d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Joke
Prev1192021222360Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Aug 11 2011 07:48am
Quote (berens @ Aug 11 2011 03:17pm)
læs de sidste 2 sætninger igen :P

@vinum, hvad skal der for at du kun har racistiske jokes  :huh:



Jokes fra hjertet ^_^
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 11 2011 07:58am
En lille dreng gårind på politistationen og sig til en politbetjent

drengen : Jeg vil ikke bo hos min mor, for hun slår mig

politbetjenten : Nå det var ikke så godt, vil du bor hos din far ?

drengen : Nej, han slår mig også

politbetjenten : Er der så nogle, du vil bo hos ?

drengen udbryder : Jaaa Brøndby for de slår aldrig nogle !!!
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,358.41
Aug 11 2011 08:36am
Quote (EnTeK @ Aug 11 2011 02:58pm)
En lille dreng gårind på politistationen og sig til en politbetjent

drengen :  Jeg vil ikke bo hos min mor, for hun slår mig

politbetjenten : Nå det var ikke så godt, vil du bor hos din far ?

drengen : Nej, han slår mig også

politbetjenten :  Er der så nogle, du vil bo hos ?

drengen udbryder :  Jaaa  Brøndby for de slår aldrig nogle !!!


:rofl:
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Aug 11 2011 08:49am


Thives !
Member
Posts: 2,880
Joined: Mar 30 2009
Gold: 0.00
Aug 11 2011 12:28pm
Quote (EnTeK @ 11 Aug 2011 14:58)
En lille dreng gårind på politistationen og sig til en politbetjent

drengen :  Jeg vil ikke bo hos min mor, for hun slår mig

politbetjenten : Nå det var ikke så godt, vil du bor hos din far ?

drengen : Nej, han slår mig også

politbetjenten :  Er der så nogle, du vil bo hos ?

drengen udbryder :  Jaaa  Brøndby for de slår aldrig nogle !!!


:D
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Aug 11 2011 12:52pm
FIK EN SMS FRA MOLBOLANDET :

Hvis du får en sms ,
hvor der står at du skal stikke et jernrør op i numsen
og sætte strøm til ,
SÅ LAD VÆRE !!!!
Det er en fup sms og det gør herre nas ...
Send den videre til alle dem du tror kan finde på det ;-0)



Member
Posts: 4,172
Joined: Dec 22 2004
Gold: 1,217.00
Aug 11 2011 01:47pm
Quote (Vinum @ 11 Aug 2011 15:48)
Jokes fra hjertet ^_^



Jeg havde tænkt mig at poste linket til det spil, hvor mange kunne smide en sko i hovedet på Pia Kjærsgaard... Uheldigvis var spillet slettet fordi nogle DF'ere lavede en sammenligning med spillet og massakren i Norge. I rest my case??!
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 11 2011 04:55pm
Bankrådgiveren havde indkaldt Jensen til et møde

Bankrådgiveren : Nu er De i overtræk igen Jensen

Jensen : Jamen, det er min kone, der bruger pengene.

Bankrådgiveren : Hvorfor giver De hende så lov til det?

Jensen : Fordi jeg hellere vil være uvenner med Dem end med hende.
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 12 2011 04:53am
Hvad er forskellen på en tallerken og en blondine ?

En tallerken kan kun knaldes en gang.

En blondine kan knaldes mange gange.
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Aug 12 2011 07:46am
Efter 15 års ægteskab bliver min kone stadig sur på mig, når jeg bruger hendes tandbørste.

Men hvis nogen kender en bedre måde at skrabe hundelorte af skoene , er jeg lutter øren.....
Go Back To Dansk Topic List
Prev1192021222360Next
Add Reply New Topic New Poll