Quote (EnTeK @ Aug 11 2011 02:58pm)
En lille dreng gårind på politistationen og sig til en politbetjent
drengen : Jeg vil ikke bo hos min mor, for hun slår mig
politbetjenten : Nå det var ikke så godt, vil du bor hos din far ?
drengen : Nej, han slår mig også
politbetjenten : Er der så nogle, du vil bo hos ?
drengen udbryder : Jaaa Brøndby for de slår aldrig nogle !!!