d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Det Danske Path Of Exile Topic > - For Alle Os Der Spiller Path Of Exile!
Prev1212223242532Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 238,327.92
Jun 17 2013 05:25pm
Er level 33 i Onslaught League med min Freezing Pulse Shadow, hvis der er nogen der vil spille sammen. :)
Member
Gold: 490.00
Jun 24 2013 09:41am
Jeg overvejer lidt at prøve spillet og må indrømme, at det udelukkende er for at tjene forum gold.
Så mit spørgsmål er: er der nogle gode måder at gøre det på og er det mere profitabelt end fx Diablo 2?
Ydermere, regner selvfølgelig ikke med man kan tjene FG straight fra lvl 1 af, men hvor lang tid/hvor mange lvl's vil det tage før det kan lade sig gøre?
Tak på forhånd
Member
Gold: 253,169.00
Jun 24 2013 09:50am
Smid en GG guide til onslaught mode og jeg er frisk på lørdag :D
Member
Jun 24 2013 09:59am
Quote (ralle350 @ Jun 24 2013 04:41pm)
Jeg overvejer lidt at prøve spillet og må indrømme, at det udelukkende er for at tjene forum gold.
Så mit spørgsmål er: er der nogle gode måder at gøre det på og er det mere profitabelt end fx Diablo 2?
Ydermere, regner selvfølgelig ikke med man kan tjene FG straight fra lvl 1 af, men hvor lang tid/hvor mange lvl's vil det tage før det kan lade sig gøre?
Tak på forhånd

Ved ikke hvor meget du har læst op på det, men det der sælger godt i spillet er currencies. Der er forskellige slags, og alle slags kan droppe på alle levels i alle områder. Chancerne er lige store.
Der de gode FG kommer i spil er i højere levels ved maps med gode end game item drops. Men du kan også lave en god slat bare ved at level.
Hvis du er god til at gemme dine currencies og ikke spilde dem på leveling gear er der gode FG at hente.
Jo mere tid du bruger desto mere FG. :)

Quote (Monze @ Jun 24 2013 04:50pm)
Smid en GG guide til onslaught mode og jeg er frisk på lørdag :D

Ved ikke helt hvilken slags guide du søger. Onslaught er bare hardcore mode med 20% increased attack/run/cast speed for alle mobs.
Prøv at se den her video hvis det er fordi du vil level hurtigt:
http://www.youtube.com/watch?v=ZuLqtEPlhBw
Kripparrian laver nogle virkelig gode videoer til Path of Exile.

Tit kommer det jo an på om du har et godt character build eller ej, selv spiller jeg en freeze pulse tank lige nu.

Hvis du mangler inspiration til character builds er den her side supergod:
http://www.exilepro.com/
Her er det igen Kripparrian der han en finger med i spillet sammen med andre prominerende PoE-spillere og folkene ovre ved Curse.

This post was edited by Zinaroth on Jun 24 2013 10:02am
Member
Jun 24 2013 10:03am
Quote (Zinaroth @ Jun 24 2013 05:59pm)
Ved ikke hvor meget du har læst op på det, men det der sælger godt i spillet er currencies. Der er forskellige slags, og alle slags kan droppe på alle levels i alle områder. Chancerne er lige store.
Der de gode FG kommer i spil er i højere levels ved maps med gode end game item drops. Men du kan også lave en god slat bare ved at level.
Hvis du er god til at gemme dine currencies og ikke spilde dem på leveling gear er der gode FG at hente.
Jo mere tid du bruger desto mere FG. :)

Takker. Kan jeg, hvis jeg begynder når jeg får lidt tid (meget arbejde + masser venner der lige er blevet studenter) pm dig hvis jeg er i tvivl om noget?
Og er der nogle gode classes at vælge til at starte med? (lidt ligesom en hammerdin aldrig fejler i diablo?)
Member
Jun 24 2013 10:06am
Quote (ralle350 @ Jun 24 2013 05:03pm)
Takker. Kan jeg, hvis jeg begynder når jeg får lidt tid (meget arbejde + masser venner der lige er blevet studenter) pm dig hvis jeg er i tvivl om noget?
Og er der nogle gode classes at vælge til at starte med? (lidt ligesom en hammerdin aldrig fejler i diablo?)

Alle classes kan alt, men de starter forskellige steder på træet (passive skill tree). Så der er selvfølgelig nogle characters der klarer sig meget bedre end andre til visse roller.
Har du en ide om hvilken slags karakter du gerne vil spille?
Du må hjertens gerne PM mig, du kan også bare stille dine spørgsmål her.
Så kan det være andre ser dem og bliver inspireret eller får svaret på deres ustillede spørgsmål. :)
Member
Jun 24 2013 10:32am
Quote (Zinaroth @ Jun 24 2013 06:06pm)
Alle classes kan alt, men de starter forskellige steder på træet (passive skill tree). Så der er selvfølgelig nogle characters der klarer sig meget bedre end andre til visse roller.
Har du en ide om hvilken slags karakter du gerne vil spille?
Du må hjertens gerne PM mig, du kan også bare stille dine spørgsmål her.
Så kan det være andre ser dem og bliver inspireret eller får svaret på deres ustillede spørgsmål. :)

Alright og nej, det har jeg ikke lige pt. Har ikke tid til at starte lige nu.

Men jeg har luret lidt på Path Of Exile her på d2jsp og der er sgu ret dødt i det "normale", men som helt newbie er der ingen chance for at jeg kan starte på onslaught eller anarchy league?
Member
Jun 24 2013 11:32am
Quote (ralle350 @ Jun 24 2013 05:32pm)
Alright og nej, det har jeg ikke lige pt. Har ikke tid til at starte lige nu.

Men jeg har luret lidt på Path Of Exile her på d2jsp og der er sgu ret dødt i det "normale", men som helt newbie er der ingen chance for at jeg kan starte på onslaught eller anarchy league?

Jo du kommer bare til at dø. Der er en del one shot mechanics i spillet hvis du ikke ved hvad du laver.
Sådan er det med Path of Exile. Når der kommer nye leagues er der gang i dem de første måneder, så dør de lige så stille med hensyn til trading.
Næsten ligesom Diablo II, bare at det sker oftere i PoE.

Hvis jeg var dig ville jeg kigge på det link jeg smed til den anden omkring character builds, der er nogle gode derpå. :)
Member
Gold: 253,169.00
Jun 24 2013 11:38am
Kunne godt tænke mig at prøve den build du spiller pt. Tank med FP lyder ret win for HC++

Starter lørdag aften når jeg kommer hjem fra ferie :D
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 24 2013 12:23pm
Jeg startede for omkring 1 time siden spillede en lille 15 minutters tid,
Jeg syntes det er pisse fedt spil ^_^ hvis nogen har lyst til at adde mig tror jeg at jeg hedder PoD_Clan ingame :)
Spiller - Templar
Go Back To Dansk Topic List
Prev1212223242532Next
Add Reply New Topic New Poll