Quote (DoitKaner @ Mar 22 2011 11:21pm)
Uden tvivl.. Den eneste rettelse jeg ville lave (Peronligt håb) er at Tottenham går hen og nakker Real..
Men hvis det ikke sker, så vil jeg sku nok også sige at det kommer til at se sådan ud .. United kan ikke nakke Barca, og det vile de heller ikke komme til de næste par år eller mer ..
Men hvis simifinalerne ikke kommer til at se ud som du siger, så bliver det spændende at se hvordan finalen bliver..
Fordi United har en klart bedre chance for at slå Barca ud hvis det er over 2 kampe ..
Men glæder mig som et lille barn til næste tirsdag og onsdag !

Jeg håber også på Tottenham gennemtæver Real, men det er altså Mou, som er træner for Real, så mon ikke de går videre, han har vel tjekket alt omkring Bale, Vaart og Lennon og hvordan han skal stoppe dem.
Tror også United vil få det svært, meget svært, meeeen tror alligevel på, at de går videre imod Chelsea, det er bare sådan United er, de kan spille af helveds til i en periode og så alligevel få succes(SAF slår til igen)
- Og Chelsea er ikke ligefrem prangende selv, så det vil jeg altså skyde på at United gør over 2 kampe.
Gir dig også ret i det med Barca og United, der skal VIRKELIG ske noget hvis Barca skal tabe til United, kan slet ikke se det ske, sådan, som United har spillet de sidste 4-5 kampe og med deres nuværende Nani skade bl.a.
- Barca er simpelthen i for god form til, selv med deres halve forsvar, som de har måtte spille med i en del kampe efterhånden.
Glæder mig også for sygt man!