d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev12122232425167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 3 2012 12:43pm
Quote (ZwiX @ Jun 3 2012 02:21am)


fuck hvor nederen mate :S

- du sku uheldig i d3 man.

men brug en authenticator. det er safe!
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jun 3 2012 01:43pm
Ah dejlig stormshield der lige droppede 3,5m :D
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 3 2012 02:07pm
Quote (Grandebedte @ 3 Jun 2012 19:42)
Jeg køber den simpelthen ikke. En ting er at få adgang til databasen, en anden ting er at dekryptere dataen på den, og en tredje ting er at gøre det fortsat over to uger. Jeg tror simpelthen ikke på, at man hos et af verdens største spilproducenter ikke kan lukke sådan et hul på så lang tid. Der skal så satans lidt til at skaffe sig malware af nogen form.


Selvfølgelig kan dit password gættes. Hvor mange tegn var det på? Husk, at det er langt mere sikkert at have et langt password, end det er at have et "svært" password.


Har en kammerat som er blevet cracked her forleden. Han har kun spillet privat, og solo. Han kode var også en af de komplicerede. Det sjove er næsten at han aldrig bruger sin computer, dvs. der er ingen keylogger whatsoever. Jeg har sagt hvad JEG kunne tro det var, at du har en anden teori er også iorden. Jeg udelukker det ikke.. Blizzard kunne sagtens have en hacker på besøg. Andre større virksomheder, som NASA blevet cracked før, så hvorfor skulle Blizzard ikke være det?
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jun 3 2012 02:09pm
Jeg har joined pub games siden release og jeg har ingen authenticator eller noget.

Såvidt jeg har forstået så er LANGT de fleste tilfælde sket ved at de før har været keylogged hvor loggeren har taget deres pw som er gemt indtil nu.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 3 2012 02:20pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 3 Jun 2012 22:07)
Har en kammerat som er blevet cracked her forleden. Han har kun spillet privat, og solo. Han kode var også en af de komplicerede. Det sjove er næsten at han aldrig bruger sin computer, dvs. der er ingen keylogger whatsoever. Jeg har sagt hvad JEG kunne tro det var, at du har en anden teori er også iorden. Jeg udelukker det ikke.. Blizzard kunne sagtens have en hacker på besøg. Andre større virksomheder, som NASA blevet cracked før, så hvorfor skulle Blizzard ikke være det?

Alt andet lige vil jeg da vurdere det som en negativ ting. Det tager ikke mere end et enkelt klik på en popup-boks, en enkelt malicious reklame i en bare lidt outdated browser, ... at anskaffe sig en keylogger. Ja, der har været store hacks ii nyere tid, som vi så det med fx Sony, men igen, der er altså mange ting, der skal være gået fuldstændig galt, for at nogen har så meget adgang i så lang tid. I Sonys tilfælde mistede de - så vidt jeg lige husker - ikke engang nogen personfølsom data.

Lige et sidespor: det login man har i D3, er det ikke det samme som på hele ens battle.net account?
Quote (Monze @ 3 Jun 2012 22:09)
Jeg har joined pub games siden release og jeg har ingen authenticator eller noget.

Såvidt jeg har forstået så er LANGT de fleste tilfælde sket ved at de før har været keylogged hvor loggeren har taget deres pw som er gemt indtil nu.


Husk kilder!
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 3 2012 02:22pm
Quote (Grandebedte @ 3 Jun 2012 22:20)
Alt andet lige vil jeg da vurdere det som en negativ ting. Det tager ikke mere end et enkelt klik på en popup-boks, en enkelt malicious reklame i en bare lidt outdated browser, ... at anskaffe sig en keylogger. Ja, der har været store hacks ii nyere tid, som vi så det med fx Sony, men igen, der er altså mange ting, der skal være gået fuldstændig galt, for at nogen har så meget adgang i så lang tid. I Sonys tilfælde mistede de - så vidt jeg lige husker - ikke engang nogen personfølsom data.

Lige et sidespor: det login man har i D3, er det ikke det samme som på hele ens battle.net account?


Jeg har ikke taget hensyn for detaljer, men han har ikke noget form for virus eller lign., Medmindre Microsoft har stukket ham noget :P Han har med vilje været ekstra forsigtig, pga. alle disse hacking historier, faktisk det var mere en test for ham. Hvilken var grunden til den mangelende authenticator :rofl:

Sidespor: Jo :)

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 3 2012 02:24pm
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 3 2012 02:25pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 3 Jun 2012 22:22)
Quote (Grandebedte @ 3 Jun 2012 22:20)
Alt andet lige vil jeg da vurdere det som en negativ ting. Det tager ikke mere end et enkelt klik på en popup-boks, en enkelt malicious reklame i en bare lidt outdated browser, ... at anskaffe sig en keylogger. Ja, der har været store hacks ii nyere tid, som vi så det med fx Sony, men igen, der er altså mange ting, der skal være gået fuldstændig galt, for at nogen har så meget adgang i så lang tid. I Sonys tilfælde mistede de - så vidt jeg lige husker - ikke engang nogen personfølsom data.

Lige et sidespor: det login man har i D3, er det ikke det samme som på hele ens battle.net account?


Jeg har ikke taget hensyn for detaljer, men han har ikke noget form for virus eller lign., Medmindre Microsoft har stukket ham noget :P Han har med vilje været ekstra forsigtig, pga. alle disse hacking historier, faktisk det var mere en test for ham. Hvilken var grunden til den mangelende authenticator :rofl:

Sidespor: Jo :)


Jaja, kender ikke situationen, men når folk siger "jeg har i hvert fald ikke fået en keylogger, basta!" så er det som regel - i min erfaring - folk, som ingen ikke aner, hvad de taler om. ;)

Quote (SIT_nTakeNotes @ 3 Jun 2012 22:22)
Sidespor: Jo :)

Okay, så man mister simpelthen alle sine spil, hvis man mister sin battle.net account. Det lyder lidt suck. :p
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 3 2012 02:28pm
Quote (Grandebedte @ 3 Jun 2012 22:25)
Jaja, kender ikke situationen, men når folk siger "jeg har i hvert fald ikke fået en keylogger, basta!" så er det som regel - i min erfaring - folk, som ingen ikke aner, hvad de taler om. ;)


Okay, så man mister simpelthen alle sine spil, hvis man mister sin battle.net account. Det lyder lidt suck. :p


1.: Enig, det er nemlig ofte det sådan det hænger sammen. Fornægtelse :P

2.: Jo, men dem kan man heldigvis recover, hvis man kan opfylde de rette informationer. Dog skal man alligevel passe på med at købe brugte accounts. Har selv solgt en, og faktisk ikke tænkt over konsekvensen for ham der køber den.
De items osv., man mister, kan også reddes med en "roll-back". Men tænker på hvad der sker med det gear som er stjålet? Bliver det til en "dupe", eller poofer det? Hvad nu hvis man når at sælge det på AH, poofer det så for ham der køber den næst? :P Så mange spørgsmål :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 3 2012 02:29pm
Så har jeg sgu smidt authenticator på -_-

This post was edited by TheAngel on Jun 3 2012 02:29pm
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 3 2012 02:30pm
Quote (TheAngel @ 3 Jun 2012 22:29)
Så har jeg sgu smidt authenticator på -_-


Fandme også på tide :bonk:
Go Back To Dansk Topic List
Prev12122232425167Next
Add Reply New Topic New Poll