Quote (Headshot @ 12 Dec 2012 18:44)
Jeg mener skam ikke det er min egen skyld, det er bare ikke alle games hvor jeg har været for heldig med dem jeg spiller med, men sådan er det jo med alle elo's

Quote (Zamm @ 12 Dec 2012 18:44)
størstedelen af mine tabte games er primært pga teamet
Min pointe er netop, ligesom ham manden forklarer i videoen, at man er nødt til at erkende sine egne fejl for at blive en bedre spiller og for at stige i rating. Hvis man selv spiller 100 % hver gang, så vil der statistisk set være 56 % af dine spil hvor du
ikke har en på holdet der går amok og taber spillet for jer, sammenlignet med det andet hold hvor denne chance er blot 44 %.
Det er naivt at tro at de hold man møder, ikke også har præcis de samme spillere som ens eget hold, som man mener ødelægger det for en, for det har de! Grafen der bliver præsenteret i videon er også et godt svar på tiltale til dem der påstår at man ikke kan "carry" sine holdkammerater. Statistikken viser tydeligt en stærk sammenhæng mellem positiv score og vundne spil.
Mit bedste råd til folk der vil vinde er at behandle sin holdkammerater med respekt og anerkende sine egne fejl, og i øvrigt slet ikke at bruge tid på at diskutere når spillet først går igang. Hvis ens hold først begynder at diskutere går det som regel hurtigt ned af bakke og det er let nok at forstå. Alle er frustrerede og man bruger sin energi på at være sur på sine holdkammerater.
Da jeg godt ville prøve at have Guldbanneret og de andre ting der fulgte med guld ELO i forbindelse med slutningen på sæson 2, duoede jeg med en ven og vi tabte ikke et eneste spil . Vi fokuserede på at holde en god stemning på holdet for enhver pris. Derudover har vi spillet utroligt meget sammen som AD og support og det betød da helt klart også noget, og det bekræftige mig i at man sagtens kan bære sine holdkammerater selvom de har et dårligt spil, og omvendt.