Quote (SIT_nTakeNotes @ 3 Jun 2012 10:39)
Ved nu ikke om videoen er legit, men tror på den af mine grunde.
Blizzards sikkerhedssystem er ekstremt hullet i øjeblikket. Tror ikke det er keylogger eller lign., det er stjålet direkte fra databasen.
Jeg køber den simpelthen ikke. En ting er at få adgang til databasen, en anden ting er at dekryptere dataen på den, og en tredje ting er at gøre det fortsat over to uger. Jeg tror simpelthen ikke på, at man hos et af verdens største spilproducenter ikke kan lukke sådan et hul på så lang tid. Der skal så satans lidt til at skaffe sig malware af nogen form.
Quote (ZwiX @ 3 Jun 2012 14:38)
Jeg har kørt Malwarebytes or Avira. Og der er ikke blevet fundet nogen keyloggers.
Og mit password kan ikke gættes -.-
- Har fået lavet mig en authenticator på android phone.
Selvfølgelig kan dit password gættes. Hvor mange tegn var det på? Husk, at det er langt mere sikkert at have et langt password, end det er at have et "svært" password.