. Men det skal nok gå !
- Dog har Luiz vist go form ! Og han er bestemt ikke ufarligt ! .. Torres er SLET ikke kommet igang endnu, og Anelka og Drogba er ikke så målfarlige i denne sæson ..
Så det skal nok gå ! :)

Tottenham skal bare gi den så meget gas som de aldrig har gjort før ! Men hold kæft en go sæson de har i år ! Det er skønt at se dem spille så godt fodbold ! (Bortset lige fra de seneste par kampe)
- Ja , de har sku nogle profiler at holde på ! Det bliver absolut ikke en nem opgave :lol:

Jeg nørder det også for vildt ! Næsten for meget :D
- Det er fandme også bedst ! :lol:

This post was edited by DoitKaner on Mar 22 2011 04:43pm
Member
Mar 22 2011 04:49pm
Quote (DoitKaner @ Mar 22 2011 11:43pm)
Lige præcis .. Han har fandme set dem spille 1000 gange før . Men det er uanset hvad ikke en nem modstander .. Men det skal nok gå !
- Dog har Luiz vist go form ! Og han er bestemt ikke ufarligt ! .. Torres er SLET ikke kommet igang endnu, og Anelka og Drogba er ikke så målfarlige i denne sæson ..
Så det skal nok gå ! :)

Tottenham skal bare gi den så meget gas som de aldrig har gjort før ! Men hold kæft en go sæson de har i år ! Det er skønt at se dem spille så godt fodbold ! (Bortset lige fra de seneste par kampe)
- Ja , de har sku nogle profiler at holde på ! Det bliver absolut ikke en nem opgave :lol:

Jeg nørder det også for vildt ! Næsten for meget :D
- Det er fandme også bedst ! :lol:

Havde ikke lige tænkt over at markere de forskellige sektioner med forskellige farver, brilliant! B)

Luiz er helt sikkert i rigtig god form, han har scoret 2 mål i 5 kampe, det er 2 mere end deres nye angriber el nino hahah B) jeg synes det er lidt komisk, når man tænker på, at han blev købt for at beskytte holdet imod, at lukke mål ind og den anden blev købt for at lave mål og nu har Luiz bare taget begge roller. B)

Helt sikkert! Tror dog, at Bale ryger til sommer, evt. til United, har lidt på fornemmelse, at de vil lave en Giggs nr.2 ud af ham B)
- Nej sgu! Tror det blir noget af en opgave de kommer op imod, men de har til gengæld fordel ved, at spille i en stærkere liga og være mere fysisk stærke på visse poster.

Jeg har aldrig kunne lade vær, det er også fair nok, at man har noget at gå op i efter min menning.
- Det er sgu bedre end så meget andet, selvom det en gang imellem har taget overhånd
B)

Member
Mar 22 2011 04:56pm
Quote (Provo2100 @ 22 Mar 2011 23:49)
Havde ikke lige tænkt over at markere de forskellige sektioner med forskellige farver, brilliant! B)

Luiz er helt sikkert i rigtig god form, han har scoret 2 mål i 5 kampe, det er 2 mere end deres nye angriber el nino hahah B) jeg synes det er lidt komisk, når man tænker på, at han blev købt for at beskytte holdet imod, at lukke mål ind og den anden blev købt for at lave mål og nu har Luiz bare taget begge roller. B)

Helt sikkert! Tror dog, at Bale ryger til sommer, evt. til United, har lidt på fornemmelse, at de vil lave en Giggs nr.2 ud af ham B)

- Nej sgu! Tror det blir noget af en opgave de kommer op imod, men de har til gengæld fordel ved, at spille i en stærkere liga og være mere fysisk stærke på visse poster.

Jeg har aldrig kunne lade vær, det er også fair nok, at man har noget at gå op i efter min menning.
- Det er sgu bedre end så meget andet, selvom det en gang imellem har taget overhånd
B)

hahahaha .. Synes det var lidt mere overskueligt :B

Ja, hahaha . Lige præcis ! Det er helt væk .. Men Luiz er en super dygtig spiller, og skide godt køb fra Chelsea's side !

Håber såååååååååååå meget at Bale ryger til United ! Der er jo også rygter om det .. Det er lige præcis den spiller som skal erstatte gigs ! Det ville være så konge !

Hah .. Lige præcis :p

NY FARVE PÅ SPIL !! :lol: - Hva med FCK her til sommer ? Hva kommer der til at ske ? Ståle ryger har jeg hørt ? Ellers andre ?
Go Back To Dansk Topic List
Prev1219220221222223482Next
Add Reply New Topic New Poll