d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Trænings Chat
Prev12021222324195Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Jun 6 2010 12:08pm
Har fået skindebensbetændelse, det kommer vidst af for meget træning -.-'
Har talt med en masør om det han siger bare: " Hold dig i ro " Jeg har også fået en snak med en fysioteapeut han har givet mig forskellige øvelser jeg skal lave som skulle styrke det (:

Men har nogle af jer nogle 'husmor fiduser' som muligvis kan hjælpe?
-Jeg har læst om en masse med f.eks. at ligge med benene 90grader i 10min hver dag.

Men hvis i har nogle ting som virkelig virker ville det være dejligt hvis ville sige mig det (:
Member
Gold: 2,300.00
Jun 6 2010 12:23pm
Quote (Red_dot @ Jun 6 2010 07:08pm)
Har talt med en masør om det han siger bare: " Hold dig i ro " Jeg har også fået en snak med en fysioteapeut han har givet mig forskellige øvelser jeg skal lave som skulle styrke det (:

-Jeg har læst om en masse med f.eks. at ligge med benene 90grader i 10min hver dag.

Men hvis i har nogle ting som virkelig virker ville det være dejligt hvis ville sige mig det (:

Det er nemt... slap af ;)
Member
Gold: 10.75
Jun 6 2010 12:31pm
Quote (Red_dot @ Jun 6 2010 07:08pm)

La' vær' med at træne 18 timer i ugen..
Member
Gold: 35.55
Jun 6 2010 12:56pm
Thumbs ups for dem, som kan lide at træne og faktisk overholder et helt program.
Har kun været igang i et par måneder og stoppede igen, hvilket gav nul og niks
pga efterfølgende indtag af alt for meget usund kost. Men lækkert at høre
at fitness er blevet så stort overAALLL. ARNOLD VILLE VÆRE STOLT.

1. gang ugentlig løb af 25 min => ben
2. gang i ugen => de vigtigste muskel grubber triceps, overarme, mave, skulder.

Har ikke rigtig været inde i et helt prg. endnu, hvis man kan kalde det. :S

This post was edited by Bluelightning on Jun 6 2010 12:59pm
Member
Gold: 7.77
Trader: Trusted
Jun 6 2010 01:19pm
Quote (Red_dot @ 6 Jun 2010 19:08)

Det kommer satme ikke af for meget træning! :)

-Det er fordi du ikke er ordenlig varm når du træner >.<.
Member
Gold: 655.43
Jun 6 2010 01:27pm
Quote (Red_dot @ Jun 6 2010 08:08pm)

Tag et viskestykke, hæl edike på det, læg det rundt om dit ben og sov med det..
Det lindre smerten og kan opløse betændelsen..
Vi havde en i værnepligten, som også havde fået skindebenbetændelse.. Han gjorde det og det forsvandt rigtig hurtigt..

This post was edited by JelleDK on Jun 6 2010 01:37pm
Member
Gold: 2,300.00
Jun 6 2010 01:40pm
Quote (JelleDK @ Jun 6 2010 08:27pm)
Tag et viskestykke, hæl edike på det, læg det rundt om dit ben og sov med det..
Det lindre smerten og kan opløse betændelsen..
Vi havde en i værnepligten, som også havde fået skindebenbetændelse.. Han gjorde det og det forsvandt rigtig hurtigt..

Så sover man også så godt
Member
Gold: 0.00
Jun 6 2010 02:40pm
Quote (Jogamok1 @ 6 Jun 2010 20:19)
Det kommer satme ikke af for meget træning! :)

-Det er fordi du ikke er ordenlig varm når du træner >.<.

Hvorfor får man skinnebensbetændelse?

Irritationen af skinnebenet skyldes først og fremmest overbelastning. Tilstanden ses ved længerevarende belastning af underbenet og ved aktiviteter med mange landinger som for eksempel løb. <-- Ifølge netdoktor (;
Du er velkommen til at bevise modsat.!

Men JelleDK det vil jeg prøve, Mange mange tak (:

This post was edited by Red_dot on Jun 6 2010 02:43pm
Member
Gold: 7.77
Trader: Trusted
Jun 6 2010 11:57pm
Quote (Red_dot @ 6 Jun 2010 21:40)
Hvorfor får man skinnebensbetændelse?

Irritationen af skinnebenet skyldes først og fremmest overbelastning. Tilstanden ses ved længerevarende belastning af underbenet og ved aktiviteter med mange landinger som for eksempel løb. <-- Ifølge netdoktor (;
Du er velkommen til at bevise modsat.!

Men JelleDK det vil jeg prøve, Mange mange tak (:

jeg har fandme altid fået det fordi jeg aldrig har været varm når jeg har trænet,
har du ikke set de der strømper man kan få der ligner fodboldstrømper? Men hvor der mangler det sidste stykke ved foden så det mere ligner en ''benskinde'' til skindebenet for at kunne holde det varmt
Member
Gold: 1,099.05
Jun 7 2010 07:11am
Quote (Danish @ Jun 5 2010 08:37am)
Jeps, der er over 100 forskelle slags Aminosyre som du ikk kan indtage via Mad, og som kun kan fås via Pille form / flyende væske.

Effekten er forskellige, det kommer an på om hvordan og hvor meget du indtager pr dag, og hvilke mærker man tager.

Husk også på at Kreatin er med til at gøre dig stærkere, husk på at det er også psyken der kommer med en indbildning, så man skal være opmærksom på ikke at overtræne alt for meget, for det er der skaderne kommer xD

Hvis man har evt. spørgsmål er man velkommen til at kontakte mig via Pm !

Der er i alt 20 aminosyrer, så jeg har "somehow" svært ved at tro på, hvad du siger der. Til gengæld tror jeg du har ret mht. Placebo-effekten - hvis man virkelig er overbevist om, at Kreatin skaber et bedre resultat får man også et bedre resultat, hvad enten pillerne har hjulpet eller ej rent kropsfysiologisk. Er du uddannet fitness-instruktør?
Go Back To Dansk Topic List
Prev12021222324195Next
Add Reply New Topic New Poll