d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvad Er Jeres Mening Om Dette ? > Betjent Vælter Kørestol
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 4,234.00
Apr 21 2014 09:40am
Quote (dawnofdead @ Apr 21 2014 12:54pm)
Nu har jeg selv familie i politiet  og nej det er ikke let med mindre du virkelig har nogen gode beviser eller en betjent som vil vidne imod hans kollega.

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2014/03/26/144643.htm 

Her vurdere direktøren for politiklagemyndigheden at der er sager som bliver tabt fordi politiet ikke kan identificeres.

På selv samme måde, som man ikke kan rette anklage mod alle andre uden beviser.

Der er selvsagt nogen sager, som går tabt, som resultat af at man ikke kan identificere en politimand - hvad er din pointe?
Member
Gold: 2.00
Apr 21 2014 10:34am
Quote (Lot2 @ Apr 21 2014 05:40pm)
På selv samme måde, som man ikke kan rette anklage mod alle andre uden beviser.

Der er selvsagt nogen sager, som går tabt, som resultat af at man ikke kan identificere en politimand - hvad er din pointe?

Har heller aldrig påstået man ikke skulle have beviser.

Min point er at det ikke er så nemt som du påstår og med den procent som DUP har for sager der kommer videre kan der ikke være nogen tvivl om det ikke er nemt.
Member
Apr 21 2014 03:28pm
Quote (dawnofdead @ Apr 21 2014 04:34pm)
Har heller aldrig påstået man ikke skulle have beviser.

Min point er at det ikke er så nemt som du påstår og med den procent som DUP har for sager der kommer videre kan der ikke være nogen tvivl om det ikke er nemt.

Du laver dog den antagelse at når man anlægger sag mod en politibetjent, er det taget for givet at betjenten har gjort noget galt. Lur mig om ikke størstedelen af sagerne som ikke kommer videre, ikke gør det fordi betjenten ikke har gjort noget galt, snarere end fordi selve systemet gør det svært for folk at forfølge dem.
Member
Gold: 2.00
Apr 22 2014 06:23am
Quote (Lot2 @ Apr 21 2014 11:28pm)
Du laver dog den antagelse at når man anlægger sag mod en politibetjent, er det taget for givet at betjenten har gjort noget galt. Lur mig om ikke størstedelen af sagerne som ikke kommer videre, ikke gør det fordi betjenten ikke har gjort noget galt, snarere end fordi selve systemet gør det svært for folk at forfølge dem.

Selvfølgelig er der anmeldelser som der ikke er hold i men igen er der svært at få en sag op hvis kollegaen feks dækker over ham som i den sag hvor de ikke kan "finde" de involveret. Jeg mener vi burde få de numre på og evt et kamera sat på uniformen som de er begyndt på i USA. Dette ville mindske ressourcer der skal bruges på efterforskning og gøre det meget lettere at finde de brodne kar.
Member
Apr 22 2014 01:46pm
Quote (dawnofdead @ Apr 22 2014 12:23pm)
Selvfølgelig er der anmeldelser som der ikke er hold i men igen er der svært at få en sag op hvis kollegaen feks dækker over ham som i den sag hvor de ikke kan "finde" de involveret. Jeg mener vi burde få de numre på og evt et kamera sat på uniformen som de er begyndt på i USA. Dette ville mindske ressourcer der skal bruges på efterforskning og gøre det meget lettere at finde de brodne kar.

Enig
Member
Gold: Locked
Apr 22 2014 04:51pm
Nu det begrænset hvor meget magt de nu må tage i brug, og de bryder da helt klart egne regler.

Som betjente, må man bare ikke tage ting til sig som den her kære politimand gør.

Selvfølgelig skal han ikke svine dem til. Men hvis det nu er hans mening er han også i ret til at ytre den.

At de vælter ham sådan er bare ikke okay udanset hvad. Det værste er de slet ikke hjælper ham op igen.

Han er en skændsel inde for politiet! FY
Member
Gold: 33,314.00
Apr 22 2014 08:04pm
Quote (Belong @ 22 Apr 2014 23:51)
Nu det begrænset hvor meget magt de nu må tage i brug, og de bryder da helt klart egne regler.

Som betjente, må man bare ikke tage ting til sig som den her kære politimand gør.

Selvfølgelig skal han ikke svine dem til.  Men hvis det nu er hans mening er han også i ret til at ytre den.

At de vælter ham sådan er bare ikke okay udanset hvad. Det værste er de slet ikke hjælper ham op igen.

Han er en skændsel inde for politiet! FY

De vælter ham ikke, de ligger ham ned - at filmen stopper betyder ikke at, at han ligger på jorden til næste episode.

Member
Gold: 7,454.00
Apr 23 2014 02:53am
At råbe efter politiet som han gør, er selvfølgelig ikke i orden, men det burde højst takseres til en bøde, at han ligefrem skal vælte ham på jorden og råbe af ham, er fuldstændigt unødvendigt og uprofessionelt, og kunne sagtens anmeldes som vold eller magtmisbrug.
Det at de lader ham ligge, råber til forbipasserende at de skal stoppe med at filme, og tilmed tager en mobil er nok til en fyring, kan virkelig bringe mit pis i kog..

- derudover er en fuck-finger ikke nok til at blive taget med på stationen, hvilket også kan anmeldes.

Kan vi så snart få nogle numre på betjente? Alle anklager bliver jo afvist fordi de ikke kan identificeres, eller fordi der bliver holdt hånd over dem..

Føj for en oste-stat !
Member
Gold: Locked
Apr 23 2014 07:02am
Quote (Slave @ Apr 23 2014 03:04am)
De vælter ham ikke, de ligger ham ned - at filmen stopper betyder ikke at, at han ligger på jorden til næste episode.

Han vælter ham ned, og det var 2 kære piger der måtte hjælpe manden op og ikke politiet.
Member
Gold: 33,314.00
Apr 23 2014 07:35am
Quote (Belong @ 23 Apr 2014 14:02)
Han vælter ham ned, og det var 2 kære piger der måtte hjælpe manden op og ikke politiet.

det er jo bare en påstand - se filmen ? de ligger ham ned, de holder igen i køre stolen for at han ikke skal flade voldsomt.

når alt andet de siger er løgn hvorfor skulle det så ikke være løgn at politiet bare køre uden atr hjælpe ham op igen ?
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll