d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev11920212223167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 2 2012 02:11pm
Quote (pjuske1991 @ 2 Jun 2012 20:58)
Første rare pack man nakker på inferno :P

og den her droppe :D

http://i46.tinypic.com/25g3va1.jpg


Tillykke med den, fedt at finde et af de gamle oldschool diablo 2 items!
Fandt mit 4 legendary idag, men det var en stav, øv. Har fundet Andariels Visage som det eneste gode på den front.
Member
Posts: 8,167
Joined: Jun 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 2 2012 02:14pm
Quote (Whyred @ 2 Jun 2012 21:11)
Tillykke med den, fedt at finde et af de gamle oldschool diablo 2 items!
Fandt mit 4 legendary idag, men det var en stav, øv. Har fundet Andariels Visage som det eneste gode på den front.


tak tak :)

hvor meget tror i den er værd ?

jeg er dh selv så kan ikke bruge den -.-
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 2 2012 02:26pm
Quote (pjuske1991 @ 2 Jun 2012 21:14)
tak tak :)

hvor meget tror i den er værd ?

jeg er dh selv så kan ikke bruge den -.-



Det er svært at se, men det nytter ikke meget at kigge på AH, fordi folk har det med at tage overpris for Legendaries af en eller anden grund, prøv at sætte den til salg og se hvad der sker.

Her er noget som jeg selv synes er virkelig godt spottet, hvordan man kan se stats på de items man har solgt på AH!

http://www.reddit.com/r/Diablo/comments/uh9wb/working_method_to_see_what_you_sold_in_the/
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,437.16
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 2 2012 03:49pm
TAK WHIMSYSHIRE!



Yessir.
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 2 2012 04:20pm
En gut ved navn dragonsylver på reddit har lavet et spreadsheet over hvor meget MF enkelte itemdele maksimalt kan have, det kan være meget interessant for dem som vil optimere deres magic find %.
Det kan findes her: https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0AkyM69Kcz8YxdDZhU0U4RzRJdlZmTXlQanZScFZwZUE&toomany=true

Velbekomme
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jun 2 2012 04:46pm
Quote (Whyred @ 2 Jun 2012 23:49)
TAK WHIMSYSHIRE!

http://i230.photobucket.com/albums/ee42/Emiljt/Screenshot009-2.jpg

Yessir.


Går ud fra at det der var på inferno. Kan du virkelig godt nakke elites? Jeg bliver PRYGLET!!!!
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 2 2012 04:49pm
Quote (Monze @ 2 Jun 2012 23:46)
Går ud fra at det der var på inferno. Kan du virkelig godt nakke elites? Jeg bliver PRYGLET!!!!



Det var på Inferno, og det var et elitedrop faktisk. Jeg er Demon Hunter, så hvis de er strenge, kan jeg som regel kite dem. Har lavet 5 runs nu og har måttet lade 3 grupper stå, så det går generelt meget pænt.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 2 2012 04:50pm
Quote (Whyred @ Jun 3 2012 12:49am)
Det var på Inferno, og det var et elitedrop faktisk. Jeg er Demon Hunter, så hvis de er strenge, kan jeg som regel kite dem. Har lavet 5 runs nu og har måttet lade 3 grupper stå, så det går generelt meget pænt.


Cheat :(
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jun 2 2012 06:23pm
Quote (Whyred @ Jun 2 2012 10:49pm)
TAK WHIMSYSHIRE!

http://i230.photobucket.com/albums/ee42/Emiljt/Screenshot009-2.jpg

Yessir.


Hvis du møder ponies skal du bare lave tree bug. Men ved godt nok ikke om der er bug til blomsten eller bamsen, de er ret onde synes jeg :( Men gg find, har du noget MF ellers stacks eller er det pure dps?
Go Back To Dansk Topic List
Prev11920212223167Next
Add Reply New Topic New Poll