d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev12021222324167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 2 2012 06:40pm
Quote (JVL @ 3 Jun 2012 01:23)
Hvis du møder ponies skal du bare lave tree bug. Men ved godt nok ikke om der er bug til blomsten eller bamsen, de er ret onde synes jeg :( Men gg find, har du noget MF ellers stacks eller er det pure dps?



Har altid 5 stacks på dernede. Hvis jeg kan prøver jeg at skifte til mf inden jeg dræber. Bruger det bug med træet engang imellem.
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 2 2012 07:21pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 1 Jun 2012 19:26)
Scary:

http://www.youtube.com/watch?v=sxVM06owyuk


Skete også for mig ;S
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62894474&f=176

This post was edited by ZwiX on Jun 2 2012 07:30pm
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
Jun 2 2012 08:25pm
Quote (ZwiX @ Jun 3 2012 01:21am)


skriv til blizzard .. athene fik sit gear tilbage . så mon ikke du også gør ?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 3 2012 02:39am
Quote (ZwiX @ 3 Jun 2012 03:21)


Ved nu ikke om videoen er legit, men tror på den af mine grunde.

Blizzards sikkerhedssystem er ekstremt hullet i øjeblikket. Tror ikke det er keylogger eller lign., det er stjålet direkte fra databasen.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 3 2012 02:40am
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 3 2012 06:38am
Quote (Bjerre @ 3 Jun 2012 04:25)
skriv til blizzard .. athene fik sit gear tilbage . så mon ikke du også gør ?


Har smidt en ticket. Der står alle har 2 rerolles. Så er rimelig sikker i min sag.

Quote (SIT_nTakeNotes @ 3 Jun 2012 10:39)
Ved nu ikke om videoen er legit, men tror på den af mine grunde.

Blizzards sikkerhedssystem er ekstremt hullet i øjeblikket. Tror ikke det er keylogger eller lign., det er stjålet direkte fra databasen.


Jeg har kørt Malwarebytes or Avira. Og der er ikke blevet fundet nogen keyloggers.
Og mit password kan ikke gættes -.-

- Har fået lavet mig en authenticator på android phone.

This post was edited by ZwiX on Jun 3 2012 06:40am
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jun 3 2012 11:34am
Får sku godt nok farmet a2 nu hvor jeg fik opgraderet mig gear på min wizzard. Det giver OK. Nogen der har nogle gode spots?

Er ZK?

This post was edited by Monze on Jun 3 2012 11:34am
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 3 2012 11:42am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 3 Jun 2012 10:39)
Ved nu ikke om videoen er legit, men tror på den af mine grunde.

Blizzards sikkerhedssystem er ekstremt hullet i øjeblikket. Tror ikke det er keylogger eller lign., det er stjålet direkte fra databasen.


Jeg køber den simpelthen ikke. En ting er at få adgang til databasen, en anden ting er at dekryptere dataen på den, og en tredje ting er at gøre det fortsat over to uger. Jeg tror simpelthen ikke på, at man hos et af verdens største spilproducenter ikke kan lukke sådan et hul på så lang tid. Der skal så satans lidt til at skaffe sig malware af nogen form.

Quote (ZwiX @ 3 Jun 2012 14:38)
Jeg har kørt Malwarebytes or Avira. Og der er ikke blevet fundet nogen keyloggers.
Og mit password kan ikke gættes -.-

- Har fået lavet mig en authenticator på android phone.

Selvfølgelig kan dit password gættes. Hvor mange tegn var det på? Husk, at det er langt mere sikkert at have et langt password, end det er at have et "svært" password.

Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 3 2012 11:57am
Quote (Grandebedte @ 3 Jun 2012 19:42)
Jeg køber den simpelthen ikke. En ting er at få adgang til databasen, en anden ting er at dekryptere dataen på den, og en tredje ting er at gøre det fortsat over to uger. Jeg tror simpelthen ikke på, at man hos et af verdens største spilproducenter ikke kan lukke sådan et hul på så lang tid. Der skal så satans lidt til at skaffe sig malware af nogen form.


Selvfølgelig kan dit password gættes. Hvor mange tegn var det på? Husk, at det er langt mere sikkert at have et langt password, end det er at have et "svært" password.


tja kan lige så godt poste det nu hvor jeg ikke bruger det mere:
D9fl2zwix+
Member
Posts: 8,167
Joined: Jun 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 3 2012 12:13pm
Hvor meget vil i offer per armor piece når i er ramt lvl 60 ?

Jeg synes det er pisse dyrt ^^
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 3 2012 12:25pm
Quote (pjuske1991 @ 3 Jun 2012 20:13)
Hvor meget vil i offer per armor piece når i er ramt lvl 60 ?

Jeg synes det er pisse dyrt ^^


op til 2m per styk.
Weapons/off handed 5m per styk.
Rings/amulet op til 4m per styk
Go Back To Dansk Topic List
Prev12021222324167Next
Add Reply New Topic New Poll