Quote (SIT_nTakeNotes @ 3 Jun 2012 22:07)
Har en kammerat som er blevet cracked her forleden. Han har kun spillet privat, og solo. Han kode var også en af de komplicerede. Det sjove er næsten at han aldrig bruger sin computer, dvs. der er ingen keylogger whatsoever. Jeg har sagt hvad JEG kunne tro det var, at du har en anden teori er også iorden. Jeg udelukker det ikke.. Blizzard kunne sagtens have en hacker på besøg. Andre større virksomheder, som NASA blevet cracked før, så hvorfor skulle Blizzard ikke være det?
Alt andet lige vil jeg da vurdere det som en negativ ting. Det tager ikke mere end et enkelt klik på en popup-boks, en enkelt malicious reklame i en bare lidt outdated browser, ... at anskaffe sig en keylogger. Ja, der har været store hacks ii nyere tid, som vi så det med fx Sony, men igen, der er altså mange ting, der skal være gået fuldstændig galt, for at nogen har så meget adgang i så lang tid. I Sonys tilfælde mistede de - så vidt jeg lige husker - ikke engang nogen personfølsom data.
Lige et sidespor: det login man har i D3, er det ikke det samme som på hele ens battle.net account?
Quote (Monze @ 3 Jun 2012 22:09)
Jeg har joined pub games siden release og jeg har ingen authenticator eller noget.
Såvidt jeg har forstået så er LANGT de fleste tilfælde sket ved at de før har været keylogged hvor loggeren har taget deres pw som er gemt indtil nu.
Husk kilder!