Quote (lulzz @ 21 Jan 2011 02:03)
hvem har sagt de ik må købe en grund og bygge deres lort selv som jeg har sagt 30 gange
køb en mark i jylland, byg jeres pis, done and done !
som jeg kan se det gør de det til danmarks problem med den moske
Jeg ved ikke om du har set det, men du kan prøve at læse min lille udlægning af problemet, som er meget kort fortalt, og så prøv at se lidt ud over din egen næsetip engang imellem, bare for du selv har det godt og er bange for at alt ændrer sig til det værre pga. af nogle mennesker du dybest set ikke forstår.
Quote (Znuggle @ 20 Jan 2011 08:22)
Nu har jeg kun læst et par sider her, men det er godt nok helt utroligt at se hvor forskræmte folk lyder når de kaster med smuds ud over fremmede folkefærd som de i bund og grund intet kendskab har til. Vi er et dejligt lille stolt folkefærd heroppe i det kolde nord, og vi ligger i en fredelig egn med nok så megen regn og slud, men ikke desto mindre er vi fri fra krig, tsunamier, jordskælv og til dels etnisk forfølgelse...
Vores samfund bygger på et protestantisk basisfundament som en masse mennesker ikke giver meget for i den daglige livsførsel, men som stadigvæk trækker i hobetal af folk til vores sakramenter (kirkerne) på søndage og i juletid, fordi det er en del af den "danske ånd". På selv samme klode som vi bor på, bare et lidt andet sted ligger der nogle lande hvor tsunamier, jordskælv, sult, krig og andet godt er hverdag, dernede bor nogle mennesker som i bund og grund er ligesom alle andre mennesker, ja vores DNA er meget ens. Solen skinner imidlertid lidt mere dernede og de får derfor den der farlige mørke glød i huden som vi allesammen ved er første skridt på vej imod at blive selvmordsbomber eller en person der kun vil true andre og nasse på vestlige samfundssystemer. De her mennesker bruger nogle andre sakramenter (Moskéer) som betyder meget for dem i deres hverdag, nøjagtigt som vores egen kirke må have antaget at gøre det i den danske befolkning et par århundreder tilbage. Ja man kan næsten sige at arabere og andet godt folk på den konto er et par år bagefter eller mange, og vi kan stille spørgsmålet hvorfor?
Hver dag stiller vesten det spørgsmål, hvorfor er i ikke som os? Tror i virkelig på alt det hurlumhej med de 72 jomfruer i himlen og hvorfor rejser i til Mekka og kaster med sten hvert år?
Disse spørgsmål er helt okay at stille efter min mening, det er da interessant at vide, men det begynder at blive problematisk når vi går ud over nysgerrighedens grænser. For vi har måske opdaget at mellemøsten og USA etc. ikke helt minder om hinanden, og heldigvis! Det er to vidt forskellige kulturer og desværre ser det ud som om vesten/USA engang imellem tror at de ved hvad der det bedste for alle mennesker, og derfor ser de det som en god gerning når de dagligt kaster bomber ud af deres fine flyvemaskiner i "fjendske" territorier fordi det er jo 'for a greater cause at de gør det! Ligesådan gjorde vi her i Europa tilbage da vi kun havde sværd, vi sendte en flok unge kristne til Jerusalem så vi kunne få smidt de vantro saracenere på porten og få puttet lidt af den fornuftige tro tilbage i guds by, ja guds by, ham der gud vi allesammen ved er en kristen fætter oppe i himlen. Vi jævnede Moskéer med jorden og byggede kirker dernede så alt det gode blev genoprettet, og vi myrdede og voldtog.
Den dag i dag er der stadig krig masser af steder og mange mennesker har måske været på flugt i generationer og har slet ikke haft tid til at udvikle sig som samfund eller religion fordi de hele tiden har været under pres fra folk i Danmark/vesten/USA der imidlertid har haft super god tid til at gøre sig teoretiske og samfundsmæssige overvejelse og samtidig har fået implementeret meget af det og nu lever i et helt andet samfund. Vi bliver ved med at skæve over til mellemøsten og tænke, hvor bliver i af? I tror da ikke stadig på det fis? Men de har ikke haft den samme ro, og de er stadigvæk under pres den dag i dag, for de har olie i undergrunden og det kan man rigtig godt bruge når man som vesten og USA er blevet et hypermoderne samfund og ikke stadig transportere sig rundt per kamel eller æsel, nej vi skal have en V8 benzinsluger tanket med benzin direkte fra Bashra i Iran, de bruger det alligevel ikke, og vi gør jo en god gerning ved samtidig at skyde alle deres onde statsledere inden de smider en A-bombe i hovedet på os uskyldige folk i vesten som bare vil hjælpe...
Nu står grænserne åbne i EU, og i har 2011, folk med muslimsk baggrund kan altså komme ind i vores land, hvis de bliver fundet egnet, ellers må de vende hjem til krig og jordskælv og så kan de måske prøve igen når den daglige vold og fornedrelse går dem på i længden. Men dem der kommer ind i "vores" lille land, dem kan jeg godt undvære en Moské eller to til, jeg synes det er helt i orden at nu hvor de har fundet et sted med en smule fred, at de kan få lov til at fortsætte der hvor de slap, og måske ligesom vi har gjort, udvikle sig i deres egen retning, uden at nogen skal skubbe og presse dem konstant. Vi har som Molle nævner religionsfrihed her i landet.
Hvis folk er bange for nogen så prøv at undersøge hvad det er før i stiller jer på bagbenene, der er en grund til at DF får 20 % stemmer, og det er efter min mening frygt. Frygten for det ukendte er så stor i Danmark fordi vi hver dag kan se alle katastroferne på TV og vi ved at vi har det pisse godt heroppe, der er sgu ikke nogen der må ødelægge det for os, for det er sikkert det de pønser på, alle dem med fremmede farver og religioner som ikke kender eller forstår. Men måske er det ikke sådan, måske vil de bare have fred ligesom os, nu har vi fucket deres land op med bomber og krig, måske skulle vi have blandet os udenom?
I det mindste kan vi da give dem en Moské og lidt arbejdsro.